Inge1971 schreef:Helaas, 😈 😈 is gekomen, door naar ronde 4.
Inge
Jammer Inge....
Inge1971 schreef:Helaas, 😈 😈 is gekomen, door naar ronde 4.
Inge
tweety27 schreef:Dank jullie wel allemaal. Het is nog zo onwerkelijk. Kan het nog niet geloven. 😃 😃 :D
Quincey schreef:@ Daphne: Nou, nog steeds niet ongi, zit nu op dag 43 😢 ...word er gek van!
Vanochtend dus weer getest, weer negatief! Nou ja, ik wacht mn ongi maar af, sinds vanmiddag wel buikpijn, dus wie weet ...
Sandy schreef:Tweety; WAUW GEFELICITEERD !!!!!!
Quincy; hou vol meid. Snap dat je gek wordt van het wachten.
Inge; jammer, maar gelukkig duidelijkheid.
Lilian; Tja, alles kan. Ik durf er niks meer over te zeggen. Je lijf houdt je graag voor de gek is mij opgevallen. Wanneer is je NOD?
Echt leuk al zoveel zwangeren
Moet zelf zeggen dat ik wel weer even bijkom zo tijdens mijn menstruatie. Klinkt raar, maar je weet nu zeker dat je niet zwanger bent en ook even niet kan worden.
Groetjes Sandy
josje77 schreef:En een pukkels, pffff wordt er echt moe van, ik zit onder..... verschrikkelijk
Heb er nooit zo last van gehad zeg, bah
tweety27 schreef:@ quincy. Heb je ook al zo'n digitale test geprobeerd?? ik testte eerst ook 2 keer negatief en de 2e keer zag ik een hele kleine streep en toen ik de dag erna testte met zo'n digitale test stond er toch echt zwanger op!!!!
Quincey schreef:tweety27 schreef:@ quincy. Heb je ook al zo'n digitale test geprobeerd?? ik testte eerst ook 2 keer negatief en de 2e keer zag ik een hele kleine streep en toen ik de dag erna testte met zo'n digitale test stond er toch echt zwanger op!!!!
Nee, nog niet gedaan. Ik heb namelijk nog steeds het idee dat het wel elk moment kan komen (terwijl ik helemaal geen ongi klachten heb :oops: ) .. ik wil het eigenlijk zo lang mogelijk uitstellen, dan is de teleurstelling wat minder groot misschien.
Susanna schreef:Quincey schreef:tweety27 schreef:@ quincy. Heb je ook al zo'n digitale test geprobeerd?? ik testte eerst ook 2 keer negatief en de 2e keer zag ik een hele kleine streep en toen ik de dag erna testte met zo'n digitale test stond er toch echt zwanger op!!!!
Nee, nog niet gedaan. Ik heb namelijk nog steeds het idee dat het wel elk moment kan komen (terwijl ik helemaal geen ongi klachten heb :oops: ) .. ik wil het eigenlijk zo lang mogelijk uitstellen, dan is de teleurstelling wat minder groot misschien.
Heb je dan een regelmatige cyclus? Want je banner zegt 5 dagen over tijd...
Susanna schreef:Ohw. Balen zeg! Dan ga ik maar hard voor je duimen. Heb je een gevoel dat je zwanger zou kunnen zijn?
Quincey schreef:Nou Daphne, ben heel benieuwd wat je te horen zal krijgen! Wel vervelend hoor.
Hier nog steeds geen ongi!! :x nu dag 46!
Naja, ik moet eerlijk zeggen, door drukte thuis en op werk ben ik er niet zo heel erg mee bezig geweest. Maargoed, begint nu toch wel weer heel lang te duren. Al 3 negatieve testen gehad! Sinds vrijdag/zaterdag wel last van buikpijn, voel me helemaal niet goed (snel geirriteerd etc) en erg veel last van witte afscheiding, elke dag! :roll: ... well, just wait and see..again!
Quincey schreef:Ik heb net even de dokter gebeld, ze belt me straks even terug om te kijken of ik idd even langs moet komen.
tweety27 schreef:Ja ik ga hem gelijk aanmaken. Is altijd leuk om te zien ja hoever iemand is... 😃 :D
lion schreef:nou quincey, balen zeg dat je nog zo lang moet wachten.
ik heb ook al eens gelezen over tabletjes die je kunt slikken om je cyclus te stimuleren. maar ja, weet nu natuurlijk niet meer wat voor tabletjes het waren. verkrijgbaar bij de drogist volgens mij. misschien weet een van de andere dames het. zou je ook kunnen proberen.
