@janneke spanned hoor!
geniet er van des te sneller is het 18dec.
liefs snippie
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
french schreef:Sanel balen dat je nog steeds niet fit bent, je bent al een poosje niet lekker toch?
Snippie kan je wel een foto mailen als je heel beniews bent naar het buikje hoor 😉 Maar zal voor je duimen dat er ook een buikje binnenkort bij jou te zien is.
Janneke bedankt voor je uitleg, hopelijk alles goed met de uitslag.
antoinet schreef:sanel balen dat je je niet zo lekker voelt.
hoop dat je je snel weer wat fitter voelt!
heb je trouwens helemaal geen last van je rug meer? daar had jij een poosje terug toch last van?
snippie schreef:jah idd beter 1keer te veel dan 1keer te weinig.
hoe staat het eigenlijk met de ds?
nou lieve dames ik ga er weer van tussen.
ik ga me bedje op zoeken!
slaap lekker voor straks!
liefs
snippie schreef:welke spellen heb je nu?
antoinet schreef:sanel een stekende pijn in mijn rechter heup dat uitstraalt naar mijn been.
ik heb al 2 keer eerder een slijmbeurs ontsteking gehad in mijn heup. ook mijn rechter heup.
dit komt doordat mijn bekken scheef staan, kwamen ze bij de tweede keer slijmbeurs ontsteking achter.
en de pijn die ik nu heb lijkt er een beetje op alleen nu nog in mindere mate dan toen.
ik kijk het even aan en anders daar mee maar even naar de huisarts en waarschijnlijk naar de fysio dan.
kan er nu geen pijnstillers voor nemen. die kreeg ik er toen voor. diclofenac is best wel zware pijnstiller. maar anderen helpen er niet tegen.
probeer nu al van alles te doen dat het niet erger gaat worden. zoals platte stevige schoenen aan doen, op mijn houding te letten als ik loop en sta. niet teveel op de bank hangen maar gewoon zitten op de bank.
we wachten het maar af!
fijn dat het je rug wel beter gaat, nu de rest nog!
ga nu echt slapen. lig al lekker in bed.
jamilah79 schreef:hey meiden,
Zo, nu zal ik even heel eeerlijk zijn en zeggen dat ik degene ben die viel over alle !!!!!!! in de berichten van Kaatje en ook uitleggen hoe het gekomen is dat ik het haar gezegd heb dat ik er gek van werd om te lezen op die manier.
We hadden vanmorgen enige onenigheid en in mijn boosheid heb ik haar dit voor de voeten gegooid wat ik anders nooit had zullen doen. Ik vond het idd heel erg vervelend om op die manier haar teksten te lezen. Gelukkig hebben we onze onenigheid uitgepraat en ze zei me ook dat ze die !!!!!! niet expres deed of zo maar dat dat automatisch ging. Dus als iedereen nu nog even over mij heen wil vallen, kom maar dan, mag!
Ik had anders ook echt niks erover gezegd, maar zoals iedereen weet zeg je in een ruzie wel eens dingen tegen elkaar die je anders voor je zou houden.
Hier verder een slechte dag gehad. Heb voor het eerst overgegeven van zuurkool terwijl ik het echt heerlijk gemaakt had. Erg jammer dus, maar goed, eens moest de eerste keer zijn he.
Liefs Jamilah
french schreef:Sanel zou idd even bellen met de verloskundige, ben je helemaal nog niks aangekomen tijdens de zwangerschap dan? Want je bent nu ook al rond de 16 weken toch?
Zou wel eveb bellen als ik je was, al is het alleen maar om je gerust te stellen.
Antoinet vervelend die heupklachten. Heb sinds 2 weken ook last van mijn re-heup. Maar volgens verloskundige (heb het vanavond even nagevraagd) zat het te hoog voor mijn bekken.
Bij mij komt het waarschijnlijk vanuit mijn rug, heb een scoliose namelijk. Dus weinig aan te doen.
Maar een slijmbeursonsteking kan behoorlijk pijnlijk zijn, als je vermoed dat dat het is zou ik niet te lang wachten en optijd naar huisarst gaan, voordat het erger wordt.
