antoinet schreef:ik ga er vandoor voor vandaag.
ga zo heerlijk mijn bedje opzoeken.ben zo ontzettend moe dat ik mij zelf gewoon in de weg zit.
slaap lekker allemaal en tot morgen
Slaap en droom lekker!! Tot morgen!!
antoinet schreef:ik ga er vandoor voor vandaag.
ga zo heerlijk mijn bedje opzoeken.ben zo ontzettend moe dat ik mij zelf gewoon in de weg zit.
slaap lekker allemaal en tot morgen
amanda16 schreef:ja het val steeds uit vet irritant. Maar als het goed is doet het nu weer gewoon
amanda16 schreef:nee niet boeiend. Ohh die vind het niet erg hij vind het wel leuk.
Oke hoe laat komt je mannetje dan thuis ?
amanda16 schreef:Ja erg he
Vandaag me lappie gecrasht 😢 😢 😢 maar gelukkig heeft manlief een andere hardeschijf voor me der ingezet.
Ben wel alles kwijt.
amanda16 schreef:lekker he die mannen.
Ik ga straks ook voor de buis hangen hahahaha. Denk dat 3kwart straks gaat kijken naar Peter R de Vries.
antoinet schreef:amanda met mij gaat het goed. maar de patat en kroket is toch wel erg zwaar gevallen. maar was wel erg lekker weer een keer.
zo lang ik deze pillen slik gaat het goed en als ik mij maar rustig houd.
wij doen ook geen wiegje maar weten ook niet hoe we aan het begin het gaan doen.
wij gaan ook peter r de vries kijken.
jamilah79 schreef:hahahaha, nee mijn katje is een schatje 😉 . Die gaat onder de dekens en gaat lekker liggen slapen, niet draaien en zeuren alhoewel, wel spinnen. Maar ook daar heb ik eigenlijk geen last van. Heb nu meer last van mezelf 😂 . Moest vannacht voor het eerst opstaan om naar de wc te gaan, bleggggg. Dat zal wel vaste prik worden denk ik. :cry:
antoinet schreef:sanel wij hebben 2 poezen.
merk nog niet echt verschil bij hun sinds ik zwanger ben.
alleen toen ik heel erg beroerd was kwam de oudste kat ineens bij mij liggen en ze zijn overdag veel beneden te vinden nu ik thuis ben.
antoinet schreef:echt een wonder. als je ook hoorde wat ze wogen bij de geboorte.