SanelOud lidBerichten: 7.116Lid sinds: 1 september 2008
Zeg Kaatje? Jij bent toch ook zwanger geraakt na een kuurtje Clomid? Hahahhahaaha
kaatje85 schreef:Ja idd, daar mogen wij een voorbeeld aan nemen!!!
hihi!!
Ja Sanel, 2e kuurtje was het raak!
Alleen er zit er bij mij maar eentje!!hihi
antoinet schreef:wij zijn ook al aan het puzzelen oiver het erkennen.
wat ik heb kunnen vinden is dat als je getrouwd bent dat dan het erkennen niet hoeft en anders wel.
wij hebben zitten denken aan geregistreerd partnerschap, maar hebben ook eigenlijk zo iets we kunnen net zo goed trouwen dan.
maar als we gaan trouwen doen we dat puur en alleen omdat het wat makkelijker is omdat wij een samen een kindje krijgen.
dus willen dan misschien gewoon in alle stilte trouwen op een dag dat je gratis kan trouwen. en verder geen feest.
mijn moeder bracht mij eingelijk een beetje op dit idee.
en hier zitten wij nu toch wel serieus over te denken.
amanda16 schreef:@ Sanel wat hoeft per 2002 niet meer?
sanel schreef:Nou ik ben weer wijzer. Ben net terug gebeld. Het gezag is automatisch geregeld als je partners ben. Je moet nog wel erkennen. Als geen van beide hebt dus niet getrouwd of partners ben dan moet je het gezag ook nog regelen. Het erkennen van het kind is kosteloos.
antoinet schreef:sanel dus nu hoeft jouw vriend het kind alleen nog maar te erkennen. en als jouw dan iets zou overkomen blijft het kind standaar bij hem? dat hoef jij nu dus niet meer extra te regelen?
antoinet schreef:sanel schreef:Nou ik ben weer wijzer. Ben net terug gebeld. Het gezag is automatisch geregeld als je partners ben. Je moet nog wel erkennen. Als geen van beide hebt dus niet getrouwd of partners ben dan moet je het gezag ook nog regelen. Het erkennen van het kind is kosteloos.
oke duidelijk sanel. bedankt!
wij zijn hier dit weekend namelijk ook al zo mee aan het puzzelen geweest.
bij geregistreerd partnerschap heb je ook getuigen nodig toch?
wij zaten aan trouwen te denken omdat wij dachten dat je bij geregistreerd partnerschap nog meer moest regelen dan het kind erkennen.
nu denk ik dat het bij ons toch geregistreerd partnerschap gaat worden.
antoinet schreef:bedankt sanel voor de info!
heb er echt wat aan.
amanda16 schreef:Hey Sanel,
Begrijp ik het goed dat jij ook de naam van je vriend mag gebruiken? Of moet je die gebruiken?
@ Antoinet mag ik vragen waarom je liever voor een gereg.partnerschap gaat dan trouwen? Is eigelijk het zelfde.
amanda16 schreef:Wij kiezen ook voor witte meubeltjes.
als we weten wat het wordt dan gaan we shoppen. Heb gister wel een omslag truitje + bijpassend broekje gehad. Zo klein hahaha
amanda16 schreef:Ja vooral
omdat mij zoon al over de 1m50 is.
Ik moest wel lachen het eerste wat me schoonzusje zei toen ze me zag. Jeetje wat heb jij een grote memmen hahahaha.
Moest vet lachen. Heeft ook geen blad voor der mond.
amanda16 schreef:hahaha
ik zit nu op een E cup normaal d
Maar ik ben nu omgedoopt tot melkbar hahaha. Tja ik zie er de humor wel van in.
french schreef:He meiden,
Vinden jullie het goed als ik hier ook afentoe mee klep.
Ik ben 24 april uitgerekend maar op het aprilforum is het zeer rustig.
Sommigen kennen me al ..
sanel schreef:french schreef:He meiden,
Sommigen kennen me al ..
Natuurlijk mag dat hoor!!! Je zit ook op de hyves tussen ons dus mag het hier ook wel!!! 😉 ;)
antoinet schreef:klets hier maar gezellig mee hoor french!
alleen maar gezellig toch. en hier wordt erg veel gekletst!
french schreef:sanel schreef:french schreef:He meiden,
Sommigen kennen me al ..
Natuurlijk mag dat hoor!!! Je zit ook op de hyves tussen ons dus mag het hier ook wel!!! 😉 ;)
Kom jou ook overal tegen zeg ;)
amanda16 schreef:hahahaha lache,
Ja eigelijk is het op de dagen dat ik thuis ben ik kook maar ik ga dan echt over me nek. + ik dan nog moet eten en hoef ik niet meer. Dus manlief doet het nu.
Sanel straks wel foto's he
ilogic schreef:Hallo Allemaal!
Even een blij bericht van mij! Ik had niet eerder de gelegenheid om achter het forum te kruipen, dus dan nu ff een verslag van onze echo!!!
Alles is goed!!! We hebben het hartje gehoord en gezien, het klopte flink!
Het kindje groeit prima... wat een wonder zeg... 11 weken en armpjes, beentjes; alles er op en er aan!
Het was fijn om het kindje te zien, heerlijk! Wel wat onwerkelijk. Ik dacht echt: groei dat echt in mijn buik??????
WAUW!!!!
Voor de 20 weken echo moeten we een afspraak maken in het ziekenhuis, dat wordt bij de VK praktijk niet gedaan... vond ik vreemd, maar misschien wel normaal....
Voel me verder goed, vandaag wel wat moe, maar dat gaat wel weer over!
Hopelijk gaat met jullie alles goed?!? Komende week eindelijk een nieuwe pc, dan kan ik weer mee kleppen!!!!!!
Tot gauw!!!