ruthje schreef:Rio,
Leuk shoppen!! Ben gek op jurkjes, dus de shoptijd komt er idd weer aan!
Wandelende reclame...tja ik ga toch niet naar de bijenkorf..dan moet ik helemaal naar amsterdam of groningen.
En das me iets te ver weg :mrgreen:
Gelukkig kan je de laatste tijd in veel winkels leuke kleding vinden.
Geniet van je nieuwe aankoop en veel plezier alvast op de bruiloft. Ze zeggen wel eens:
Van een bruiloft, komt een bruiloft..zijn jullie getrouwd of wacht je nog op een aanzoek/ ben je van plan een aanzoek te doen?
liefs
Hey Ruthje,
Ik word ook een echte jurkjesfan.. altijd leuk als het mooi weer is!
Maar eh, Groningen is toch niet zo heel erg ver vanaf Leeuwarden? Ik shop in Den Haag, daar woon ik vlakbij, dus ideaal.
Leuk wat je schrijft over een bruiloft. Ik hoef alleen niet meer te wachten op een aanzoek, want mijn lieve man heeft mij in 2006 ten huwelijk gevraagd in Madrid. Heel romantisch allemaal, we zijn uiteindelijk in mei 2008 getrouwd, alweer bijna twee jaar, wat vliegt de tijd..
We hebben het gelukkig erg goed samen. Ik zat vandeweek naar een programma op RTL 4 te kijken waarbij ze stellen bij elkaar brengen die al meer dan 15 jaar bij elkaar zijn, en die enorm uit elkaar gegroeid zijn. Erg triest om te zien, zeker bij mensen met kinderen, dat ze toch uit elkaar gaan. Op zo'n moment ben ik altijd blij dat onze relatie goed in elkaar zit. Hopelijk is dit bij jullie allen ook het geval ladies?