mijn vermoedens zijn bevestigd, ik ben niet zwanger.
Gelukkig niet (diclofenac). Ik heb vandaag maar teunisbloemolie
gehaald bij de etos. Kijken of het helpt.
Bedankt voor jullie reacties!
patrisch29Oud lidBerichten: 43Lid sinds: 1 januari 2005
Hier nog steeds geen ongi, en ook helemaal niet meer dat ongi gevoel, raar hoor!
annemieke1980 schreef:Friend, wat is dat precies een angelsound? Ik kan me niet echt iets voorstellen waarmee je het hartje van je baby zonder hulp van het ziekenhuis kunt horen, maar het lijkt me wel geweldig, ook lijkt het me iedere keer weer een geruststellend idee als je het hartje hoort! Fijn dat je je zo goed voelt!
ruthje schreef:
Annemiek, ga jij even over zo'n stok piesen? :mrgreen:
Straks ben je wel zwanger....en was je ei eerder dan verwacht?!
liefs
Friend schreef:annemieke1980 schreef:Friend, wat is dat precies een angelsound? Ik kan me niet echt iets voorstellen waarmee je het hartje van je baby zonder hulp van het ziekenhuis kunt horen, maar het lijkt me wel geweldig, ook lijkt het me iedere keer weer een geruststellend idee als je het hartje hoort! Fijn dat je je zo goed voelt!
Ik heb even een linkje voor je opgezocht.
Ik hoop dat dit gewoon mag, ik wil geen reclame maken ofzo, maar dan weet je een beetje wat het is 😉
http://www.babydoppler.nl/
Ruthje ik heb veel respect voor je met dat werk van je. Ik denk dat ze mij op maandagmorgen bijelkaar zouden kunnen vegen. Werk ze meid.:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ben best zenuwachtig omdat ik een andere gynaecoloog krijg en dan moet ik altijd weer even wennen!
kaarin schreef:@ Lucky, wat een spannende tijd dan nu weer voor jou zeg! Ik ga aan 1 stuk door voor je duimen meid!!!
@ Madelief, lekker relaxen en genieten, en je nog niet teveel aantrekken van die negatieve test van je mannetje, hoeft nog niets te zeggen, zaad kan per dag verschillen, dus je hebt gewoon kans dat het goed komt deze ronde hoor!!
Ik kom net uit de stad... zag alleen maar lieve babytjes, zwangere vrouwen, .... IK WIL OOK!!!! Sorry, ik werd alleen echt even verdrietig, ik wil het zoooo graag!!!
FIjn weekend dames!
Ruthje, klinkt goed, dat je af wilt gaan vallen. Maar je bent echt niet te zwaar volgens mij! Zou je dat wel gaan doen? Vaak gaat het dan toch niet van je buik af......
Lucky schreef:Succes met klussen de komende dagen en kom maar gezellig naast me zitten volgende week, maar ik zit niet echt stil door de zenuwen hoor!!!!!
Liefs Lucky
Feetje schreef:@Annemiek
bedankt voor je reactie ten aanzien van mijn korte cyclus. Trouwens nooit gedacht dat een lichaam zo zou reageren na het stoppen met de pil...maar goed. Vroeg me alleen af wanneer ik kan testen, als mijn NOD zou uitblijven is het waarschijnlijk die dag nog niet te testen. Wat zou jij doen? Of hebben anderen hier ervaring mee?
annemieke1980 schreef:Feetje schreef:@Annemiek
bedankt voor je reactie ten aanzien van mijn korte cyclus. Trouwens nooit gedacht dat een lichaam zo zou reageren na het stoppen met de pil...maar goed. Vroeg me alleen af wanneer ik kan testen, als mijn NOD zou uitblijven is het waarschijnlijk die dag nog niet te testen. Wat zou jij doen? Of hebben anderen hier ervaring mee?
Vanaf de NOD kun je testen,maar omdat je z'n korte cyclus hebt kan het zijn dat je op dat moment nog niet voldoende zwangerschapshormoon aangemaakt hebt,ik zelf zou gewoon de dag van de NOD al testen (maar ik ben dan ook enorm ongeduldig 😉 ) Het ligt er ook een beetje aan hoe gevoelig de test is die je gebruikt, de goedkope test van de kruitvat (2 voor 5 euro)schijnt erg gevoelig te zijn,veel meiden testen daarmee al enkele dagen voor hun NOD positief Liefs Annemieke
Elmo80 schreef:@ Annemieke, ik houd me niet aan dat yoghurt voorschrift hoor, sojamelk is echt zo blegh... Doe dus maar een klein beetje yoghurt net zoveel als tot het poeder is opgelost. Maar ja dat mooie weer... heb best zin in een rosétje op het terras met vriendinnen, dat doe ik dus maar even niet 😉 Het is wel echt een super heftige pfeiffer die je hebt, verveel je je nog niet thuis?
@ Lucky die krampjes zouden op goed nieuws kunnen duiden, ik hoop het zo voor jullie!
annemieke1980 schreef:feetje@ Ja hoor we hebben een NOD lijst ;)ik heb hem hier even voor je neergezet Liefs Annemieke
NOD LIJST
Naam....................leeftijd.....ronde..............NOD
Stiertje761.............33..........19..................26-5
Mutsie15................29...........4....................uiterste datum 9-5
Lucky....................31...........+/-22..............1-6(2e iui)
Madelief.................29...........8....................3-6
Annemieke1980.......30.........6.....................6-6
Zwangeren
Naam..................Leeftijd...........zwanger in ronde
Friend....................32................19
Prinses78...............31................23(uiteindelijk zonder medische hulp )
Jimmie...................31................4
Rio........................31.................8
@ Ruthje, hoe doe jij dat met foliumzuur, ik ben gewoon maar even gestopt!