@ antoinet: Als je dat zou willen doen graag!!! Ben erg benieuwd!! Maar is hat inderdaad niet eerste dag van je laatste menstruatie?
@ Beuker: thanks!!!!!! 😉
Julia1983Oud lidBerichten: 351Lid sinds: 1 januari 2005
Julia1983 schreef:@ Antoinet: Bedankt! Volgens die calculator ben ik 11 juni uitgerekend en nu 4 weken en 5 dagen zwanger!! hihi grappig zeg!!!!
Fairytail schreef:Woww... beuker83 wat een mooi gedicht..
Het is precies zoals het is.. Als ik die thuis had gelezen had ik traantje weggepinkt !!
Fairytail schreef:haha arme Tessa dat lijkt me echt vreselijk !!! Als ik dat hier doe kijken ze me waarschijnlijk heel vreemd aan !!!
Maar het klinkt allemaal als de welbekende zwangerschapsverschijnselen 😉
Ooit worden we allemaal een mamsie 😊 met een heel lief/leuk kindje en denken we lachend terug op deze onzekere tijden.
dancequeen schreef:@Tessa; je lijkt wel zwanger!!! :D
Tessa1981 schreef:
Gelukkig barste ik niet in diep verdriet uit maar was zo ontroerd door dat gedicht. zo mooi... En de laatste paar dagen krijg ik werkelijk overal de tranen van in mn ogen..
Gisteravond lag ik op de bank, helemaal stuk en misselijk. Kwam mn kat bij me liggen tegen mn buik aan, lekker te spinnen en lief te doen. Huppa daar kwamen de tranen weer. Vanmorgen in de tram uit t niks. ook weer tranen. Niet echt huilen maar dan lopen de tranen opeens over mn wangen. ben ik heel emo maar geen idee waarom.. :o
dancequeen schreef:Op je banner zag ik dat je al 5 dagen overtijd bent, maar die is dus niet helemaal meer
up-to-date?? Ja, het is zeer zeker spannend. Zelf vertrouw ik ook niet meer op mijn lichaam en wil hier ook niet meer te veel zijn. Af en toe hou ik me nog een beetje op de hoogte: wie er zwanger wordt en wie niet 😉 Onbewust ben je er toch teveel mee bezig.
Spannend voor je, ik ga iig duimpjes drukken. :lol:
dancequeen schreef:
Vermoeiend hoor lijkt me dat. Het is misschien ook omdat de onzekerheid je gewoon sloopt. Daardoor word je moe en emo. MAAR we gaan er natuurlijk van uit dat ik onzin praat en dat je gewoon een hartstikke positieve test in je handen krijgt 😃 Dan weet je gewoon waar je aan toe bent.
french schreef:@elmootje begrijp dat je liever een regelmatige cycles wil houden, hoop dat jullie goed gegokt hebben. Je voelt je verder goed dan? Je weet het nooit, kan best wel raak zijn. Zal voor je duimen. ik had ook buikpijn, lichte krampen voor mijn NOD. Dus wie weet...
@sanel jammer dat je het hartje niet hebt kunnen horen. (Was vanmorgen nog even bij mijn zus en die heeft toen ze 12.5 week was het hartje voor de 1e x gehoord bij de verloskundige. Dus hoop echt dat ik het zo ga horen). Verder alles goed, bloeddruk etc.. ook nog bloed prikken?
Vertel straks wel even hoe het gegaan is, moet er om 19.00uur zijn.
Kuz
antoinet schreef:sanel was jouw mannetje vandaag ook mee met je eerste afspraak bij de verloskundige?
ik moet op een tijd dat het best moeilijk voor mijn vriend is met zijn werk, maar we willen er wel graag samen naar toe de eerste keer.
