susannelilianOud lidBerichten: 4.466Lid sinds: 19 augustus 2009
@tweety: dat geeft zeker hoop, dankje voor dit bericht!!
tweety1982 schreef:Jammer meid 😃 maar 14 juli is alweer snel..we gaan er voor he 😃
:oops: Ik moet afvallen 😉 ik zit op het max wat ik wegen mag..60...dus ik moetr mee etpatroon aanpassen....hier nog meer meiden die opletten? want vind erg moeilijk..de drang naar me oude patroon is moeilijk.
ik moet meer eten smorgens en luch..en minder avond...das zo moeilijk ;)
ruthje schreef:Lucky, wanneer mag je testen? Spannend hoor, ik heb er een heel goed gevoel bij..
*keek even in mijn glazen bol* 😉
Hier net terug van de dokter, moest toch ff komen.
Nou het is niet best...Moet maandag weer terug komen en is het dan niet beter dan moet ik naar de oogarts :shock:
Heb een scheurtje in mijn hoornvlies, een flinke in de vorm van, je raadt het al, een nagel.
Heb oogdruppels gekregen, en nu is het afwachten.
Maar doet best pijn!
liefs
Erica-J schreef:
Blergh, ik moet van het weekend ongesteld worden, en ik heb heerlijk last van al die pms kwaaltjes. Bah, dit wil toch het liefst zsm weer achter de rug hebben..
susannelilian schreef:Hier ben ik net weer terug van het ziekenhuis en daar is door de gyn het volgende plan opgesteld:
Ik moet nu 2 weken utrogstan bolletjes inbrengen (3 keer per dag 2), dan wil ie me over 2 weken weer zien om te kijken hoe het gaat, als de eitjes weg zijn (over 4 a 5 weken) dan ga ik ongeveer 3 weken snuiven om mn hele systeem plat te leggen (te resetten als het ware om dat deel van de hersenen dat zorgt voor de stimulatie van de eierstokken uitgeschakeld wordt), daarna ga ik weer spuiten om de boel weer op gang te brengen zonder eigen inbreng (lichamelijk). Als dat goed gaat (max 3 eitjes) dan gaan we door met spuiten etc en als ik dan weer overstimulatie heb dan ga ik het IVF traject in... Eindelijk duidelijkheid! Baal van de overstimulatie natuurlijk (staan we weer 4 a 5 weken stil), maar ben wel blij dat er nu eindelijk een duidelijk plan is en dan kan ik na nog 1 keer overstimulatie (als dat gebeurd, hoop natuurlijk van niet) eindelijk het IVF traject in!
Liefs Susanne
Hier een zeer zonnig humeur. Gisteren een gezellige verjaardag gehad, een goed begin van het weekend. Toen gaan slapen met het idee dat ik uit kon slapen, maar ik was helemaal wakker om 7:15. Was op gehangen, lekkere recepten op gezocht en toen naar de markt. Om 8:30 stond ik daar al. Lekker inkopen gedaan en nu aan het bakken geweest. Kokosmakronen en een worteltjes taart! Voor straks bij de voetbal. Het ruikt hier heerlijk en ik voel me helemaal ontspannen na al dat geroer! Vanavond bij vrienden eten en morgen gaan we lekker wandelen. O ja, en gister heb ik een heel mooi cadeau gekocht voor de baby van mijn vriendin! Een heel mooi bedelarmbandje.
tweety1982 schreef:Fijn te horen dat goed met je gaat ondanks je klachtjes dan he..maar je kindje is belangrijkste 😃
doe rustig an meis, de 3 maanden zijn erg zwaar altijd.
dikke knufff!
De zomer is trouwens begonnen vandaag....merken jullie er wat van??????!!!!
Lucky schreef:Vanmorgen wat oud bloed verlies. De ongestelheid komt eraan.
Voel me zwaar en zwaar kl*te en ben alleen maar aan het huilen.
Sorry voor dit ego bericht en sorry als ik even een paar dagen niet langs kom hier.
Maar ik moet dit even verwerken.
Liefs van Lucky die niet meer zo lucky is.
stiertje761 schreef:Hai
Ten tweede gebeurde er vandaag iets raars...ik raakte namelijk een beetje in paniek en wel om het volgende; Ik was met mijn mannetje en zijn zoon en mijn neefje in een attractiepark en toevallig was het ook familiedag van een of andere stichting voor ouders met gehandicapte kindjes..ik heb echt zoveel semi kasplantjes en vreselijk trieste gevallen gezien vandaag dat ik opeens dacht...wat als mij dat overkomt :shock: Die ouders gingen zo vreselijk liefdevol met hun kind om dat ik helemaal wegsmolt..maarrrr zou ik dat ook kunnen..en/of willen 😮 ?? Het kan iedereen natuurlijk overkomen dus oo mij..en wat zou ik dan doen..houden of niet...jeetje wat een gedachten voor een vrije zaterdag nietwaar?!
Hoe staan jullie hier eigenlijk in dames? denken jullie daar wel eens over na?
liefs stiertje
En ik zit er al helemaal over in: zaterdag heb ik een groot feest. Kan ik dan drinken of niet? Niet dat ik nou helemaal los wil gaan, maar het valt zeker op als ik niets neem..... Lastig!
Weer een misverstand. Naar mate je elkaar beter kent, komt een ruzie minder vaak voor