annemieke1980 schreef:Friend wat fijn om te lezen dat alles goed met je gaat! Vervelend dat je je eerder deze week niet lekker voelde, maar gelukkig zijn de klachten nu weer wat minder!
Wat zul je veel leuke reacties krijgen naar aanleiding van jullie mededeling op hyves 😉
Heb je weinig/geen contact met je schoonfamilie ( sorry erg persoonlijke vraag,als je niet wilt antwoorden dan sorry voor mijn nieuwschierigheid) Lijkt me alleen zo moeilijk voor je man dat jullie zwanger zijn en hij dit niet goed met zijn ouders kan delen, zo een belangrijke stap in je leven wil je denk ik juist zo graag delen!
Probeer trots te zijn op je zwangere buikje! Een van de redenen dat je zoveel afgevallen bent is toch juist omdat je zo graag een zwangere buik wilde! Nu is het zover meid! Geniet er van en ben er trots op!
Wat leuk voor jou ouders dat ze mee gaan om jullie kindje te zien tijdens de echo,dat is toch ook voor de toekomstige Opa en Oma een heel mooi moment denk ik!
Wat voor kamertje hebben jullie gekozen voor jullie kindje? Ik merk aan mezelf dat ik tegenwoordig het foldermateriaal met kinderkamertjes etc niet meer direct weg gooi maar echt kijk wat alles kost en wat er zou passen bij ons ( en dat terwijl we nog helemaal niet zwanger zijn, erg he!)
Veel plezier vrijdag bij de VK! Liefs Annemieke
We hebben inderdaad heel veel leuke reacties gekregen 😃
We hebben inmiddels al anderhalf jaar geen contact meer met mijn man zijn familie.
Het ging gewoon niet meer, iedere keer steken onder water etc. en natuurlijk lag het allemaal aan mij.
Ik heb dingen gelezen hoe zijn moeder en zus over mij denken en daar krijg je de rillingen van, dus heeft mijn man er een punt achter gezet.
Zijn vader is helaas in 2005 binnen twee weken gestorven aan kanker en hij was de enige waar ik wel een goeie band mee had.
Hij was ook dol op me 😞
Ik probeer nog steeds te begrijpen wat ik fout heb gedaan, maar het enige wat ik me kan bedenken is dat ik mijn man heb gesteund om het beste uit zichzelf te halen om de man te worden die hij nu is en dat lijkt mij geen slecht iets.
Dus ja....ik heb hem veranderd volgens hun en hij is helemaal in mijn ban :shock:
We hebben er vorig jaar heel veel stress van gehad, omdat ze ons niet met rust wilden laten na meerdere verzoeken van mijn man zijn kant.
Zijn zus woont hier ook nog eens schuin tegenover, dus niet zo raar dat we op zoek zijn naar een nieuwe woning in een andere plaats 😉
Overigens niet alleen daarvoor hoor, want mijn man wil graag dichterbij zijn werk gaan wonen.
Ook dat is in verkeerde aarde gevallen bij hun.
Gelukkig hebben we mijn ouders die ons accepteren voor wie we zijn en ons met rust laten als wij daar behoefte aan hebben 😊
Over mijn buik, ik ben er ook heel trots op, alleen vind ik het erg moeilijk om het te zien als zwangere buik en zeker omdat ik zolang bezig ben geweest om al die kilo's kwijt te raken.
Maar je hoort me absoluut niet klagen hoor, want ik heb het er allemaal voor over, moet alleen die knop in mijn hoofd soms even omzetten 😉
Mijn ouders zijn door het dolle heen dat ze mee mogen.
Ze veranderen helemaal in een echte oma en opa 😊
Ze hebben nog 4 kleinkinderen, maar helaas ook door ruzie zien ze mijn broer en zus niet meer 😞
Dit wordt dus het eerste kleinkind wat ze echt mee gaan maken.
We hebben het babykamertje "Bretagne" van de Babydump uitgekozen.
Heel simpel, maar echt wat wij willen 😊
En geniet jij nu maar lekker van die foldertjes, het is juist heel slim om nu alvast te kijken wat bij jullie past 😉
Fijne dag verder, wij gaan zo naar de camping naar mijn ouders en dan chinezen mmmmm