Piek1Oud lidBerichten: 93Lid sinds: 1 januari 2005
Jose gefeliciteerd!!!! Jeetje, mazzelkont, voor de 3e keer in 1e ronde raak!!! Geniet er van!!
schatje schreef:Hey natas,
die site van de buikbanden is echt geweldig 😃
Bedankt voor de site,hopen dat we snel iets moois kunnen bestellen
Veel liefs -x-
Tessa1981 schreef:Hey meiden,
Ik loop hier te klooien en te klooien. Krijg geen banner in mn onderschrift :oops: kan iemand mij uitleggen hoe dat werkt. Heb al [url] en [img] geprobeerd maar niks doet t :?
Tessa1981 schreef:bij babbybrabbel.. En dan voer je gegevens in en dan krijg je een link die je volgens hun op elke site kan plaatsten
beuker83 schreef:Tessa1981 schreef:bij babbybrabbel.. En dan voer je gegevens in en dan krijg je een link die je volgens hun op elke site kan plaatsten
ik haal hem bij de zwangerschapspagina.nl
Maar waar plak je hem dan bij je accout en dan onderschrift?
Tessa1981 schreef:beuker83 schreef:Tessa1981 schreef:bij babbybrabbel.. En dan voer je gegevens in en dan krijg je een link die je volgens hun op elke site kan plaatsten
ik haal hem bij de zwangerschapspagina.nl
Maar waar plak je hem dan bij je accout en dan onderschrift?
Ja daar moet dat toch? Okee, ga ik ook even naar zwangerschapspagina.nl
Kan ik dan gewoon die link erin plakken of moet er wat voor en na?
mdtje schreef:Voor de testende meiden: jammer dat er nog steeds geen zekerheid is! Hou goeie moed!
Ik denk dat mijn 😈 is gekomen. 2 dagen te vroeg! Dat heb ik niet meer gehad sinds voor de pil, 11 jaar geleden. Maar goed, is beter dan dat t later komt en je je al rijk rekent en t dan niet zo is. Nu hoef ik niet meer verder te wachten en kan vol goeie moed aan ronde 4 beginnen.
Groetjes,
mdtje
justme schreef:Wow Antoinet, jij was er zeker vroeg bij vanmorgen!
Je begint dus al wat te merken van de zwangerschapkwaaltjes, hopelijk valt het allemaal wel mee!
Lekker gewerkt vandaag?
fiieke schreef:heej meiden,,
ik weet gewoon even niet meer what to do!
vandaag was mijn NOD maar heb al 3 dagen onwijs krampjes in mijn onderbuik, mijn borsten doen al pijn met het denken dat ik ze aanraak!
ik moet op de 5 min, plassen!
ppfff,,, maar niet ongi geworden,,
dit alle brengt me wel in onzekerheid, ik kan niet snel geloven dat t nou gelukt zou kunnen zijn aangezien dit a ronde 9 is!
fiieke schreef:@antoinet
even wat vragen aangezien jij zwanger bent:P
had jij ook dat je temperatuur hoog bleef? hoger dan normaal? ik heb normaal 36.8 en nu kom ik niet lager dan 37.4
en had je ookal voor je NOD dag een hele opgeblazen vervelend gevoel in je onderbuik??
sorry voor de vraagjes:$
Ilonana schreef:Sanel ik zie aan je banner dat je dinsdag naar de vk gaat heb je dan ook een echo? of alleen intake?
Jose schreef:Fieke!! Ik hoop het voor je!! Ik had echt veel meer afscheiding, dat ik het soms zelfs voelde lopen (beetje smerig verhaal, maar ja! 😊 )
Ga je testen???
beuker83 schreef:Nou mijn 😈 hebben hun intrede gemaakt, dus kan weer op naar de volgende ronde.
Tessa1981 schreef:beuker83 schreef:Nou mijn 😈 hebben hun intrede gemaakt, dus kan weer op naar de volgende ronde.
