jaja... uit 1984 😂 😂
ik hoop jong mama te kunnen worden!!!
lin1984Oud lidBerichten: 1.218Lid sinds: 1 januari 2005
Maaike85 schreef:Hallo allemaal,
Ik had gisteren mijn NOD, maar ook vandaag nog niks..
weet iemand hoe zo'n banner van overtjd erop kunt zetten?
groetjes Maaike
Maaike85 schreef:Heey lin,
Dat is idd wel lastig!! Als je van de lange cyclus
uitgaat 49 dagen, dan heb je je ei ong. tussen dag
22 en 28, en bij een cyclus van 37 dagen, heb je je
ei ong. tussen dag 16 en 22. ( dit is bij iedereen ver-
schillend)
Ik zou twee weken achter elkaar gaan testen en be-
ginnen op dag 15 tot dag 29.
Maar je kunt in die periode natuurlijk ook gewoon een keer in
de twee of drie dagen gaan klussen.
Heeft iemad anders andere suggesties :?: :?: :?:
Groetjes Maaike
Daphne1002 schreef:Hoi!
Even een kleine update: mijn tepels zijn gevoeliger dan normaal en ik heb wat rose/licht bruin slijm verloren. Het zet tot nog toe niet door, maar ik moet nog even wachten tot vanavond. Dan weet ik het zeker.
Het typische is wel, dat als ik van binnen voel (sorry!) om te checken of er nog meer bruinig slijm zit, dan is dat niet zo. Normaliter heb ik dat dan dus wel. Nou, we wachten rustig af 😉 Voel me een beetje half vandaag, maar aan de andere kant ook wel weer prima.
Zal zo de paardenboxen uitmesten en daarna komt er nog een vriend. Gezellig en de tijd vliegt dan hopelijk voorbij! 😉
Trouwens: heb nog steeds last van rugpijn. Is vorige week zaterdag (7 maart) begonnen en heb er nu dus nog last van. Vooral 's ochtends. Heb wat gegoogled en het schijnt met een eventuele zwangerschap te maken kunnen hebben. Maar dat lijkt mij sterk, denk eerder dat ik niet goed sta en beweeg ;)
Beau-Belle schreef:Voor degenen die toch ongesteld zijn geworden. Balen zeg! Ontzettend balen! 😞
Hier gisteren voor het eerst een ovu-testje gedaan: Positief. (Je had me moeten zien, zelfs met die positieve test sprong ik al een gat in de lucht ...) M'n ovulatie zou dan binnen 24-36 uur.
Gisteravond dus een gezellig avond gehad en vanavond ook weer klussen. En dan wachten ... wachten ...
Daphne1002 schreef:@Rheetje: ook zo'n erge rugpijn dat je de eerste tien tot twintig minuten nauwelijks normaal kunt bewegen? Ik heb nu zo goed als nergens last van, maar moet 's ochtends echt op gang komen. Voel me net 65+ 😂
Ik check nu om het uur hoe het staat met mijn (eventuele) bloeding. Vaak komt die al gauw op gang als ik eenmaal bruin slijm verlies.. tot nog toe blijft het vrij rustig. Als ik vanavond en/of vanacht geen helder bloed verlies, dan ga ik testen. Pfff!
Beau-Belle schreef:AHhhhhh!! Daphne! Volgens mij is dat een streep hoor. Een lichte streep is ook een streep. Ik hoop het zo voor je.Keep us posted!
Update van hieruit. Voor het eerst ovultatie testen gedaan. Eergister en gisteren positief (en hele fijne avonden gehad 😉 ) en vanachtend was het linker streepje beduidend lichter (negatief dus).
Had vannochtend wel wat pijn in m'n liezen (ei?). Stel dat m'n ei nu net pas 'los liet' en we gisteravond hebben geklust. Dan wachten die lieve zaadje toch allemaal in de baarmoedermond op mij ei??? Ja toch??
Beau-Belle schreef:Thanks Angel,
Vanavond maar weer proberen voor de zekerheid of is m'n vruchtbaarste moment nu geweest? Wat zou jij doen?
(Eergister en gister dus pos. ovu test. Vanochtend neg., maar nu wel pijn in liezen)
Gerjanne1981 schreef:Ik doe deze maand (5e ronde) geen ovutesten zoals ik al eerder schreef, maar volgens mij heb ik één dezer dagen wel mijn ei... Alleen... is mijn mannetje ziek!!! Hij heeft keelontsteking en hij voelde zich erg beroerd zei hij, maar ja: met zijn keel hoeft hij mij niet te bevruchten haha dus ik zei al: doe maar gewoon je best! Ziek of niet ziek, we moeten er toch voor gaan! :lol:
Beau-Belle schreef:AHhhhhh!! Daphne! Volgens mij is dat een streep hoor. Een lichte streep is ook een streep. Ik hoop het zo voor je.Keep us posted!
Update van hieruit. Voor het eerst ovultatie testen gedaan. Eergister en gisteren positief (en hele fijne avonden gehad 😉 ) en vanachtend was het linker streepje beduidend lichter (negatief dus).
Had vannochtend wel wat pijn in m'n liezen (ei?). Stel dat m'n ei nu net pas 'los liet' en we gisteravond hebben geklust. Dan wachten die lieve zaadje toch allemaal in de baarmoedermond op mij ei??? Ja toch??
Beau-Belle schreef:@ Daphne: -ben ik weer-
Was net even aan het lezen op het andere forum. Misschien is de digi test een optie? Dan komt er zwanger of niet-zwanger in het scherm te staan en kan er geen onduidelijkheid zijn over een streep. Of wacht je het liever nog even af? Oehhh, ik zou er niet tegen kunnen hoor: Die onzekerheid.
Daphne1002 schreef:Ik ben vanmorgen ongesteld geworden. Zo'n negatieve test voelt vervelender dan tot de ontdekking komen dat je ongesteld bent, vind ik. Voel me nu weer prima. Zolang ik maar weet waar ik aan toe ben, is er niet zoveel aan de hand 😉
Nu maar op naar de volgende ronde.
@Gerjanne: succes met klussen!! Op zich blijft het sperma wel even leven hoor 😉 :D
Daphne1002 schreef:Ik ben vanmorgen ongesteld geworden. Zo'n negatieve test voelt vervelender dan tot de ontdekking komen dat je ongesteld bent, vind ik. Voel me nu weer prima. Zolang ik maar weet waar ik aan toe ben, is er niet zoveel aan de hand 😉
Nu maar op naar de volgende ronde.
@Gerjanne: succes met klussen!! Op zich blijft het sperma wel even leven hoor 😉 :D