natas23Oud lidBerichten: 209Lid sinds: 1 januari 2005
antoinet schreef:justme schreef:Ja idd er zijn hier veel vrouwen die al zwanger zijn, maar moet zeggen is ook niet erg, die kunnen wel hun ervaringen vertellen.
Fieke, spannend nog! Jammer dat de test negatief is maar idd moed erin houden
Ca, voo rjou ook nog spannend.
Oh moet eten mn mannetje heeft het eten klaar 😉
Fijne avond!
xxx
lekker een mannetje die voor je kookt.
doet die van mij niet zo vaak. die is altijd druk aan het klussen in huis en in de schuur
Saar80 schreef:Mijn ervaringen met verschillende tests:
Mat Care Ultra op mn NOD getest en die was negatief, een week later was ie hardstikke positief! Vlak erna nog eentje van Mat Care gedaan en wederom twee vette strepen
Clear Blue heb ik minder goede ervaringen mee, test 1 heb ik weg kunnen gooien want de controlestreep verscheen niet eens. De tweede test heel zorgvuldig gedaan en die gaf toen wel een mooi "plus" teken aan.
Predictor heb ik afgelopen week geprobeerd (uit onzekerheid en afwachting op de echo!). Dacht dat alle testen hetzelfde werkte dus zonder de gebruiksaanwijzing gelezen te hebben getest. Na 5 minuten moest je resultaat zien maar verscheen niks, zelfs geen controlestreep. Na 5 minuten nog eens gecheckt maar niks te zien. Ben toen iets anders gaan doen en toen ik na een minuut of 20 weer keek stonden er twee vette strepen op...?! Beetje vreemde test dus, denk wel dat je die dus alleen kan doen wanneer je al behoorlijk wat weken zwanger bent want hij reageert niet zo snel...
ikkemikketje schreef:Ik weet dat we hier eigenlijk niet thuishoren, maar voor sommige is het misschien hoopvol als ze horen dat het bij ons ook moeizaam is verlopen en het toch nog gelukt is.Tenminste dat hoopte ik dat ik dat voor andere kon doen!
beuker83 schreef:
Voor sommige mensen is het te plannen,
van kom we nemen een kind.
Maar voor andere mensen,
is dit waar de lange weg begint.
Een weg vol liefde en verdriet,
waarin niet iedereen je tranen ziet.
Een weg vol onzekerheid en pijn,
wat is die troostende schouder fijn.
Elke maand weer wachten,
soms slapeloze nachten.
Ik denk gewoon onze tijd komt nog wel,
hoelang het nog duurt, ik hoop heel snel.
En als het dan zover mag zijn, je baby zo lief en klein,
dan vergeet je de jaren van wachten, verdriet en pijn.
Jose schreef:Beuker: Wat een mooi gedicht. Ligt echt je gevoel in!!
Ik blijf voor jou en de anderen duimen dat het geluk zich snel aandient!!
Meiden: Ik heb bij alledrie de zwangerschappen getest met clear Blue digitaal. Dat zijn 3 testen voor EUR 19.95. Er verschijnt dan geen streepje, maar de test zegt digitaal zwanger of niet zwanger. Dan hoef je zelf niet zo te twijfelen. Ik heb er in totaal in al die tijd denk ik 15 gebruikt en ze deden het allemaal. HEEL PRETTIG!!
Ben nu 5 weken zwanger, maar eigenlijk helemaal geen kwalen. Wel grappig dat ik nuongeveer 3 keer per dag moet poepen. Wordt er helemaal gek van! 😊
Van dat plassen wist ik, maar poepen? Dat is nieuw voor mij.
Borsten zwellen nu wel op.
Aangezien mijn ex-schoonzusje en collega pas een miskraam hebben gehad ben ik nu ook best bang dat het mis gaat. Ik durf er nog niet echt van te genieten.
Wanneer moet ik het eigenlijk vertellen op het werk?? Ik kan geheimen namelijk niet zo goed voor mij houden......
SUCCES ALLEMAAL!
Jose schreef:Ik ben docent op het HBO en werk nu 32 uur. Ik heb dus al heel veel vakantiedagen. Als je dan met verlof gaat dan verschuift dat en ben je zo minimaal 5 maand weg. Ik weet dat je daar recht op hebt, maar je wilt ook je werkgever niet teleurstellen. Ik heb een hele aardige baas, maar ik ben zelf ook baas geweest en weet wat er dan op de schouders van de rest van het team terecht komt. Ik zie het wel! Ben gewoon blij met de zwangerschap en dat gaat voor.
