french schreef:Antoinet fijn dat alles goed was met de ech. Super om je kleine eindelijk te zien.
Sanel wat vreemd die uitslag van je bloed, en je hebt nergens last van. Kan misschien ook wel een verkoudheid zijn ofzo ?
Ik ben vanmiddag naar de prenetal geweest :mrgreen: , lekker gewinkeld. Heb enkele rompers gekocht en lakentjes. En een hemeltje voor boven het ledikantje.
Zoveel leuke spulletjes allemaal, maar heb me in kunnen houden.
Verder had ik vorige week de eerste bon gekregen voor een zwangerschapsdoos, dus die ook even opgehaals bij de Etos. Zaten wel leuke dingen in, flesje, billendoekjeshouder, billendoekjes, proefmonster en wat tijdschriften.
Nou nog 3 bonnen te gaan, heb die alleen nog niet binnen.
Ga nun lekker douchen en mijn bedje in. Moet morgen weer werken.
X
Het kan idd een griepje zijn maar ik ben niet echt verkouden ofzo. Ook geen koorts. Wel heel veel pijn in me rug die uitstraalt naar voren en veel hoofdpijn. En ik maar denken dat het erbij hoort. Als het morgen nog zo erg is dan ga ik toch de huisartsenpost bellen denk ik. Ik neem geen risico.
Ik heb ook de doos van Etos aangevraagd. Wanneer heb je hem aangevraagd? Mijn moeder kwam vandaag aan met een babyslaapzak van de Hema. Die ene die in de folder stond. Met blauw en hartjes. Echt toevallig want ik zei van de week nog tegen mijn vriend dat ik hem zo leuk vond!!