Frummel schreef: Las net dat door roken je homocysteine gehalte ook verhoogd kan zijn, dus zit 'm nu toch wel een beetje te knijpen. Snel besloten dat dit eigenlijk maar mijn laatste pakje zou moeten zijn...(en ook besloten dat hier maar eens te posten, zodat ik officieel niet meer terug kan :))
Knijp! Daar zit je nu dan dus idd aan vast, hè. 😉
Wellicht een goede tip: deze nieuwe ronde 'gewoon' zwanger raken, dan wordt het vast makkelijker. 😂
@ Meisie
Ben blij dat het idd 'alleen' het internet was! Misschien handig als je je ook eens een buddy 'aanschaft', welke je (ook) in zo'n geval ff een sms-je kan sturen, zodat die de mededling dan hier kan plaatsen... 😊
@ Kiekeboe
Fijn dat je vakantie zo geslaagd was! Nu op naar jullie geluksronde! 😊
@ Ultra
Ei ei ei en we zijn zo blij (als er echt een ei was)... 😃
@ San
Iig fijn dat jullie nu (al gedeeltelijk) weten waar jullie staan.*knuffel*
En zoals Mili al schreef: kijk maar naar haar, slecht(er) zaad hoeft lang niet altijd wat te zeggen!
Hier catastrophe de laatste tijd. Leef nu al een week of 2 op een halve bouwplaats (over troep en gereedschap), zonder water in de keuken (vandaag dus tòch maar met een emmertje sop erdoor :oops: ) en met een stofzuiger die zònder stang nog niet eens op halve kracht zuigt (en dat met hond en renovatietroep in huis :roll: )... Niet echt optimaal dus en daar komt bij dat ik nu ècht last van m'n rug heb gekregen. 😞 Als ik een dag of 2 werkelijk niets heb gedaan (dus ook niet gezogen etc.), dan heb ik er heel weinig last van, maar zodra ik ook maar iets doe doet het alweer behoorlijk zeer (inmiddels echt pijnlijke scheuten rondom m'n stuitje)...
Baal er zò van, want er is zòveel te doen, maar moet straks dus alles aan m'n man en ouders overlaten (ouders komen vanavond en manlief heeft woensdag-vrijdag vrijgenomen voor de renovatie)...
Bovendien heb ik de afgelopen paar nachten maar weinig geslapen (heb normaal toch wel 9-10 uur nodig, wordt nu steeds midden in de nacht wakker en kan dan iig een paar uur niet meer slapen) en heeft zoonlief tegelijkertijd besloten dat hij 's middags nog maar max. 1 uurtje hoeft te slapen (i.p.v. 2,5-3 uur :twisted: ). Kom er dus ook niet toe 's middags (hij wil nu opeens ook niet meer al om 11:00 naar bed, maar pas richting 01:00 - en dan ook alleen als ik hem pontificaal in z'n bed zet) nog echt uit te rusten...
Maar redding is in zicht! 😂
Als straks de badkamer en w.c. helemaal gerenoveerd zijn, de stofzuiger weer gerepareerd (m'n ouders nemen er één mee, zodat ik onze weg kan laten nakijken) of evt. vervangen en ik weer water in de keuken heb (maar dat zal nog wel 2 weken duren - wat ik wil hebben is moeilijk te krijgen), zal het allemaal wel weer een stuk beter gaan. 😃
Als jullie komende weken niet (zoveel) van me lezen, niet ongerust maken!!! Ben dan aan het uitrusten/moeders gezelschap houden. 😉
@ stiertje
Wij hadden ook precies in de ronde dat ik zwanger raakte (ronde 9) nog nooit zò weinig geklust...