hahaha mijn man heeft 3 voornamen ik 2 en Damian 1.
Wij doen geen vernoeming naar grootouders bv
amanda16Oud lidBerichten: 2.652Lid sinds: 19 januari 2008
Tinkerbell schreef:Lieve meiden,
Vandaag een echo gehad...we krijgen een tweeling!!!!!!! En dat zit helemaal niet indefamilie! We zijn heel blij maar moeten wel even bekomen van de schrik...Wel zijn ze allebei dejuiste grootte, en ik heb het hartje gezien (niet gehoord want de apparatuur is te zwaar voor ze...maargoed...IK WORD MOEDER VAN 2!
Tinkerbell schreef:HAHAHA, ik ook niet. Net was schoonfamilie hier, er zijn 3 tweelingen in hun familie waarvan 1 helft het niet heeft gehaald. Dus er zitten wel tweelingen in de familie...wist ik niet. Maarja, aan vriendjes kant dus dan kan het daar niet van komen.
Tinkerbell schreef:Ze lieten alleen de hartjes niet horen dus da's wel jammer maargoed, het schijnt met die apparatuur niet goed voor ze te zijn...heb ze dus wel zien kloppen.
amanda16 schreef:Hmm inderdaad raar. Want bij mij hebben ze het wel gedaan.
Maar dames ik ga naar bedje toe morgen weer de hele dag werken.
Trusten
sanel schreef:
Ik ben net thuis en ben kapot. Ik ga zo ook maar naar bed. En ik trek de bel eruit. Dat gekeuvel kan me even gestolen worden!! :oops: :oops: :oops: Sorry... ik schaam me rot maar ik moet wel aan me zelf denken en me vriend is te werk.
Ik begin ook slechter te slapen. Als ik me in me slaap omdraai dan begin ik ook te rekken en dat doet zeer aan me buik. En daar word ik elke keer wakker van te worden!!Begin nu echt bandenpijn te krijgen. Dus weinig slaap gehad. Ik ga het zo maar even inhalen.
ilogic schreef:sanel schreef:
Ik ben net thuis en ben kapot. Ik ga zo ook maar naar bed. En ik trek de bel eruit. Dat gekeuvel kan me even gestolen worden!! :oops: :oops: :oops: Sorry... ik schaam me rot maar ik moet wel aan me zelf denken en me vriend is te werk.
Ik begin ook slechter te slapen. Als ik me in me slaap omdraai dan begin ik ook te rekken en dat doet zeer aan me buik. En daar word ik elke keer wakker van te worden!!Begin nu echt bandenpijn te krijgen. Dus weinig slaap gehad. Ik ga het zo maar even inhalen.
He sanel, dat rekken in mijn buik heb ik ook, dat doet zeer en het zorgt er voor dat je inderdaad beroerde nachten kunt hebben! Mij helpt het om een kussentje tussen mijn knieen te leggen; ik slaap op mijn zij, misschien een tip? Je bent wel 20 x per nacht dat kussentje kwijt maar het ligt wel beter haha...
Dat het gekeuvel je ff gestolen kan worden snap ik hoor! Ik ben al gevlucht naar mijn ouders, heb er effe geen zin in... nou meis, slaap lekker, hoop dat je lekker bij kunt tanken!
amanda16 schreef:hahahaha
chocolaaaaaaaaaa en banaantjes met suiker er op lekker en chips.
Heb je gister nog mac gegeten?
amanda16 schreef:hahaha een eigen mac.
Wel leuk hoor maarre hij moet er goed over nadenken gaat veel tijd in zitten en er komt ook een kleine aan.
Maar ik ga me bedje opzoeken. Heb de heledag gewerkt en slaap overdacht niet meer en op woe begin ik altijd een uur eerder.
Dus Truste en groeten aan je man
jamilah79 schreef:hey Sanel,
Nu je het zegt over ongi worden normaal. Ik was natuurlijk 13 september voor het laatst ongi geweest, dus misschien is het wel zo dat me lichaam effe denkt dat ik ongi moet gaan worden, maar beseft dat dat niet kan vanwege die kleine in me buik. T is iets om obver na te denken natuurlijk. Was de laatste maanden ook zeer regelmatig wel.
antoinet schreef:jamilah, kan mij goed voorstellen dat je geschrokken bent!
en net wat sanel al schrijft blijf je je ongerust maken probeer dan of ze niet alsnog de echo kunnen vervroegen.
sanel balen dat je je niet goed voelt vandaag! ben benieuwd of er wat uitkomt bij de huisarts.
doe maar lekker rustig aan.
amanda16 schreef:Hello dames,
Ik ben der weer. Zo knallende koppijn op me werk bah. Had wat snoep meegenomen halve pot heel hahaha. Ik dacht dat wij vrouwen snoeperts waren maar die mannen kunnen er ook wat van.
Zo nog ff een tukkie doen.
Hoest met jullie?