Quincey schreef:@ Noor: Helemaaaal SUPER!!! GEFELICITEERD! Welkom bij de club! :D
Thanx Quincey! :mrgreen:
miesje84 schreef:wou even zeggen dat ik vandaag ongesteld ben geworden 😞 weet iemand hoe dat gaat als ik contact met ha opneem wat er dan gaat gebeuren.De ha weet dat ik vanaf dec bezig ben en wil nu toch verder gaan want zo is niet wat ....
In eerste instantie heeft de huisarts geïnformeerd naar ons verleden. Hoelang bezig, soa's, of er problemen zijn met de sex, hoe lopen de cyclussen, ooit getemperatuurd of ovutesten gebruikt, kinderen en familieleden, etc...
In eerste instantie leek er bij mij niets aan de hand en zijn we eerst aan de slag gegaan met mijn man. Zijn sperma is onderzocht. Eigenlijk zijn we naar aanleiding van die uitslag eerst zelf weer aan de slag gegaan. Mijn man is verminderd vruchtbaar, dus zou het via de natuurlijke weg allemaal langer gaan duren. Uiteindelijk gaf ons dit toch wel wat rust en heeft het 2 maanden later geresulteerd in een zwangerschap... Nu hopen dat alles goed gaat!
Wanneer we verder onderzoek hadden gewenst, dan weet ik niet precies wat er allemaal in werking zou zijn gezet door de gynaecoloog. Gelukkig was dat bij ons niet nodig!
Succes Miesje, hopelijk valt het aankomende traject erg mee en kunnen jullie snel uitkijken naar een prachtig wondertje...