kaka888 schreef:TUURLIJK LIEKKIE!!!!
Ik ben gelijk gestopt met rauwvlees rosbief en dergelijke heb idd wel tijdens mijn ongesteldheid de vorige keer met kerst een half glaasje wijn op. Cola drink ik helemaal niet meer en koffie 1 kopje per dag. Toen ik gestopt was met de pil was ik gelijk gestopt met koffie drinken maar had toen wel een week hoofdpijn dus dat had ik beter af kunnen bouwen.
Ben het wel dan weer gaan drinken omdat ik vind dat volgens mij een kopje of twee per dag geen kwaad kan....Alles met maten he 😉
Maarre dat van chocola wist ik niet, kan iemand mij vertellen hoe dat zit??? Want daar zal ik wel een probleem mee krijgen want dat vindt ik echt lekker eet elke dag een Balisto :oops:
Groetjes Kaka
@kaka888: kijk maar op google: ik had ingetypt: cola drinken in de zwangerschap.
ik drink nagenoeg geen caffeine. Thuis koffie zonder caffeine, op mijn werk drink ik een klein kopje koffie met caffeine. Verder drink ik thee zonder caffeine. (heb nu sterrenmix van pickwick)
Wat betreft de chocolade, lees ik alleen maar pos dingen, over dat je bv later een vrolijk kind krijgt.
groet liekkie