Monatoetjuh schreef:vandaag 1 dag over tijd, vanmorgen had ik wel een heel klein beetje lichtroze bloed met afvegen maar verder de gehele dag helemaal niets meer. Als het morgen nog zo is ga ik pas een test halen
Julia1983 schreef:@ Tessa: Nou meid, komt steeds dichterbij, ben zooooooo benieuwd!!!! Haha! Lache joh, die knorvie vond ik heel handig omdat ik niet altijd aan mn dagelijkse behoefte kom maar ik vind ze echt niet te zuipen!!!! Echt heel ranzig, maar heb je ook knorvie kids???? Zijn die beter???? Ben benieuwd...
Verder hier nog hetzelfde, heb nog niet echt klachten, beetje misselijk en mn darmen (of maag) maken steeds hele vreemde geluiden hihi! Alsof ze daarbinnen aan het verbouwen zijn haha!
Nou werkse allemaal en enjoy your day!!
Liefs
Monatoetjuh schreef:beetje misselijk, gevoelige borsten, raar gevoel in me buik, erg erg moe, veel meer honger dan anders, veel trek in dingen met kerrie smaak..... wat ik nooit echt lekker vond
sanel schreef:He bah dat van Jynthe blijft maar door me hoofd heen spoken..... Wat verschrikkelijk. Ik durf bijna niet meer naar mijn eigen echo volgende week.. Stel je voor....
Weet je waar ik vandaag ook over na zat te denken? Dat we allemaal zo goed met elkaar kunnen praten maar dat ik er geen gezichten bij heb!!! Dat is best raar. Je praat met elkaar alsof je elkaar al jaren kent. Straks zit er iemand tussen die je heel goed kent!! Dat zou grappig zijn. Ik vind het wel fijn dat ik hier lekker mijn ei kwijt kan!!
sanel schreef:He bah dat van Jynthe blijft maar door me hoofd heen spoken..... Wat verschrikkelijk. Ik durf bijna niet meer naar mijn eigen echo volgende week.. Stel je voor....
Weet je waar ik vandaag ook over na zat te denken? Dat we allemaal zo goed met elkaar kunnen praten maar dat ik er geen gezichten bij heb!!! Dat is best raar. Je praat met elkaar alsof je elkaar al jaren kent. Straks zit er iemand tussen die je heel goed kent!! Dat zou grappig zijn. Ik vind het wel fijn dat ik hier lekker mijn ei kwijt kan!!
french schreef:@sanel we hebben al een echo gehad zie mijn onderschrift. Volgende week nogmaals 1.
@monatoetjuh spannend meid, ga je morgen testen. Of vandaag nog?
@Jynthe wat een verschrikkelijk nieuws meid, voor jullie allebei. Hoop dat jullie het een plekje kunnen geven in de toekomst. Hoe moeilijk dat ook is. (Ik heb er ook nog vaak moeite mee. heb eind juni een miskraam gehad.) Praat erover met elkaar of met iemand anders. Hou het niet allemaal voor jezelf, want dan stort je in na een aantal weken.
Heel veel sterkte, ook met de curretage hoop dat dat meevalt.
Rustig aan doen!! en de tijd ervoor nemen.
antoinet schreef:eigenlijk wel raar he dat onze eigen ouders het vaak nog niet weten en vreemden wel.
als je het zo bekijkt weten veel mesen het.
ik ben ook blij dat wij hebben besloten om het nog stil te houden.
tot nu toe weet alleen mijn beste vriendin het.
vanavond gaan we het aan mijn schoonouders vertellen en van het weekend aan mijn ouders en zus en aan de zus van mijn vriend. en voor de rest wachten we mooi nog even om het te vertellen
sanel schreef:antoinet schreef:eigenlijk wel raar he dat onze eigen ouders het vaak nog niet weten en vreemden wel.
vanavond gaan we het aan mijn schoonouders vertellen en van het weekend aan mijn ouders en zus en aan de zus van mijn vriend. en voor de rest wachten we mooi nog even om het te vertellen
Dat doe je idd goed. Ik heb het mijn zus nog steeds niet verteld....... Heeft nog steeds geen tijd blijkbaar!!! :x :x
antoinet schreef:sanel schreef:antoinet schreef:eigenlijk wel raar he dat onze eigen ouders het vaak nog niet weten en vreemden wel.
