Jimmie, wat spannend, een eerste echo is toch wel erg speciaal, dat is toch de aller eerste keer dat je je kindje te zien krijgt!
Friend, wat leuk dat je nu ook echt de echofoto's hebt, nu kunnen jullie iedereen die je het al verteld hebt toch je kindje al laten zien!I vind het toc zo fijn voor jullie dat jullie eindelijk zwanger zijn, het is jullie zo gegund na al die maanden (jaren) wachten
Kaarin,wat lief van je man dat hij zelfs met ons dames van het forum meeleeft!Maar inderdaad ook mijn man is heel erg met zwanger worden bezig,en voor hem is het nog lastiger he! Wij menen nog van alles te voelen en zo, maar de mannen moeten helemaal af gaan op wat wij ze vertellen, dat lijkt me ook wel erg lastig! Maar wat heb jij een vreselijke dokter, dat had hij best anders mogen brengen! En 10 kilo overgewicht dan heb je dus echt geen extreem overgewicht, ik weet niet wat je bmi is, maar pas boven de 30 ben je verminderd vruchtbaar, en zelfs dan wil dat niet zeggen dat je niet zwanger kunt worden,ik ken mensen uit mijn omgeving die echt veel meer dan 10 kilo te zwaar waren en toch gewoon zwanger werden dus laat je door z'n domme opmerking niet van de wijs brengen, 20 kilo afvallen vind ik trouwens super knap! Daar heb ik recpect voor want ik zou ook wel wat kilo's af willen vallen maar ik vind het erg moeilijk!
Elmo, hoe gaat het nu met je? Ik weet het niet zeker maar ik dacht dat ook aan chromosonale afwijkingen iets gedaan kan worden, er zijn namelijk zelfs landen waar het mogelijk is om de spermatozoen zodanig te laten splitsen dat het zeker een jongentje of zeker een meisje word, nu heb ik er totaal geen verstand van maar dan zou het toch ook mogelijk kunnen zijn dat ze iets in de chomosomen scheiden? ( zal wel niet want dan had jullie arts jullie daar zeker op gewezen)
Lucky,iedere keer als ik een reactie van je lees denk ik, jeetje wat is lucky toch sterk, ik heb daar echt bewondering voor, en ondanks dat je het zelf zo moelijk hebt, heb je toch voor iedereen een lief woord over! Knap hoor! Jullie moeten dan misschien lang wachten op je kindje maar jullie kindje is in ieder geval verzekerd van een geweldig lieve mama!!
Madelief,heb je genoten van Londen?en hoe is het verder met je? zijn jullie al weer aan het oefenen met klussen of is je ongi nog niet weg?
Ruthje,jeetje, wat een ellende,ware jij en je ex getrouwd? en zo ja niet op huwelijkse voorwaarden? Ik heb 3 jaar rechten gestudeerd (niet afgerond) maar mocht je vragen hebben, misschien kan ik je ergens mee helpen!
Ikke, wat jammer dat je deze ronde weer ongi geworden bent!We hopen toch allemaal weer iedere ronde dat het deze keer echt raak mag zij he1En iedere ronde is de teleurstelling toch weer erg groot, en nog een maand wachte lijkt iedere keer weer erg ver weg!
Susanne, morgen weer opnieuw beginnen met spuiten, heel veel succes meid! Hopen dat deze ronde je wel geluk mag brengen!Vervelend dat je zoveel pijn hebt maar wel heel fijn om te lezen dat het een goed teken is, dan heb je er tenminste niet voor niets z'n last van!
Rio, de eerste werkweek na de vakantie is toch altijd weer even lastig he! Fijn dat het toch een fijne week was! Veel plezier op het feestje!
Ik heb naast alle klachten die ik heb door het vele ziek zijn de laatste 2 dagen ook andere klachten erbij.Ik temperatuur iedere dag, al is er de laatste weken weinig uit op te maken door het vele ziek zijn, mijn temp was voor mijn eisprong 36,5 en na mijn eisprong 37,3 nu was ie vanochtend gezakt naar 36,9 :?: En ik heb last van een hele vage misselijkheid en van hoofdpijn, van steken recht in mijn onderbuik ( maar niet constant)ook voelt mijn onderbuik een beetje hard aan :?:
Wie weet komt er daar ook weer een ontsteking opzetten maar het zou natuurlijk ook een zwangerschap kunnen zijn 😉
Ik maak me dus weer een klein beetje gek............ Iedere maand neem ik me voor dat niet meer te doen en toch gebeurt het iedere maand direct na de eisprong weer, tot die tijd kan ik het prima in bewang houden maar meteen daarna let ik de hele dag op mijn lichaam.
Toen mijn man en ik zwanger wilde worden hebben we ons voorgenomen om eerst een paar maanden met de pil te stoppen om mijn lichaam de kans te geven om te ontpillen, we gebruikte toen al geen voorbehoedsmiddelen meer, want we vonden het onzin om eerst met condoom te vrijen terwijl we zo graag een kindje willen, we hadden wel afgesproken om niet met zwanger worden bezig te zijn.
Dat is me toen goed gelukt, ik was er niet mee bezig, niet tijdens het klussen en zelfs niet echt als ik ongi moest worden. Vanaf 1 januari gingen we voor het echt en het was net of er bij mij een knop omging, vanaf die datum zie ik overal kinderwagens en zwangere buiken!
Mijn man en ik hadden het er nog voordat we begonnen over hoe mooi en fijn het zou zijn en hoe snel het allemaal zou gaan en toen zei ik tegen hem dat ik dacht dat ik in onze 4e ronde zwanger zou worden, dat gevoel heb ik ook steeds gehad, zelfs als ik weer ongi werd dan dacht ik,geeft niets want het is nog geen ronde 4 :oops:
Maar nu is het dus de 4e ronde en nu meen ik echt van alles te voelen :oops: Ik denk dat ik deze keer zo waanzinnig teleurgesteld zal zijn als ik niet zwanger blijk, en dit is natuurlijk echt onzin want mijn gevoel is echt helemaal nergens op gebaseerd!
Zijn er meiden die ook zoiets ervaren?
Liefs Annemieke