sanel schreef:Voor de duidelijkheid:
Ik noem geen namen. En hetgene waar ik over val is dat elmootje wordt verweten dat ze zich iets te druk maakt maar ik kan me nog goed herrineren dat iedereen dat deed. Als ik op iedereen moet reageren die zich druk maakt dan kunnen we wel een boek schrijven. Dus iedereen maakt zich druk en laat iedereen lekker in zijn waarde. Antoinet: ik heb ook gezegd dat het voor jouw anders is en dat jij het een stuk lastiger heb. Ik vind het juist knap van je dat je het allemaal volhoudt.
Ik zeg nu ook eerlijk dat de opmerking van kaatje me echt woest maakte. Dat elmootje dingen ziet die er helemaal niet zijn en dat zich al druk maakt sinds ze zwanger is. Dat is iets wat elmootje ervaart en het hier wil van haar afschrijven. Ze zoekt dus steun.
Ik denk dat ik voorlopig maar afstand neem van het forum want dit is me vreselijk in het verkeerde keelgat gevallen. Ik probeer iedereen in zijn waarde te laten maar als het zo moet vindt ik het niet meer leuk.
Lieve Sanel,
Meis ik weet waar je het over hebt en het was totaal geen verwijt naar Elmootje toe, helemaal niet, het was juist een advies om wel te blijven genieten en proberen positief te blijven inzien allemaal.
Helemaal niet als verwijt bedoeld hoor.
Zij zei daarna zelf ook dat ze misschien zichzelf iets te druk maakte, sommige meiden zijn erg onzeker en dat is zo zonde van je zwangerschap.
Sorry als jij het zo hebt opgevat dit was totaal niet mijn bedoeling.
Ik zou het trouwens erg jammer vinden als jullie een apart topic beginnen met alleen mei/juni meiden.
Hoop dat we allemaal gewoon blijven komen hier en een eventueel irritatie via een PB uitspreken?
En Antoinet, meis ik weet hoe het werd gezegd en je moet vooral lekker blijven zeggen hoe jij het voelt, het blijft type en lees werk op internet dus mensen kunnen het verkeerd opvatten.
Zolang jij voelt dat je het goede doet is het goed, en Elmootje was het met ons eens, dus klaar met deze discussie.