sportyOud lidBerichten: 1.115Lid sinds: 1 januari 2005
welkom op deel 2
Kiekeboe schreef: Gisteren zei mijn man dat ik een warme gloed over me heen had. Toen dacht ik al van zou je dan toch kunnen zien dat een vrouw haar eisprong krijgt?
ultra schreef:Gatver, weer ongesteld geworden.
Heb het even helemaal gehad. Ik zonder me weer af en stop met tempen. We zien het wel hoor als het zo ver is.
Als het bedoeld is dan wordt het wel gestuurd denk ik maar.
Frummel, van harte meid! Ontzettend leuk!!!!
Greeez.
Frummel schreef:Ik was er juist wel weer meer mee bezig, maar ik geloof niet dat het daardoor gelukt is. Ik geloof ook niet in het "toen we er niet mee bezig waren, kwam het vanzelf". Volgens mij blijft het een kwestie van juiste omstandigheden (die we voor 80% totaal niet in de hand hebben).
Anders....erhm...genant, maar jawel:
ENORM VEEL SEX. Tot je er bij neervalt zeg maar :oops: . Vanaf einde menstruatie om de dag. Vanaf de dag voor de positieve test (toeval natuurlijk) t/m de dag erna (geen toeval :)) IEDERE dag geklust. Dag rust, en de dag daarna nogmaals een poging gedaan. We hebben echt wel gegrapt dat we dit niet nogmaals zo gingen doen, of dat er meer sexy ondergoed aan te pas zou moeten gaan komen om dit nogmaals voor elkaar te krijgen.
(de andere keren deden we het ongeveer om de twee a drie dagen en dan zolang de test positief was (de test was toen steeds twee of drie dagen achter elkaar positief, dit keer maar 1 dag).
Frummel schreef:@Iuno... Tja...het hoeft ook maar 1x raak te zijn he 😊 En bovendien, zelfs al red je het tot een bevruchting, dan moet het ook nog juist delen, innestelen, groeien, etc. Dus ik vind dat je helemaal gelijk hebt hoor! Alleen :oops: :oops: er werd gevraagd wat we nu anders hadden gedaan en dat was dus dit :S
Frummel schreef:Ik ook 😞 maar ik ben zojuist toch flink wat (vers!) bloed verloren. Zit echt met de handen in het haar wat nu te doen op dit tijdstip. Vrees dat er niet veel anders opzit dan het bed ingaan en de echo volgende week afwachten...maar da's weer zo'n typisch gevalletje makkelijker gezegd dan gedaan.
Frummel schreef:Huisarts gaf aan dat het vermoedelijk "gebeurd" is. Afwachten en eventueel over twee weken een HCG test doen of zelf even bellen met de gynaecoloog. Het laatste gedaan en we mogen rond 12:00 eventjes langkomen.
doremi schreef:Even nog iets anders.... Weet iemand hoe het met Bloemke is? Is ze op vakantie ofzo?
Frummel schreef:Helaas geen loos alarm. Als er nog iets zit, zit het niet op de juiste plaats. Bloed geprikt om daarover uitsluitsel te geven, moet vanmiddag bellen voor de uitslag.
Gaat lekker... :roll:
In ieder geval bedankt voor het duimen!