Ik ga nu mijn bedje opzoeken.
Slaap lekker mensen.
sanel schreef:french schreef:Sanel zou idd even bellen met de verloskundige, ben je helemaal nog niks aangekomen tijdens de zwangerschap dan? Want je bent nu ook al rond de 16 weken toch?
Zou wel eveb bellen als ik je was, al is het alleen maar om je gerust te stellen.
Antoinet vervelend die heupklachten. Heb sinds 2 weken ook last van mijn re-heup. Maar volgens verloskundige (heb het vanavond even nagevraagd) zat het te hoog voor mijn bekken.
Bij mij komt het waarschijnlijk vanuit mijn rug, heb een scoliose namelijk. Dus weinig aan te doen.
Maar een slijmbeursonsteking kan behoorlijk pijnlijk zijn, als je vermoed dat dat het is zou ik niet te lang wachten en optijd naar huisarst gaan, voordat het erger wordt.
Ik ga nu mijn bedje opzoeken.
Slaap lekker mensen.
Nou misschien 1 klio maar meer ook niet. Ik ben nu alweer 17 weken. Dus moet toch onder tussen iets meer gaan aankomen.
Had je mijn bericht op hyves nog gelezen?
antoinet schreef:french heb niets voor de kleine gekocht. goed he!!
ik ben even snel deventer in geweest en ik vind het daar niet zo heel veel aan om te winkelen.
maar wij gaan waarschijnlijk zaterdagochtend naar de makro en naar de ikea, dus zal dan vast wel iets voor de kleine kopen.
en ik wil een keer naar de prenatal in hengelo of in zwolle. daar hebben ze mooie grote winkels.
mijn ouders zijn even in zwolle bij de prenatal geweest en vonden dat een mooie winkel.
dat jij nog op je buik kan liggen. wou dat ik het nog kon.
komt denk ik ook doordat ik op het moment onwijs gevoelige borsten heb. ook niet echtfijn als je op je buik ligt.
ga zo even wat fruit klaar maken, weer even wat vitamines en ben de herhaling van popstars aan het kijken
antoinet schreef:ik geloofde mijn vriendje ook niet hoor. maar nu jij het ook hebt dat je vriend het hoort zal het inderdaad wel zo zijn.
misschien kom jij tijdens je zwangerschap wel niet zoveel aan, hoeft het er straks oook niet meer af 😉
ben je een beetje gerustgesteld nu je de vk hebt gebeld?
amanda16 schreef:hello dames,
nou ben net ff bij prenatal geweest 2 bh's gehaald ze zijn afschuwlijk lelijk maar goed.
Ik vraag me echt af jullie mannen het hartje hebben gehoort. Ik zal het morgen ff aan de vk vragen. Je weet dat je hartslag als je zwanger bent sneller is en het bloed sneller gepomt moet worden. Waarschijnlijk hebben ze toch je eigen hartslag gehoort. Maar goed ik ga het morgen wel vragen.
amanda16 schreef:hello dames,
nou ben net ff bij prenatal geweest 2 bh's gehaald ze zijn afschuwlijk lelijk maar goed.
Ik vraag me echt af jullie mannen het hartje hebben gehoort. Ik zal het morgen ff aan de vk vragen. Je weet dat je hartslag als je zwanger bent sneller is en het bloed sneller gepomt moet worden. Waarschijnlijk hebben ze toch je eigen hartslag gehoort. Maar goed ik ga het morgen wel vragen.
french schreef:amanda16 schreef:hello dames,
Ben benieuwd wat de verloskundige zegt?, de hartslag van je kindje is veel sneller als je eigen.
Misschien kunnen de mannen eerst even naar het hart bij luisteren (oor erop) en vervolgens bij de buik, dan hoor je snel genoeg of het sneller is misschien?
Ga nu even met de was bezig :evil:
jamilah79 schreef:
Hier verder een slechte dag gehad. Heb voor het eerst overgegeven van zuurkool terwijl ik het echt heerlijk gemaakt had. Erg jammer dus, maar goed, eens moest de eerste keer zijn he.
Liefs Jamilah