beuker83 schreef:@L.NDA: Balen. Dikke knuffel,
Miranda
Dankjewel! Ik moet ook zeggen, ik heb vandaag ook een vette baaldag. Hoop dat dat aan het einde van de dag weg is.
Liefs
@vj,
Zo jij ook weer lekker aan de volgende ronde beginnen, fijn voor je.
beuker83 schreef:@L.NDA: Balen. Dikke knuffel,
Miranda
ikwilgraageenkindje schreef:nou ik heb ook vette baal dag dus ik ga vanmiddag lekker winkelen!!!!!!
vj schreef:he balen linda!! Op naar de volgende ronde!!
Ja ik ben inderdaad ongi geweest! woensdag gaan we lekker 5 dagen naar Parijs!
dan zit ik precies op dag 10,11 en 12!
Maarja ik kan nu natuurlijk niet zeggen hoe lang mijn cyclus duurt omdat ik primolut heb geslikt en een ontrekkingsbloeding heb gehad.
dus mijn echte ongi kan ook eerder komen of heel laat!
heb vandaag wel hoofdpijn en last van mijn buik! vreemd hoor!
Jynthe schreef:Hey dames!
Ben weer een poosje niet geweest....druk druk druk..... :mrgreen:
Wat is er weer veel bijgeschreven zeg!!!
Heb nog niet alles teruggelezen hoor....
@ SNippie: Getsie wat balen zeg!!! Ik had zo gehoopt op een NOD voor je!
Ik kan me best voorstellen dat je wat afstand wilt maar ik zal je wel enorm missen op t forum hoor!
@Antoinet, heb je al getest??? 😊
Ik gebruik trouwens roosvicee laxo en elke ochtend een plak ontbijtkoek.....werkt super.....bij mij althans hihi
snippie schreef:ben raar!heb net zelfs gespuugd :shock: !zou me ongi wel zijn!
@sanel over 3weekje sben ik were terug hoor:D!
en je hebt nu nog 2daagjes om met me te kletsen:D!
liefs snippie
snippie schreef:ook als ik me ongi er nog is?
maar denk dat hij morgen wel weer gedaald zou zijn.wil nu alleen nog die steekjes weg.want die blijven:S!
liefs snippie
snippie schreef:het kan nu ook ene kombie van griep zijn hoor dames!dat heerst op em werk heel erg!
liefs snippie
antoinet schreef:sanel heb je de vk vandaag nog gebeld over die steken die je het weekend hebt gehad?
Jynthe schreef:Ja echt heerlijk die broeken! Ik heb er ook zo eentje.....als ik die aan heb kom ik ook niet meer van de bank af haha
Die steken kunnen inderdaad heel goed je darmen zijn.....toen ik dat had ben ik ook flauw gevallen ze zaten gewoon in de knoop.
Met die roosvicee laxo gaat t echt goed nu gelukkig!
snippie schreef:@L.NDA wat toevallig dat we gelijk lopen:D!dan zouden we dus ook ongveer op de zelfde tijd onze ei hebben:D!
nou meid sterkte is jouw ongi al weg?de mijn bijna.
liefs snippie.
Tessa1981 schreef:Hij is gezakt 😞 :( 😞 En heel erg boos. 😞 :( 😞 Zal hem nou maar niet vertellen van mn negatieve test...
Tessa1981 schreef:Hij is gezakt 😞 😞 😞 En heel erg boos. 😞 😞 😞 Zal hem nou maar niet vertellen van mn negatieve test...
ilogic schreef:@ french; ik lees dat je bij een babyshop (Jeaenette??) in Meppel bent geweest?!?!!? Wat grappig, ik was daar een half uur geleden nog hahahahah! Woon er 5 minuutjes vandaan!
french schreef:ilogic schreef:@ french; ik lees dat je bij een babyshop (Jeaenette??) in Meppel bent geweest?!?!!? Wat grappig, ik was daar een half uur geleden nog hahahahah! Woon er 5 minuutjes vandaan!
He! ja klopt daar ben ik geweest. Woon zón 15km vanaf meppel.
Grappig kleine wereld zo :mrgreen:
ilogic schreef:french schreef:ilogic schreef:@ french; ik lees dat je bij een babyshop (Jeaenette??) in Meppel bent geweest?!?!!? Wat grappig, ik was daar een half uur geleden nog hahahahah! Woon er 5 minuutjes vandaan!
He! ja klopt daar ben ik geweest. Woon zón 15km vanaf meppel.
Grappig kleine wereld zo :mrgreen:
Heel grappig! TIP: ik ben er zelf nog niet geweest maar wel veel over gehoord; Babypark in Hoogeveen (moet dan ook te doen zijn voor je qua reizen) schijnt niet zo heel duur te zijn.
En in Zwinderen heb je Baby-dump. Geen idee waar het exact ligt, maar wel in het Noorden van Nederland... ik wil er binnenkort gaan kijken. Schijnt meer budget te zijn.
Mili schreef:klein detail, ovulatietest is ook posities bij zwangerschap!! Succes!!!