amanda16Oud lidBerichten: 2.652Lid sinds: 19 januari 2008
denk dat je ook zo weer een bui krijgt hahahaha
amanda16 schreef:denk dat je ook zo weer een bui krijgt hahahaha
amanda16 schreef:ja dat kan best irrtant zijn. Mijn man heeft altijd de zelfde vasten tijden. Maar we hebben ook nog een eigenbedrijf er naast. En dan is ie soms wel vaak weg. Maar is voor een goed doel zeg ik altijd.
amanda16 schreef:hahhah tuurlijk mag je dat wel zeggen hoor.
Maar ik ga ff tukken ik komt straks wel weer online
Daag lieverds (hihihih)
antoinet schreef:ben benieuwd of er wat uit het bloedprikken komt sanel.
hier regent het nu ook.
ga denk ik zo even een cake bakken
sanel schreef:Nou me hb was wat aan de lage kant en ze heeft door gestuurd voor bloedprikken in het lab. Me suiker was goed en me bloeddruk was iets te laag. Terwijl ie vorige week nog goed was. Ik vraag me af wat het kan zijn. Mijn bloeddruk is nog nooit zo laag geweest. Dus ik moet het even afwachten. Voordat ik de uitslag heb. Kan ook pas vrijdag te prikken.
roosje schreef:sanel schreef:Nou me hb was wat aan de lage kant en ze heeft door gestuurd voor bloedprikken in het lab. Me suiker was goed en me bloeddruk was iets te laag. Terwijl ie vorige week nog goed was. Ik vraag me af wat het kan zijn. Mijn bloeddruk is nog nooit zo laag geweest. Dus ik moet het even afwachten. Voordat ik de uitslag heb. Kan ook pas vrijdag te prikken.
Sanel,
die lage bloeddruk is normaal hoor volgens mijn vk. De eerste helft van je zwangerschap (wk 1 t/m 20) daalt hij langzaam en daarna gaat hij weer langzaam stijgen. Ik begon met een bloeddruk van 120/80 (wk 9), daarna 100/60 (wk 14) en de laatste keer 100/50 (wk 18) Begin het nu ook echt te voelen/merken dat hij te laag is. Ach, dan hebben we een goed excuus om drop te eten he?! Succes verder!
Liefs
Roos
antoinet schreef:dat is altijd erg lekker normaal ja. maar nu maar niet meer doen nee. helaas!!
antoinet schreef:lever mag je heel beperkt volgens mij hebben.
net even lekker met mijn moeder aan de telefoon gezeten.
mijn ouders zijn er heel erg mee bezig dat ik zwanger ben. vooral mijn moeder. zo leuk.
mis ze nu ook wel wat meer, zie ze niet elke week. en wil nu zoveel met mijn moeder delen.
en ik had mijn moeder een aantal jaar geleden bijna niet meer gehad, dus ben nu gewoon zo blij da ik haar nog heb!!
lotteke87 schreef:oei antoinet, gelukkig is je moeder erdoor gekomen en hebben jullie de hoop niet opgegeven. Je ziet er gebeuren wel nog wonderen...
ik vraag me iets af, ik heb hier thuis 4 katten.
De kattenbak die reinig ik niet zelf meer maar mag ik nog mijn katten vast nemen of strelen?
Moet ik voorzichtig zijn met kattehaar ?
Ik heb een bloedtest laten doen en ik heb nog geen antistoffen voor toxoplasmose.
Sinds ik misselijk ben eet ik wat minder maar dat probeer ik dan s'avonds weer goed te maken,
ik eet wel minder dan anders..hopelijk gaat die misselijk vlug over
heeft er nog niemand van die rare zwangerschapgoestjes?
antoinet schreef:het is hier erg rustig. bah!
ben nu lekker tv aan het kijken. hart in actie.
vanavond zei mijn vriend ineens dat je echt zag dat mijn buik al iets gegroeid was!
antoinet schreef:french fijn dat je al een oppas hebt gevonden
hoeveel uur wil je straks blijven werken?
wij moeten ook hoog nodig de zolder opruimen, ook omdat er spullen van de babykamer naar de zolder moeten.
wel lekker alleen maar dagdiensten nog.
ik wil straks nog wel proberen om avond diensten te draaien maar nachtdiensten ga ik niet meer doen.
maar moet eerst maar weer eens aan het werk zijn. dat zit er nu nog niet in helaas
antoinet schreef:evv-er is eerst verantwoordelijke verzorgende