Maaike85 schreef:Heey Daphne, dat zou dan wel grappig zijn op de 3e...
Ik hoop dat je morgen positief test.
Gebruik je vanaf het begin al ovutesten? En
heb je iedere keer een eisprong kunnen constateren?
Bij mij was de test op dag 18 en 19 positief, is dat dan
de volgende maand ook zo?
Ik vind het trouwens wel prettig
dat mijn ei wat later komt, dan hoef je daarna ook niet meer zo
lang te wachten, haha 😃
Wat een spannende tijd eigenlijk he???
groetjes Maaike
😃
Ik heb alleen de vorige cyclus een ovu-test gebruikt, en deze keer dus. Mijn eerste cyclus duurde vreselijk lang en toen had ik geen idee wanneer mijn ei er zou kunnen zijn. Ja op een gegeven moment kreeg ik slijm etc en 2 weken later werd ik ongesteld. Mijn cyclus is nu 31 dagen geweest en ik ga er min of meer vanuit dat dit zo aanhoudt. Aan mijn afscheiding kan ik niet heel duidelijk zien wat er allemaal gebeurt, het wordt niet bijzonder slijmerig op een aantal dagen. Had de vorige cyclus alleen op de dag dat ik dik positief testte een slijmerige en ook plakkerige afscheiding waarvan je prachtige draden kon maken 😉
Ik voel nu ook steekjes in mijn onderrug aan de rechterkant.. ben mijn lichaam nog aan het ontdekken wat betreft haar cyclus en symptomen betreft, dus kan nog niet zo goed bepalen wat het allemaal betekent 😉
Gisteravond hebben we heerlijk geklust, net als op zaterdag en zondag. Daar zou het niet aan moeten liggen 😃 Mijn vriend is ook heel makkelijk daarin, hij vraagt zelf wanneer we wat vaker in actie moeten komen. Eerst dacht ik: moet ik dat wel zeggen? Maar het gaat eigenlijk een stuk makkelijker op deze manier! Zo gaan we er echt samen voor 😃
Ik vind het ook een super spannende tijd! Eerst had ik eigenlijk geen geduld, maar nu voel ik wederom meer rust in mijn lijf. Ben alleen bang dat als mijn NOD nadert, ik alles behalve rustig ben hahaha!