ja na zoveel testen mss wel ik was gestopt met de pil in maart heb 17 mei de eerste test gedaan omdat ik uitging van een 28 dagen cyclus want toen 32 was dus ik dacht ja ik ben 4 dagen overtijd wat niet het geval was dus test negatief diezelfde ochtend rond omstreeks 11 uur ongie 😞
maand erna zat ik op 29 dagen uitgerekend dat ik mijn nod moest krijgen op 14 juli via de website
http://www.predictor.nl ben zelf van belgie maar ben best kontent over die uitrekening van hun website
heb dan getest op vrijdag 18 july 4 dagen echt over tijd dus en hij was ineens posi en redelijk fel heb zolan gewacht omdak ik ook geen teleurstelling wacht dit was dus de tweede test dat ik deed
en om dan eerlijk te zijn in de maand juni hebbe ik en men partner maar 2x geklust :oops:
had de moed eerlijk gezegt ook al opgegeven aloewel ik hier altijd zeg je dat niet mag doen
maarem ja vandaag eerste echo gehad 5 en half weken ver het is ongeveer 121mm groot (het vruchtje)
en volgens de dokter zag de baarmoederwand er in orde uit
ik moet wel zeggen dat zo een vaginaal mss ffkes off topic :d
dat zon vaginaal onderzoek best raar is prikt een beetje maar zodra ik het beeldje met het vruchtje zat kon niets mij nog afleiden was bijne begonnen met wenen heb me juist nog kunnen in houden
wat wel uit het onderzoek bleek was dat mijn bloeddruk te hoog was 14 over nog iets hij zei dat dat voor een meisje van mijn leeftijd redelijk hoog is maar zal wel van de spanningen zijn 😛
maarem ruthje duimjes nog steed omhoog zenne