anjeOud lidBerichten: 923Lid sinds: 1 januari 2005
o wat erg voor je Frummel, sterkte 😢
marleen1983 schreef:lowiena! ik 17-01-2008??? gewelig daar doe ik het voor. waar mag ik tekenen!!!
Mili schreef:doremi schreef:Hé Meissie,
Wat fijn dat je er weer bent! Ik duim voor je hoor! Klinkt goed allemaal!
Kiekeboe, ook voor jou draaien mijn duimen overuren, hoop zooooo dat het raak is!
Mili, hoe ist nu? Ben je al wat wijzer?
Frummel, wat fijn dat het redelijk goed me je gaat! Ook goed te horen dat jullie er samen goed over kunnen praten en je steun krijgt van familie, vrienden en een lieve collega (beter dan die miepen met hun zwanger-zijn verhalen, pfff). En wel leuk om bezig te gaan met de voorbereidingen voor je trouwen!!! Heb je iets om lekker naar toe te leven.
Goed idee om te kijken of je de volgende keer door een gyn begeleid kunt worden..... Ik hoop echt voor jullie dat je weer snel zwanger bent en dat het dan lekker blijft zitten daar in je buik.
Knuffel!
Heeey Doremi,
Ik ben niks wijzer, en voel me de afgelopen dagen zeer machteloos, elke dag kijken over de ongesteldheid doorbreekt, dag 41 vandaag alweer.. Ik ben er zo klaar mee, ik ben verdrietig, moe en boos. Iedereen wordt maar gewoon zwanger, en kijk ons is????????? Waarom, ik vind het zo oneerlijk..
Ik zit dus in mijn down tijd..
Hoe is het bij jou?
kusssies
doremi schreef:Piek en Judith, welkom. Je zult je snel thuis voelen hier, want we zijn het leukste gezelligste clubje op het hele forum! Zelfs meiden die zwanger zijn willen niet weg!!! (Hè Iuno!!!???, waar ben je trouwens, je voelt je nu niet schuldig tegenover frummeltje he? want van jou kunnen we alle zwangerschapsverhalen echt wel hebben!!!! xje)