Jeetje meis wat klote voor je.... Heb echt respect voor je dat je je zo goed houdt...
beuker83 schreef:Nou mijn 😈 hebben hun intrede gemaakt, dus kan weer op naar de volgende ronde.
fiieke schreef:@tessa1981 gister was mijn nod, ik word meestal sochtends als je je eerste plasje gaat doen ongi meestal nooit als ik ergens ben of ergens einde van de middag.
ik voel het ook nog niet aankomen!
ben ook nog niet ongi geworden vanochtend!! al loop ik onerhand toch elke 5 minuten na de wc om te checken hahahahha stom he:)
maar ik heb ook dat ik denk oeehh nu ben ik ongi geworden en dan kijk je en dan is het gewoon afscheiding! heel vies! vind ik zelf
fiieke schreef:@antoinet ik durf op een 1 of andere manier dus gewoon nog niet te testen..
dus ik denk of morgen of pas einde van de week..
ik wil gewoon kunnen zien dat me ongi weg blijft 😛
ik heb normaal dus nooit dat ik denk oooeeehhh ongi en dat het dan afscheiding is!
Ilonana schreef:A Sanel ja ik was zeker geschrokken we waren zo blij dat het eindelijk zover was heeft 10 maanden geduurt voordat het raak was.
Na 7 en een halve week had ik roze afscheiding"sorry voor het vieze gedeelte" was precies op zaterdagavond en zondags heb ik toen me vk gebeld spoednr maar die zei zolang het niet helderrood is is er niks aan de hand maar me gevoel zei dat het niet goed was dus heb ik maandag weer gebeld en gezegd dat ik buikpijnhad "was niet zo maar wou gewoon zekerheid hebben" Toen kon ik die avond gelijk terecht voor een echo en toen was het maar 0.2 mm in plaats van 1,5 cm toen heb ik 5 dagen later de mk gehad. Me ouders waren erbij en man en me broer en daar had ik heel veel steun aan gelukkig en ook aan me beste vriendin. Nu ik dit weer schrijf moet ik gelijk weer 😢 .
Maar ja dat zal altijd wel af en toe blijven.
Maar die krampen/steken die je hebt gehad WIL niet zegen dat het niet goe is hoor onthou dat goed!!!!!!
@ Ikkezelf het kan 4 tot 6 weken duren voordat je ongi wordt na een mk en het duurt 2 tot 4 weken na je mk dat je weer een ei heb wist ik ook niet hoor dat hoorde ik toen van me vk ze zei ook dat je gelijk weer kan beginnen vvor een kind als je je mk heb gehad maar probeer het wel te verwerken. Ik was gelijk weer na 28 dagen ongi maar de maand erop was ik 4 dagen te vroeg nu is me volgende nod "uitgegaan van 28 dagen" 10 okt.
Ik he b trouwens ook veel last van afscheiding voel het ook lopen zeg maar :oops: Misschien een teken 😉 .
Fieke en Tessa spannend DUIM DUIM DUIM DUIM
@ Iedereen die gaat tetsten s6 ik duim voor jullie DUIM DUIM DUIM DUIM
Tessa1981 schreef:Mijn vriend wil dat ik nou eens thuis blijf ipv elke keer eerder weg te gaan. Maar ja, wat moet ik dan zeggen op mn werk. Begin nu elke keer heel vroeg en probeer dan iets eerder weg te gaan. Mn baas is daar vrij makkelijk in. Die misselijkheid vind ik niet zo heel erg, maar die vermoeidheid wordt naarmate de dag vordert erger. Dus dan ga ik liever wat eerder weg... toch??
Hoe doen jullie dat met jullie werk?
Nog 3 dagen hierna en dan heb ik vakantie... En dan zie ik na de vakantie wel weer verder mocht ik toch zwanger zijn..
fiieke schreef:net een test gedaan negatief 😖
maar nog niet ongii dus ik hou de moed drin!
ikkemikketje schreef:Ilonana: Ik vind het heel erg dat je dat mee hebt moeten maken, ik merk dat ik dat mezelf best wel aantrek als ik dat hoor omdat ik het zelf ook zo ervaren heb.Houd moed en hoop!!!!
