@Jetje: jouw cyclus duurde dus ook 3 dagen langer dan normaal...? De mijne ook namelijk.
Het is een vrij constante afgift van bruinverlies. Het wordt niet meer, maar ook niet echt minder... Het is gewoon bruin slijm.
Voel ook vanalles in mijn onderbuik.. steekjes en dingen. Heb voor de zekerheid maar even een OVU-test gedaan om na te gaan of mijn ei er misschien aan zit te komen. Je kunt een super licht streepje zien, dus ja, mijn ei komt eraan 😉 Ga overmorgen of dinsdag weer testen denk ik. De vorige keer werd het streepje steeds wat duidelijker, maar daar ging wel een week overheen.
De vorige keer had ik ook een tussentijdse bloeding, maar ja, heb nu dus nog bruinverlies dus dan merk ik die eventuele tussentijdse bloeding misschien ook niet op. Het is allemaal wel anders dan anders iig.
Had mijn moeder net aan de lijn (ik word weer tante namelijk 😃 is van de zoon van de vriendin van mijn pa, kan je het nog volgen? 😂 ) en mijn moeder vertelde dat bij ons in de familie de vrouwen zeer vruchtbaar zijn. Dus mijn moeder, oma en overgrootoma. Ze zei dat ze vroeger altijd zeiden dat je er maar naar hoefde te kijken of ze waren al zwanger! Grappig en vooral leuk om te horen 😃 Heb alleen geen idee hoe het bij mijn vriend in de familie zit... 😉
Wat betreft het Kosmo-ei: je schijnt twee eisprongen te hebben. De natuurlijke, die je op +/- dag 14 van je cyclus verwacht en een kosmobiologische. De laatste heeft te maken met de stand van de maan. Op deze Duitse site:
http://www.leichte.info/fuer_Frauen/kos ... lanung.htm kan je je gegevens (geboortedatum + -tijd) invullen en dan zal blijken wanneer je Kosmo-ei is. Via google kan je ook meer info vinden hierover.