Dat doe je idd goed. Ik heb het mijn zus nog steeds niet verteld....... Heeft nog steeds geen tijd blijkbaar!!! :x :x
zondag komen we bij mijn ouders nog voor de verjaardag van mijn moeder. mijn zus en zwager komen dan ook. willen dan wel proberen om eerder bij mijn ouders te zijn dan hun. willen het eerst dan aan mijn ouders vertellen.
en voor zaterdag hebben we 's morgens een afspraak gemaakt met mijn schoonzus en zwager.
en vanavond gaan wij nog voor de verjaardag van mijn schoonmoeder. was gister jarig en is er niemand anders.
onze moeders krijgen een leuk verjaardagscadeautje erbij!
jammer dat jouw zus geen tijd heeft! kan mij voorstellen dat je het haar wel graag wilt vertellen
Julia1983 schreef:@tessa: Een paar koppen koffie per dag mocht wel...en inderdaad predictor, cb etc. is 50 mlU/ml.
Dat is dus mooi!!!! Spannend hoor!! en wat heerlijk dat je vakantie hebt!! Ga je nog wat leuks doen?
Liefs
Eva_697 schreef:ja dat is inderdaad wat vroeg, voordeel is dat ik al de echo heb, omdat de verloskundigen niet weten hoe lang ik zwanger ben (maar ik wel :twisted: hiihi, zij denken dat ik rond de 10weken ben, terwijl ik 8wkn ben) dus krijg als het goed is wel het hartje te zien, maar niet te horen nee.. 😉 vind het echt heel spannend!!! :oops:
Eva_697 schreef:neej joh meid, dat begon eergister pas, ik hoef niks over te geven hoor, maar soms zon naar gevoel in mijn maag, en gewoon doodmoe en pijnlijke borste, that's all. Vriendin van mij heeft 0,0 klachten, pas na 10weken ging ze overgeven, en ze is nu 12 weken, en een prachtige echo gehad:D alles was goed;) dus kwaaltjes zeggen niets ;)
Tessa1981 schreef:
Wel drink ik sinds 1,5 week opeens koffie.. maar 1 kopje per dag maar toch.. Weet alleen niet meer wat het max is wat je mag drinken als je echt zwanger bent. Moet ik nog even opzoeken..
sanel schreef:@eva
Ben jij veel misselijk en moet je veel overgeven? Ik niet namelijk en dat vind ik een beetje raar.
ilogic schreef:Tessa1981 schreef:
Wel drink ik sinds 1,5 week opeens koffie.. maar 1 kopje per dag maar toch.. Weet alleen niet meer wat het max is wat je mag drinken als je echt zwanger bent. Moet ik nog even opzoeken..
He Tessa, je mag als je zwanger ben maximaal 4 kopjes (gewone kopjes) of 3 mokken koffie per dag, OF 10 kopjes thee per dag (staat gelijk aan 300 mg theine.) Dus dan kan je ook bijv. 2 kopjes koffie en 5 kopjes thee drinken... bij wijze van........
ilogic schreef:sanel schreef:@eva
Ben jij veel misselijk en moet je veel overgeven? Ik niet namelijk en dat vind ik een beetje raar.
He sanel, ik ben ook niet misselijk en geef ook niet over.... fijn te lezen dat jij dat ook niet hebt.... beetje herkenning zeg maar.... hoe is het met andere klachten????? Ik heb gewoon echt nergens last van.... het hartje klopte maandag wel... dus ik maak me geen enorme zorgen (hoewel dat na het bericht van jynthe moeilijk is), maar ik vind het wel apart....
Het enige wat ik heb zijn zere borsten/tepels.....