Eveline schreef: Mijn opa ligt in het ziekenhuis.
[...] Ik maak me dus echt gigantisch zorgen om hem! Ik wil zo graag dat hij zijn eerste achterkleinkind nog meemaakt, want ja hij is ook de jongste niet. Dus ik hoop dat ie nog weer flink opknapt!!!
Hoi,
Wat naar voor je opa. Hopelijk komt hij er weer bovenop! Mijn opa is 90, oma 86 en ze hebben de afgelopen jaren geregeld (zo ongeveer om beurten) in t ziekenhuis gelegen. Mijn moeder zegt al 10 jaar dat we er wel rekening mee moeten houden dat t elk moment over is, maar ze zijn er nog steeds!
Wel heb ik last van mijn eigen bijgeloof op dit gebied. Ik ging er altijd maar vanuit dat mijn opa&oma mijn kinderen nog zouden kunnen zien. Toen ik bedacht dat dat helemaal niet vanzelfsprekend was, heb ik een beetje de angst ontwikkeld dat dit niet gaat gebeuren. Dat ze nog voor of tijdens mijn zwangerschap komen te overlijden. 😢 Stom he? Ik kom er niet vanaf. Aan de ene kant zou ik dolgraag zwanger worden, aan de andere kant krijg ik deze gedachte niet uit mijn hoofd. Straks gaat t nog juist door mijn negatieve gedachten echt gebeuren. Ja, vooral zo blijven denken, dat schiet op 😉
Anyway, veel sterkte ermee! Hoop dat hij gauw weer opkrabbelt.
Groetjes,
mdtje