Nou, weer mijn hele verhaal weg! Kwam er kort op neer:
K*T voor jou, lucky! Baal met je mee.... je hoopt toch weer zo!
x Madelief
Madelief1980Oud lidBerichten: 3.041Lid sinds: 17 november 2009
Lucky schreef:Rio wat leuk om het aan iedereen te vertelen he!
Geniet van je vrije dag. Hoe voel je je verder?
stiertje761 schreef:Goedemorgen ladies,
Today is the day...ben nog steeds stikzenuwachtig ..haha dom heh! 😮
Annemiek, mijn man heeft maar 1 bal en trage zwemmers...het kind uit zijn eerste huwelijk is nu 10 en was eigenlijk een klein wondertje. Maar goed het kan natuurlijk ook gedeeltelijk aan mij liggen maar dat horen we vanmiddag wel.
Hoe vond manlief je nieuwe look??
heel veel liefs
Stiertje
Ruthje fijn dat je er weer bent!en wat fijn dat je dit keer eens echt een weekend vrij bent!Nog een paar weekjes en dan heb jij eindelijk vakantie, dan kun je lekker in de tuin zitten en even echt bijkomen!
ik ga al heel hard janken bij een positieve zw.test..
stiertje761 schreef:Friend helemaal vergeten te vragen, hoe was je echo??? 😃
liefs stiertje
Madelief1980 schreef:Goede morgen meiden!
Stiertje, knap hoe je alles al zo omschrijft en fijn ook hoe je man reageert. Ik kan me voorstellen dat je na moet denken al zijn het keuzes die natuurlijk eigenlijk al gemaakt zijn. Het gaat toch heftig veel invloed op je leven hebben. Heel veel sterkte!
Susanne, lief dat je even langskomt!
Hier wederom slecht nieuws, al had ik dat al verwacht. Gister avond een klein beetje bloed bij het afvegen, net als de vorige rondes een paar dagen voor mijn ongi. Het is dus wederom niet raak. Vrijdag dus toch echt naar het ziekenhuis. Ik hoopte een beetje op goed nieuws en dat we dan niet zouden gaan..... Vanochtend hele rare hoge temp, terwijl ik toch niet ziek ben ofzo. Nou ja, zal wel 1 dagje zijn, voor ie gaat zakken.....
Dan ga ik alweer ronde 9 in. Ik hoop dat we in het ziekenhuis wat helderheid krijgen, want die slechte test van de vruchtbaarheid van mijn man blijft toch wel in mijn hoofd zitten.....
Ik hoop ook dat de regen weg gaat en anders blijf ik de hele dag met een boek in bed (en man natuurlijk!)
X Madelief
iedereen kijkt naar je flamoes en er moet van alles bij je naar binnen...:mrgreen: 😂
Hier alles goed, vanmiddag weer naar het zkh om bloed te laten prikken als voorbereiding op de ivf procedure. Ze willen kijken hoe het met mijn hormonen gesteld is.
Mijn mannetje moet ook bloed prikken om zijn chromosomen te laten testen ook als voorbereiding, ze willen zien of daar een afwijking inzit..allemaal standaard tests om daarna met IVF te kunnen beginnen...pff als ik het woord maar vaak genoeg herhaal dan wen ik er misschien aan vertel je het wel of niet je kind? Hoe staan jullie daarin met de KID?