@maaike, bij twijfel gewoon bellen...
Quincey schreef:Daphne; wat heb jij precies voor kuurtje gekregen? Ook voor je onregelmatige cyclus? Ik wil namelijk een andere dokter bellen om te vragen of ik daar dan wel langs kan komen.
Quincey schreef:@ kaka en veronikie: thanx! Ik denk dat ik idd toch maar aan die Etos zwanger worden tabletjes ga beginnen!
@ Daphne: oke, dankje, das duidelijk! ben benieuwd hoe t bij jou loopt met t kuurtje! En idd, elke HA is weer anders, ik ga waarschijnlijk op zoek naar een andere :|
@ Rheetje: Pfff, jij ook al? Hoelang ben je nu bezig en hoelang is jouw langste cyclus geweest? Vandaag dag 48 voor mij, word er zo moe van (letterlijk hahah) Het is vooral zo frustrerend omdat nu pas blijkt dat mijn vooraf uitgerekende vruchtbare periode helemaal niet klopt! :x
rheetje schreef:Quincey schreef:@ kaka en veronikie: thanx! Ik denk dat ik idd toch maar aan die Etos zwanger worden tabletjes ga beginnen!
@ Daphne: oke, dankje, das duidelijk! ben benieuwd hoe t bij jou loopt met t kuurtje! En idd, elke HA is weer anders, ik ga waarschijnlijk op zoek naar een andere :|
@ Rheetje: Pfff, jij ook al? Hoelang ben je nu bezig en hoelang is jouw langste cyclus geweest? Vandaag dag 48 voor mij, word er zo moe van (letterlijk hahah) Het is vooral zo frustrerend omdat nu pas blijkt dat mijn vooraf uitgerekende vruchtbare periode helemaal niet klopt! :x
Ha Quincey, mijn vorige cyclus was 47 dagen en word er nu al moedeloos van als de volgende ook zo lang duurt pfffffffffffft. Geloof goed dat je er helemaal gek van word!!
enne dat rekenen allemaal pffft ga ik niet aan beginnen want ben idd bang dat ik er totaal naast zit. Mijn volgende NOD zal eind maart zijn dus ik klus gewoon heel de maand maart, en hoop dat het zo ook werkt 😉
Is niet altijd makkelijk maar moet toch iets proberen ;)
veronikie schreef:ff update van mij.
De 😈 :evil: zijn nog niet gekomen. Dus er is nog steeds hoop!!!!
Maar ja dat wil niet zo veel zeggen want de laatste 2x ben ik het ook pas 's avonds geworden. Maar ik heb tot nu toe nog steeds geen hoofdpijn en geen krampjes.
rheetje schreef:Haa quincey,
ik heb hem aangepast 😃
Ga zometeen nog even aan het rekenen enne dan hoop ik dat ik de goede eidatum heb 😉
Hoop dat je cyclus niet langer gaat duren dan 48 dagen pffffft, vind het zo al lang duren. :idea: ga trouwens ook die van vogel A proberen. hoop dat het werkt :)
Quincey schreef:rheetje schreef:Haa quincey,
ik heb hem aangepast 😃
Ga zometeen nog even aan het rekenen enne dan hoop ik dat ik de goede eidatum heb 😉
Hoop dat je cyclus niet langer gaat duren dan 48 dagen pffffft, vind het zo al lang duren. :idea: ga trouwens ook die van vogel A proberen. hoop dat het werkt :)
Oke mooi! haha
Nou, ik ben bang dat er nog geen ongi aankomt hoor :| ..
Ja, ik ben aan t twijfelen welke ik ga proberen. Ga dit weekend maar ff de stad in!
veronikie schreef:Goedemorgen meiden,
Ik kon vanmorgen niet wachten dus ben ik gaan testen!!!!
IK ben zwanger!!!!
Quincey schreef:@rheetje: ik ga toch voor de Etos Zwanger worden, daar hoor ik meerdere goede verhalen over. Jij gaat voor A Vogel? Ik ga er denk ik ook pas mee beginnen na mn ongi (als die ooit nog komt :roll: ) ...
Daphne1002 schreef:@Veronikie: Gefeliciteerd!! 😃 :D 😃 Geniet ervan!
Ik heb gisteren en vandaag een OVU-test gedaan. Beiden een lichte streep 😉 Vanmorgen geklust en ik denk morgen of maandag weer. En blijven testen om in de gaten te houden hoe het zit met de LH-waardes 😃
De Provera-kuur heb ik dus nog even in de kast laten liggen...