Gerjanne1981Oud lidBerichten: 593Lid sinds: 1 januari 2005
Hee Noor! Nou, zet 'm op zou ik zeggen! En inderdaad: vaker klussen kan geen kwaad, en is nog leuk ook... 😉
Gerjanne1981 schreef:Dag dames! Nog nieuws te melden? Noor, heb je een goed gevoel over je klusdagen? Ik duim voor je!
En Miesje, al nieuws???
Gerjanne1981 schreef:Noor, heb je een goed gevoel over je klusdagen? Ik duim voor je!
miesje84 schreef:Nou mijn hoop is onverwachts verstoord.Ben gisteravond tijdens het klussen gaan bloeden,wat ik totaal niet nu had verwacht omdat ik pas zondag mijn nod zou hebben.Hadden van alles bedacht wat zou zijn,maar het heeft vanacht doorgezet,dus ik voel me op dit moment zwaar klote en heb ook flink gebruld,omdat ik er zon positief gevoel erover had.pff ben het echt ff zat!!
Voor iedereen die hun nod hebben succes!!Duim voor jullie.
Liefs
Quincey schreef:@Josje: wat vervelend zeg!!..Hoop dat je echt snel meer duidelijkheid hebt!
Ik ook nog steeds beetje "in de war"
Afgelopen dagen verschillende ovu testen gedaan, 1 x postief daarna allemaal negatief.
Alhoewel ik nog steeds twijfel of ze wel echt negatief waren want ze bleven allemaal erg duidelijk!! Kon bijna geen verschil zien.
Toen maar n testje aan mannetje laten zien, die zei: Ze zijn allebei erg duidelijk maar de teststreep was toch net iets lichter.
Nou, dat dacht ik ook al, hij bevestigde het dus. (maar ben nog steeds erg onzeker!) Toen maar gestopt met testen er er van uit gegaan dat ik 1 postieve test had en daarna negatieve. Nu heb ik opeens last van n bloeding (eisprong??)
Ik vind het nog steeds allemaal erg lastig! Ik twijfel aan mn ovutesten omdat ze elke x toch wel erg duidelijk blijven en ben bang dat t misschien allemaal wel niet werkt zoals t hoort. Nu maar afwachten wat deze bloeding te betekenen heeft, ik hoop dat ie duidt op mn eisprong en dat ik dus over ong 14 daagjes ongi word :roll: ..Nooit geweten dat t stoppen met de pil en zwanger willen worden zoveel onzekerheid met zich meebrengt zeg!! :(
Noor schreef:Door naar ronde 7!
Quincey schreef:@ mama2b: ja ik heb inderdaad dat soort verhalen vaker gehoord. Maar ik ga er maar vanuit dat dat bij mij niet het geval is. Vanmorgen weer getest, weer negatief 😞 ..ook nog steeds geen ongi te bekennen. Begin nu te twijfelen of mn ovutesten wel ECHT positief waren op die dagen dat ik dacht dat ze postief waren :roll: ...Maarja, afwachten maar! Om gek van te worden!
Tante80 schreef:Oh tjeempie Quincy... Spannend zeg! Hou je je zenuwen nog beetje in bedwang? Ik ga voor je duimen maandag! Hier weinig nieuws... Dagen rondom ei... Gaat ie nu eindelijk wel lukken?!
Tante80 schreef:Wel? Iedere dag?
Quincey schreef:Nou meiden, ik ben toch afgelopen dinsdag ongi geworden 😞
Op naar ronde 5!
Gerjanne1981 schreef:@ Lion: met mij gaat alles goed! Ben vandaag 10 weken en 1 dag zwanger, eerste echo gehad op 2 juli, was helemaal super.
@ Daphne: whaaa! Gefeliciteerd meid! Geniet ervan!!!
Aan alle andere meiden: hou vol!
Hoe is het met Miesje???
Tante80 schreef:Balen wel hoor.... Zo frustrerend! Je gaat je zo afvragen wanneer je je zorgen moet gaan maken of er iets mis is?! Dit wordt alweer ronde 10. Zijn jullie al bij een huisarts geweest of zo?
Tante80 schreef:he gat... vandaag echt een beetje zo'n baaldag. Hoofdpijn, menstruatiepijn... en ondertussen die verdomde 😈 :twisted: die niet geweldig door willen zetten. Mijn collega is vanmorgen vader geworden en ondertussen ben ik ongesteld met het besef dat als het gelijk raak was geweest ik nu al zo'n beetje mama was geweest. Zucht... volgens mij gaat er van werken weinig meer komen vandaag. :(