bloem79 schreef:Meiden,
Hier even een positief bericht van het ook nog steeds levende 'september 2008 stoppers ''
Wij hebben er na al die tijd weer een zwangere bij, en dat in ronde 14!!!
Butterfly, bracht ons het positieve nieuws!
Geeft weer hoop he! Ook voor jullie!
Meiden, ik hoop dat het jullie ook snel gegund is!
bloem
Wat leuk dat je dat hier neer zet!! Ik lees nl niet alle topics door.
Maar net wat je zegt, zulk nieuws geeft zeker hoop (en die heb ik zeker nog niet opgegeven, komt vast allemaal goed!!)
@Kaka.... dat wachten op is echt ### he, merk je echt dat je er mee bezig bent.
Mijn vriend vroeg in de vakantie ook elke dag : 'en is de temp nog hoog??'
En voelde me zo ### dat ie na 12 dagen hoog gezakt was, voelde me echt ff alsof ik (lees mijn lichaam) weer gefaald had.... Gelukkig snapte hij dat ook en pikt mijn vriend het allemaal zo lief en positief voor me op.
Dan kan ik er echt weer tegen aan, enige waar ik weer tegen op zie is die hormonentroep, wordt er zo onwijs sjaggie van, echt zielig voor vriendlief. Maar het is voor een goed doel!!
En met klagen bereik je niks, maar het is af en toe wel fijn het hier neer te zetten bij meiden die ongeveer hetzelfde mee maken.Ook hou ik een soort dagboekje bij, iets wat ook absoluut wel helpt om een beetje rust in je hoofd te krijgen (tenminste bij mij)
Nou meiden, kom op we gaan er weer voor!!
En Butterfly; als je dit leest: Echt super van harte gefeliciteerd, volgens mij moeten julie minimaal het plafond geraakt hebben met de vreugdesprong toen je erachter kwam!!