Hee ja, sorry, klopt, ik ben na de 2e kerstdag ongesteld geworden, en dat heeft gewoon normaal aangehouden tot 1 januari 2009, heb mijn vruchtbare periode ook gehad en heb daarin zwaar geklust.
Nu had ik afgelopen maandag, 2 dagen geleden, ongesteld moeten worden, maar dat ben ik nog niet.
Wat ik wel heb is dat ik ontzettend vermoeid ben, zo moe ben ik nog nooit geweest...
Ga wel gewoon op tijd slapen etc...
We zien het wel, wat het wordt....
liekkie schreef:2ekerstdaggestoptmetdepil schreef:Ik ben op 2e kerstdag gestopt met de pil, en heb nog geen menstruatie gehad, die verwacht ik over 1,5 week.
Ben benieuwd.
Heb wel geslachtgemeenschap gehad op de dagen dat ik het vruchtbaarst zou zijn.
Heb nu wel ontzettende pijn in mijn tepels wat ik nog nooit eerder heb gehad.
Wie weet wat dit zou kunnen zijn?
@2ekerstdaggestoptmetdepil: Sorry, maar ik snap het niet helemaal wat je bedoeld. (niet beledigend bedoeld)
Als je 2e kerstdag gestopt bent, dan had je toch allang ongesteld moeten zijn........
Dat is namelijk toch ook zo als je je stopweek hebt, ongeveer 3-4 dagen daarna heb je je menstruatie.
Dus hoe kun je nou weten wat je meest vruchtbare dagen zijn geweest?
Je kunt je vruchtbare dagen uitrekenen aan de hand van de eerste dag van je laatste menstruatie. En dit kun je alleen als je je menstruatie hebt gehad na het stoppen van de pil. Dan zit je in ronde 1.
Ik zou denken dat die pijnlijke tepels te maken zouden hebben met het ontpillen.....
groet liekkie