Toch vast een kleine aanvulling van mijn kant. 😊
(Ben bij pagina 30, haha!)
Mijn eerste mentruatie na het stoppen met de anticonceptie zou donderdag 18 december moeten zijn. Mijn menstruatie bleef uit. Veel testen gedaan in de weken daarna, allemaal met negatieve uitslag. Natuurlijk weet je dat je lichaam nog moet 'ont-pillen', maar toch hoop je stiekem ...
10 Januari dacht ik ongesteld te worden. Klein beetje bloedverlies, maar minimaal. Een rood, helder bloedstreepje. Heel anders als normaal. Toen twee dagen helemaal niks. En ineens weer een streepje rood/rozig bloed. Testen bleken negatief. Zal dit mijn menstruatie zijn die weer op gang moet komen? Ik had ook enorme last van een slechte huid, wat ik normaliter niet heb in deze dagen.
Gisteren ook nog even getest. Negatief. Ik ga nu toch maar uit van een cyclus van 28 dagen met 10 januari als eerste dag van mijn vorige menstruatie. M'n man heeft toch maar vast een test in huis gehaald, hij vind dat we 1 februari ook maar een test moeten doen. Waar die de datum vandaan haalt ...? Geen idee, haha. (Maar zou het natuurlijk helemaal niet erg vinden als zijn gevoel juist is)