jamilah79 schreef:hey French,
Wij willen ook weten wat het word en ik ga ook proberen om het voor me te houden. Maar zal moeilijk zijn, misschien wel mijn ouders vertellen. We hebben niet veel geld, dus willen alles direct een beetje afgestemd kopen op het geslacht van de baby. Maar we zien het wel. Probeer het in elk geval lang stil te houden.
De diclofenac moest ik idd ook laten staan, samen met de tramadol en amitriptyline. Dus nu helemaal zonder en tot nu toe gaat het dus nog goed al heb ik natuurlijk wel pijnklachten van rug en nek, maar is houdbaar. Mijn vk zei dat mensen met fibromyalgie soms hun hele zwangerschap zich goed voelen en dat na de bevalling de ziekte in alle hevigheid terug keert, dus ben benieuwd!
Liefs Jamilah
heb het stiekem wel een beetje door laten schemeren aan mijn moeder dat we het willen weten. Maar mijn moeder zei direct ik wil het niet weten en je vader al helemaal niet. Dus heb toen gezegd dat we het ook niet zeker wisten of we het willen weten. Snap je hem nog..
Dus zeg nu gewoon tegen iedereen dat we het niet weten dan maken we hopelijk ook geen slapende honden wakker :mrgreen:
Jee jij gebruukt wel heel wat medicatie meer, hopelijk heeft je verloskundige gelijk en blijven de klachten uit. Maar hopelijk ongelijk dat het na de zwangerschap in alle hevigheid terug komt. Wil je wel borstvoeding gaan geven dan? want als je dat doet kun je nog niet met je medicatie starten na de bevalling.
Met dat dilemma zit ik ook eeb beetje, ga het wel proberen de borstvoeding maar als ik enorm veel rugpijn krijg dan is het jammer en stop ik met de borstvoeding en ga aan de med. Want als je zoveel pijn hebt kan je ookniet normaal functioneren en helemaal niet als je zorg hebt voor zón kleintje.
Wat een verhaal zeg typdag haha.
Ga nu weg moet werken.