Tijger1Oud lidBerichten: 11.033Lid sinds: 21 oktober 2014
van mij mogen jullie hier verder gaan met kletsen hoor. vind het wel leuk om terug te lezen.
amanda16 schreef:Hmm das minder, ik hoop dat jij het niet hebt.
De jongegezinnen pas heb ik al een jaar. Maar er staat toch dat je pas rond de 7 maand die doos krijgt of ben ik weer blond?
kaatje85 schreef:@Sproekie; wat fijn meis dat je het hartje heb zien kloppen, super!!
@Alle nieuwe zwangere onder ons: VAN HARTE GEFELICITEERD!!
Ik maak me toch wel een beetje zorgen hier, als ik zie dat sommige mensen met 10 weken een echo hebben en zien de baby zwaaien en uitrekken enzo en ik heb niets kunnen vinden!!
Ben wel een beetje bang nu!!
Wat nou als er met die 12 weken echo weer niets te zien is en dan.......
Dat is morgen over 2 weken, ik vind het echt wel spannend!!
Maar goed ik ben nog steeds hardstikke misselijk al is het niet meer de hele dag, vaak had ik het s'ochtends heel erg en dan trok het rond 15.00 langzaam weg en dan na het avondeten kwam het weer!!
Nu is het tot een uur of 13.00 en soms heb ik het wel s'avonds en soms ook niet, ligt ook aan wat ik eet denk ik!!
Ik maak me zorgen toch wel, zou het ook te maken kunnen hebben met je gewicht ik heb een aardige buik van mezelf al, zou dit kunnen????
HELP!
sanel schreef:@kaatje85.
Hoest nu? Heb je een beetje kunnen slapen? Of heb je de vk al gebeld? Ik mag morgen weer naar de vk en ik hoop dat die stumpers nu wel het hartje kunnen vinden!! Anders geef ik meteen maar aan dat ik dat niet leuk vind!!
kaatje85 schreef:sanel schreef:@kaatje85.
Hoest nu? Heb je een beetje kunnen slapen? Of heb je de vk al gebeld? Ik mag morgen weer naar de vk en ik hoop dat die stumpers nu wel het hartje kunnen vinden!! Anders geef ik meteen maar aan dat ik dat niet leuk vind!!
Ik heb heerlijk geslapen, en nee ik heb de vk nog niet gebeld want ik maak me geen zorgen meer!! Ik ben nog zo misselijk en moe dat ik wel bijna weet dat het nog wel goed zit en anders had ik ook wat moeten vinden en voelen, je bent het niet zomaar kwijt!! En als je een miskraam hebt worden de symptomen minder erg, nou dat is dus bij mij ook niet zo!!
Als ik nog erg ga twijfelen in de komende weken dan bel ik wel ff maar voor als nog voelt het allemaal goed, dank je wel voor je interesse!!
Zou ik idd ook doen als ze het weer niet kunnen vinden, ga ik ook doen!!
Ik hoop dat alles voor je meevalt straks!
Liefs, Karin
french schreef:lana en C welkom hier !. Ik heb al een duidelijk buikje, maar ben ook al 17 weken nu. Dus het mag gezien worden nou :mrgreen:
Sanel laat je even weten wat de uitslag is bij de huisarts?
Destiny gefeliciteerd met je huwelijk, mooie huwlijksreis gehad. Waar ben je heen geweest??
Mijn collega had nog geen uitslag van haar bloed, hopelijk morgen wel. Maak me nu wat minder zorgen. Maar blijft wel in mijn achterhoofd.
Ben er nu net weer van mijn werk, ga nu eerst even slapen. Ben gebroken.....
antoinet schreef:
french heb je geen blaasontsteking? dan kan je soms ook moeite hebben met plassen. en bij mij gaf de verloskundige aan dat je nu geen pijn bij het plassen hebt als je zwanger bent en blaasontsteking hebt.
quote]
Dacht ik zelf ook al aan, moet heel vaak. Maar heb idd geen pijn, daarom dacht ik zal het wel niet zijn. Maar als jij zegt dat je verloskundige dat heeft gezegd zou het goed mogelijk zijn.
Ga morgen op het werk wel even testen, hebben we van die strips waar je even overheen moet plassen. Dan weet ik het snel genoeg.
amanda16 schreef:Hoi French,
Ik zou toch ff je urine laten checken dit lijkt wel op een blaasonsteking. Ik heb dat ik veel plas maar weinig. (Komt geen sloot uit hahahaha).
amanda16 schreef:Het is inderdaad als je zwanger bent je geen pijn hebt. Wat je ook zou kunnen doen is je urine op een kweek laten zetten.
Wel grappig dat iedereen met blaasonsteking aan komt.
We gaan nu eten tot zo
antoinet schreef:ze waarschuwde mij daar echt voor. ik heb nog nooit blaasontsteking gehad. maar het schijnt dus echt te zijn dat het als je zwanger bent het anders voelt dan anders.
handig he die strips op het werk. doen mijn collega's ook wel eens.