Misschien kotm dat poepenj wel omdat ik zo lekker aan het snaaien ben... :oops: :)
fiieke schreef:nou ik heb geen goed nieuwd :(:(
me vriend heeft gezegd dat als ik zwanger ben hij me niet wilt steunen 😞 en we hadden er verdorie samen voor gekozen 😞
maja ondertussen blijft me ongii weg en weet echt niet meer wat ik moet doen :(:(
fiieke schreef:jaa samen genomen en nu opeens gaat t te snel na 9 X !:(
hij wil misschien de hele relatie opzeggen na 4 jaar klerelijer:(
laat ie mij gwn zitten met misschien een kindje in me buik:(
fiieke schreef:nou ik heb geen goed nieuwd :(:(
me vriend heeft gezegd dat als ik zwanger ben hij me niet wilt steunen 😞 en we hadden er verdorie samen voor gekozen 😞
maja ondertussen blijft me ongii weg en weet echt niet meer wat ik moet doen :(:(
natas23 schreef:
vandaag mijn verjaardag
@BEUKER: SUPER GEDICHT!!!!!!!
XXX NATAS
Kimberley schreef:Dat begrijp ik ff niet,sorry :oops:
Het is vandaag 8 oktober en ik zou ongeveer 21 okt. ongi moeten worden.
Wanneer moet ik dan beginnen?
Welke merk ovulatietesten zijn goed?
Groetjes Kim
natas23 schreef:ik heb de testen binnen 😛
het liefste deed ik nu al maar das te vroeg.. over 4 dagn zou ik die kunnen gebruiken,. ZATERDAG ga ik testen met die nieuwe testen 😃
xxx
ikwilgraageenkindje schreef:Tessa nog getest????
ikwilgraageenkindje schreef:
Nee dus, ga echt vrijdag pas testen. Teveel voordelen om te wachten!!
1: Dan hebben we allebei vakantie dus kunnen we het goed laten bezinken enzo
2:Ik wordt altijd op do/vr ongi...dus als ik wat voel test ik niet
3:we gaan daarna gelijk een lang weekend weg 😃 dus een lang weekend om t te vieren 😃
4: als het niet zo is dan gaan we nog steeds dat weekend weg en kan ik dus lekker gelijk van me afzetten
5: die ben ik ff vergeten
6: deze weet ik ook niet meer
7: euhhhhhhhhhhhhhhhh :? :? :? :?
Fiieke: Maak me zorgen om je meis, raar ik ken je geeneens maar leef zo met je mee.. Hoop echt op goed nieuws. Laat even wat horen..
sanel schreef:@tessa.
Ik ben het even kwijt. Hoelang ben je al overtijd? Ik snap je mannetjes reactie wel hoor!!
Tessa1981 schreef:sanel schreef:@tessa.
Ik ben het even kwijt. Hoelang ben je al overtijd? Ik snap je mannetjes reactie wel hoor!!
Volgens mn banner hieronder ben ik 6 dagen overtijd 😉
Mensen ik kan dat verhaal van Fiieke maar niet loslaten. Raar he!
Kimberley schreef:Oja,en kan/wil iemand mij vertellen hoe ik zo'n banner kan maken?
Alvast bedankt...
Dank je wel Jenta,het gaat zeker lukken.
Wat is jou status hier op de site?
Groetjes Kim
Kimberley schreef:Oja,en kan/wil iemand mij vertellen hoe ik zo'n banner kan maken?
Alvast bedankt...
Dank je wel Jenta,het gaat zeker lukken.
Wat is jou status hier op de site?
Groetjes Kim
Ilonana schreef:Kimberly de een raakt idd zo zwanger en de ander niet dat is echt verschillend de een is hoeft niet teontpillen en de ander wel bij mij duurde het 3 maanden voordat de homonen uit mijn lijf waren maar een collega van mij was gestopt met de pil en glijk zwanger.
Het zou wel kunnen dat je al zwanger bent hoor je heb wel een paar kwaaltjes daarom vind ik het ook raar dat ze geen bloed prikt :? .
Een banner kan je op zwangerschapspagina.nl halen en dan plak je de url in je account bij wijzig onderschrift.
Sanel ik heb vandaag neg getest ik heb tegen me man gezegd als het zaterdag nog niet door heeft gezet dan doe ik nog een test maar denk wel dat het door gaat zeteen dat gevoel heb ik gewoon.
Hoop spannend! dat j nog geen test gedaan heb joh.
antoinet schreef:fiieke zal je nu dan niet nog even een test gaan doen?
wel raar dat hij ineens geen kind meer wil terwijl jullie er al 9 maanden mee bezig zijn.
weet je ook wat hij nu gaat doen als blijkt dat je nu toch zwanger zou zijn?
hoop1970 schreef:blinde darm?
...nee sorry da's flauw...
(maar kan wel)
Ik heb geen idee, maar spannend wordt het wel...
Nog bedankt voor je tip van de gratis testen, heb ze gisteren gekregen, leuke deal...
Zouden ze erin trappen als ik ze nogmaals bestel?
groetjes,
Hoop