Hey Meiden,
Elmo, je uitleg is erg duidelijk,ook bij mij gingen er ergens heel ver weg wel wat lichtjes branden van de vroegere biologieles (maar wel echt heel ver weg :oops: ) Wat geweldig dat het mogelijk is om de chromosomen op die manier in de juiste verhouding te krijgen, je had dus eigenlijk een kans van 50% dat het fout ging, das behoorlijk hoog!
Madelief,ik ben zelf ook bezig met temperaturen, ik las ergens dat als je temp 3 dagen achter elkaar minimaal 0,3 hoger is dan je voorgaande temperatuur dat je dan je eisprong gehad hebt.
Voor je eisprong gaat je temperatuur vaak iets omhoog om dan tijdens en vlak na de eisprong weer te zakken, hierna word hij minimaal 0,3 graden hoger dan voor de eisprong.(info opgezocht op
http://www.babybrabbel.com)Ik moet eerlijk zeggen dat ik het met deze info ook niet helemaal een duidelijk beeld krijg of er wel of geen eisprong geweest is, maar wat zegt de site van FF hier over? (Ik dacht te zien dat je daar je cyclus bijhoudt en ik dacht dat daar altijd automatisch naar voren komt wanneer je eisprong geweest is?)
Friend, wat fijn dat op de echo duidelijk te zien was dat alles goed is met jullie kindje en dat je gyn je gerust heeft kunnen stellen dat de kans dat het nu nog mis gaat heel erg klein is!
Wel vervelend dat je je niet zo lekker voelt, ik hoop dat je snel weer helemaal opgeknapt bent!
Kaarin, wat heerlijk dat je er een weekje tussenuit gaat, en wanneer je terug komt is je NOD geloof ik al bijna weer, dan gaat de tijd op het wachtbankje deze ronde voor jouw waarschijnlijk heerlijk snel voorbij!
Jimmie, ik kan me voorstellen dat de motivatie snel minder word met een baas die totaal niet met je mee kan en wil leven. Maar gelukkig zijn al je collega's wel blij voor jullie, en dat is toch ook heel wat waard! Als de kleine er eenmaal is ga je gewoon naar een leuke andere baan opzoek, en dan het liefst bij een bedrijf waar geen familie van de baas werkt 😉
Ruthje, dat lijkt me zo moeilijk aan jou werk, je moet niet alleen de bewoner zelf tevreden houden maar ook zijn/haar familie, en natuurlijk willen die ook het beste voor de bewoner maar het lijkt me ooit zo moeilijk om iedereen met zijn neus dezelfde kant op te krijgen.
Lucky,hoe gaat het op het moment bij jullie?Heb je weer z'n gezellig weekend voor de boeg? Het schijnt in ieder geval heerlijk weer te worden!
Wij vertrekken over een paar uurtjes, maandag zijn we weer thuis, ik heb er erg veel zin in, al had ik straks de huisarts aan de lijn en die was wel duidelijk, ik moest wel erg rustig aan doen, maar dat mag de pret niet drukken, want het is echt heerlijk om even ergens anders te zijn, samen met mijn mannetje!
Geniet van jullie weekend Liefs Annemieke