antoinet schreef:ik ben nu 2 dagen vrij. maar wel een druk weekend.
morgenochtend naar de zus van mijn vriend, gaan we het vertellen. morgenavond naar marco borsato
zondagmiddag en avond naar mijn ouders. mijn zus komt daar ook. ook gaan we het daar dan vertellen.
ik moet maandag en dinsdag gelukkig maar 4 uur per dag werken. en dan weer 2 vrij.
ik merk nu al dat ik kapot ben na een hele dag werken.
zorg is inderdaad niet echt een fijn beroep om in te werken.
vanavond zijn we ook heerlijk thuis. zit nu ook al lekker in mijn huispak. en lekker op tijd naar bed vanavond en moet morgen verplicht langer blijven liggen van mijn vriend.
fijn dat je de magische grens voorbij bent zeg!
ik heb het gevoel dat het bij mij ook van mijn darmen afkomt. heb de laatste dagen een beetje moeite met mijn ontlasting.
ik merk wel dat ik wat beter naar mijn lichaam moet gaan luisteren en aan mijn moeheid moet toegeven. maar is soms zo moeilijk
Ja, wel lekker vrij dus, maar nog wel druk zo te horen. Als je maar een beetje bij kan slapen. En niet de verplichting om constant aan het werk te zijn.
Wat leuk dat je naar Marco gaat, ik ga volgende week heen. Ontzettend veel zin aan!
En ik merk idd ook dat ik beter naar mijn lichaam moet luisteren nu, anders haalt het je wel in. Heb nu 3 dagdiensten gehad van 7.00-15.30 maar merk ook dat ik dan echt kapot ben als ik thuis ben en ga dan even een uurtje slapen. Ik ben morgen vrij en zondag weer een late. Dus kan wel lekker uitslapen.
Wat leuk dat jullie het gaan vertellen, spannend zeg. Altijd leuk die verbaasde gezichten. Ga je het nog op een bijzondere manier vertellen?
We gaan morgen al naar babaykamers kijken, heb er erg veel zin aan.
Ga nu lekker slapen, ben kapot 😞
Veel plezier morgen bij marco, ga je ook in het wit?