@Piek: Hij word altijd heeeeel hartelijk ontvangen als ie een tijd is weggeweest hoor 😃
Gelukkig maar dan!
@Saar: gefeliciteeeeeeeeerd!!! Op naar de volgende ronde (en dan bedoel ik nu voor je baan dit keer! 😉 )
@tammyke: fijne vakantie!!
@sassefras: goed van je dat je de eer aan jezelf hebt gehouden en weg bent gegaan. Sommige mensen kunnen ook gewoon echt zó slecht leidinggeven!!
@just me: geniet van het relaxte weer, laat die arts maar even lekker in zijn eigen sop gaar koken! Op naar het ei! Haha!
Heb nog een vraagje aan jullie meiden, miss weten jullie dat: mijn schoonmoeder zei gister dat ze ineens had zitten bedenken dat mijn man vroeger een radio-actieve bestraling heeft gehad vanwege zijn schildklier, en of dit miss onvruchtbaarheid kan veroorzaken. Ik natuurlijk helemaal in de stress... Toen ik het mijn man daarna voorlegde reageerde die heel beledigd: 'natuuuuuurlijk ben ik vruchtbaar.' Hij heeft wel aangeboden een vruchtbaarheidstest te doen voor mijn gemoedsrust, dus das wel lief. Maar weten jullie hier iets van, van radio-actieve straling en van die vruchtbaarheidstest?
Verder is het bij mij nu heel vreemd. Met vlagen voel ik me ontzettend misselijk en moe en kriebelende tepels, andere momenten is er niets aan het handje. Dan denk ik meteen weer: shit, ik ben toch niét zwanger.. Haha, ik weet het niet maar ik heb al mijn kansen op deze maand gegokt, waarom weet ik niet..?
Nou ja.
Tjusz!
x piek