FeetjeOud lidBerichten: 149Lid sinds: 1 januari 2005
Tweety, wat een rot nieuws!!! Sterkte meid, dan hoop ik dat je snel die curettage krijgt. Voor jou en voor erica een dikke knuffel!
ruthje schreef:Dames,
Om te voorkomen dat jullie me gaan missen meld ik even:
Morgen & overmorgen ben ik op sjouw...ga naar mijn vriendin.
Donderdag heb ik een hele drukke dag en ben dan ws ook niet online..
Tot snel!
liefs
Zou dan ronde 9 misschien geluk brengen?
susannelilian schreef:Ik ga ook ff hier verder, dat verspringen van het beeld begint idd irritant te worden!
Ik ben aan het einde van de ochtend bij de apotheek voor de nieuwe pen met gonal en toen liet de medewerkster me daar nog erg schrikken! Ze zei dat dit al mijn 5de keer was en dat het maar 3 keer vergoed zou worden, dat ik dus een rekening van €900 kon verwachten van mijn zorgverzekering :shock:.. Eerst dacht ik dat ik nog maar 3 keer gehad had, maar in het scherm zag ik dat het toch echt 5 keer was. Eenmaal buiten :shock: realiseerde ik me dat die 5 keer wel klopte, want ik had 2 keer niet genoeg gehad aan 1 pen en moest toen een extra pen hebben. Maar toen bedacht ik me ineens dat ze in het ziekenhuis gezegd hadden dat de OI 6 keer vergoed zou worden en dus ben ik maar eens gaan bellen met mijn zorgverzekering. Ik dacht ook dat ze in de war was met IVF, want dat werd naar mijn weten inderdaad 3 keer vergoed... En ik had gelijk, oef dat was een opluchting! Toen ben ik maar even terug gegaan naar de apotheek om dat recht te zetten, maar toen bleek dat er op het recept stond dat het om IVF ging ipv OI en dan klopt die 3 keer vergoeding wel.. Echt zo stom, ik heb meteen maar gezegd dat het niet om IVF maar om OI ging en dat heeft ze toen aangepast op het recept. Zo stom hoe ze soms ineens dingen zelf bedenken daar, heb ook al een keer gehad dat ze alle dingen opnieuw besteld hadden toen ik alleen de pen met gonal nodig had.. Nou ja, is hun probleem hoor, ga me er ook niet druk om maken.
Zo, dat was het ff weer hihi...Een fijn weekend vast voor iedereen!
@Friend: ik bedoel jullie ook niet he, bedoel gewoon vreemden op straat :).. Ik gun het iedereen hoor, maar ik wil ook zo graag! Maar heb het verkeerd verwoord, sorry voor iedereen die zich aangesproken voelde!
Liefs Susanne
susannelilian schreef:@Babi: bedankt voor je bericht, maar ik heb mijn verzekering gebeld en zij hebben gezegd dat ik de OI 6 keer vergoed krijg en de IVF 3 keer.... Wat mij betreft gaan we dan na de volgende pen (deze of de volgende ronde) sowieso over op IVF, vind €450 erg veel geld voor iets waarbij ik toch weinig kans heb om zwanger te worden (sowieso en door mijn PCO heb ik nog minder kans)...
Liefs Susanne
susannelilian schreef:@Babi: bedankt voor je bericht, maar ik heb mijn verzekering gebeld en zij hebben gezegd dat ik de OI 6 keer vergoed krijg en de IVF 3 keer.... Wat mij betreft gaan we dan na de volgende pen (deze of de volgende ronde) sowieso over op IVF, vind €450 erg veel geld voor iets waarbij ik toch weinig kans heb om zwanger te worden (sowieso en door mijn PCO heb ik nog minder kans)...
Liefs Susanne
Friend schreef:Ik ben blij dat ik het even gemeld heb en wil bij deze Babii en Snippie nog even openbaar bedanken :)
stiertje761 schreef:oeioeioei...dus als ik jou kwaad maak dan gooi je me eruit... 😃 ..wat een macht...heerlijk waar kan ik me aanmelden voor zo'n titel ;)
la bella schreef:ben ongesteld geworden dames..
al op dag 25 ipv dag 27 of 28
baal enorm, moet echt even moed verzamelen om verder te gaan
xx la bella