Sanel: Het gebeurt heel vaak dat er iets anders gebeurt dan wat de verloskundigen verwachten.Dit omdat er zoveel verschillende zwangerschappen zijn.Sommige gaan inderdaad mis en sommige ook niet.
Ik had namelijk elke keer hetzelfde bij alle drie de zwangerschappen.Ook vochtverlies wat roze begon.De eerste twee keer ging het na een paar dagen mis en zette het door naar bloedverlies.Deze laatste keer bleef het na een paar dagen weg en werd het een innestelingsbloeding.Dus ze wachten altijd even af en proberen je zo gerust te stellen.Het is niet dat ze je niet serieus nemen, maar in zo'n vroeg stadium kunnen ze er vaak niets van zeggen hoe het lopen zal.Je moet dan altijd even afwachten, wat voor jou zelf natuurlijk een vreselijke tijd is.Maar soms gebeurt het dus dat je net als ik verder mag met een zwangerschap.Hoop voor iedereen dat het eindigt in goed nieuws.
Kim
Ilonana schreef:Nee hoor je had niks verkeerds gezegd ging lekker naar me bed lekker tegen me mannetje aangekropen en tv gekeken.
Mijn man die dacht daar niet aan dat het verkeerd kon gaan pas toen we het hoorde bij de vk. Maar ik dacht er wel aan hoor als ik nu weer zwanger ben of wordt dan zal het ook zeker in me hoofd spoken.
Ja het zal altijd wel bij je blijven hangen het is toch je eerste kind...
Ook erg van je moeder. Me exschoonzus die was ook zwanger van een tweeling en die leefde niet meer met 3 maanden toen had ze pillen gehad om het los te laten gaan ook zo erg.
Wat dat betreft id het leven af en toe echt K.T.
justme schreef:Ja idd er zijn hier veel vrouwen die al zwanger zijn, maar moet zeggen is ook niet erg, die kunnen wel hun ervaringen vertellen.
Fieke, spannend nog! Jammer dat de test negatief is maar idd moed erin houden
Ca, voo rjou ook nog spannend.
Oh moet eten mn mannetje heeft het eten klaar 😉
Fijne avond!
xxx
Ca schreef:@ Antoinet: Welke test heb jij gedaan als ik vragen mag?
antoinet schreef:Tessa1981 schreef:Mijn vriend wil dat ik nou eens thuis blijf ipv elke keer eerder weg te gaan. Maar ja, wat moet ik dan zeggen op mn werk. Begin nu elke keer heel vroeg en probeer dan iets eerder weg te gaan. Mn baas is daar vrij makkelijk in. Die misselijkheid vind ik niet zo heel erg, maar die vermoeidheid wordt naarmate de dag vordert erger. Dus dan ga ik liever wat eerder weg... toch??
Hoe doen jullie dat met jullie werk?
Nog 3 dagen hierna en dan heb ik vakantie... En dan zie ik na de vakantie wel weer verder mocht ik toch zwanger zijn..
ik werk onregelmatig, dus dat is nog eens lastig in te plannen met mijn vermoeidheid.
maar vandaag was ik lekker om 11.00 vrij. dus heb vanmiddag heerlijk 3 uur in bed liggen slapen. ik geef mij er nu maar aan over. vind dat heel moeilijk, maar ik besef ook heel goed dat ik nu goed naar mijn lichaam moet luisteren.
als ik een hele dag moet werken probeer ik 's avonds eerder naar bed te gaan.
en als ik 's avonds moet werken probeer ik 's morgens lekker lang te blijven liggen.
jij wilt toch vrijdag pas weer testen?
je hoeft niet perse 's morgens te testen he.
je kan bijvoorbeeld ook als je uit je werk komt testen.
ik heb mijn eerste test ook 's avonds gedaan en er verscheen een heel licht streepje, toen heb ik de ochtend erna getest en toen verscheen er weer een heel lciht streepje. daarna heb ik 2 dagen erna getest. 's middags uit mijn werk en toen een duidelijke streep, en die duidelijke streep was met kruidvat test