Julia1983 schreef:Thanks Ilogic! Wat waren jou eerste verschijnselen? Hoe ging het allemaal bij jou?? Ben erg benieuwd hoe dat allemaal in zn werk gaat hihi..heb ook geen brotere borsten gekregen ofzo, zien er ook niet anders uit...is dat niet vreemd?? (vreemde vraag eigenlijk hihi!)
@ Antoinet: Heerlijk als je mannetje zo lief is, lekker van genieten!! Thanks voor het draaien!! 😛
Liefs
He julia, als het om onzekerheid en nieuwe dingen gaat zijn er geen vreemde vragen!!!
Ik had 1.5. wk voor mijn positieve test menstruatiepijn en dacht dus ook; shit ik ga weer ongesteld worden.... dus maandverband in de aanslag en steeds naar de wc om te kijken... maar niets.... Uiteindelijk op dag 30 van mn cyclus getest; nou, meer zwanger kon de test niet aangeven..... Ik teste positief op 24-09...
Had allerlei vage klachten: raar gevoel in mijn buik/maag, zere ogen, vreselijk moe, zere borsten; vooral steken binnenin en overgevoelige tepels. Dat laatste en de zere ogen heb ik nu nog, de rest wordt minder. Mijn borsten zijn wel wat gezwollen, nu na 5 weken, maar niet veranderd van kleur....Mijn oude bh's kan ik niet aan......vreemde gewaarwording!! Maar dat zo groter zijn geworden kan ook nog weer veranderen las ik net ergens....
Het is wel zo dat bij iedereen die klachten anders zijn. Sommigen zijn met 4 weken al kotsmisselijk, ik helemaal niet.... Maar de klachten die ik noemde komen wel bij veel meiden voor, zoals ik merkte op het forum....
Ik ben heel benieuwd wat de uitslag van een eventuele test is! Doe niet te vroeg een test (min. 1 dag overtijd) om meer zekerheid te hebben of de uitslag klopt. En, ga alsjeblieft geen testen van 10 euro kopen! Die van 6 euro bij de drogist zijn net zo goed! Succes en sterkte met afwachten!! ik duim voor je!