claudiagfOud lidBerichten: 1.290Lid sinds: 16 januari 2009
Ooh echt? Dan ga ik ook voor die van het Kruidvat. Maarja, moet dan toch nog geduld hebben tot volgende week...wat kan geduldig zijn toch moeilijk zijn zeg!
Gerjanne1981 schreef:Vanmiddag even met de huisarts gebeld, hij zei dat ik de 1e dag van de daadwerkelijke bloeding als dag 1 van mijn cyclus moet zien. Telde ik dus al die tijd verkeerd... :? Hoop dat het met de ovulatietesten wat beter gaat haha.
kaka888 schreef:Balen Noor! Wat een lange cyclus, was dat de vorige ronde ook zo???De ronde voordat we echt voor een kindje gingen, had ik 24 dagen. De eerste officiële ronde was 32 dagen, en nu de tweede ronde dus ongeveer 35 / 36 als het al doorzet, het is namelijk nog niet meer geworden dan die paar drupjes en de krampen zijn weg....
Noor schreef: Zal van de week even een nieuwe banner maken.
Elisabeth22 schreef:Ben idd te vroeg, en in mijn banner gaan ze er ook al vanuit dat je 2 dagen voor je nod test. Ik zit nu dus 3 dagen voor mijn nod. Maarjah dan had hij toch al heel licht positief moeten zijn? Tenminste dat denk ik een beetje.. Noujah ik ga er gewoon van uit dat het niet raak is, als ik donderdag nog niet ongesteld ben test ik wel weer.
De testindustrie verdiend klauwen met geld aan mij :lol:
tweety27 schreef:@Quincy ja daar kan je niks aan doen he. Het blijft misschien maar door je hoofd spoken. ik moet zeggen dat ik er nu veel en veel minder mee bezig ben dan in de 1e ronde. Vorige week ook mijn vruchtbare dagen gehad dus ben benieuwd.
Moeten we beide nog even in spanning afwachten.
Maaike85 schreef:nee dus, nu dan???
Maaike85 schreef:heey babbelaar, ik ben naar gebr. paneel gegaan, profiel, en hebIk zie het onderschrift wel hoor, of is het ondertussen al gelukt?
uiteindelijk op bevestig gedrukt maar hij komt er niet
bij in beeld te staan!!! :(
Gerjanne1981 schreef:@ Maaike: nee, ik ben in oktober 2008 al gestopt maar dit was het eerste forum waar ik op reageerde dus ben hier maar blijven hangen haha! Wij zijn dus al bezig met ronde 4... 😞
(PS: Weet ook niet hoor hoe dat werkt met dat onderschrift)
Sandy schreef:Hallo iedereen,
Toch fijn dat jullie zo meeleven.
Probeerde gister met werken er niet aan te denken, maar ja toen voelde ik me misselijk :roll: , dusss daar gingen mijn gedachtes weer.
Nou ja, er was ook iemand ziek, dus wie weet pik ik gewoon wat mee. volgende week mijn NOD, dus nog even volhouden.
Maak me er maar niet teveel druk om, het komt zoals het komt zal ik maar zeggen.
Groeten
Quincey schreef:@Daphne: hoe is het nu bij jou? ... Wanneer heb je je NOD (aangezien wij elke x dezelfde situatie hebben 😃 )
Mijn mini update: als ik mijn vorige cyclus van 40 dgn aanhoud zou ik gisteren de innesteling hebben gehad als ik bevrucht zou zijn, nu werd ik vannacht wakker en zag toen ik naar het toilet ging een klein beetje bloed (echt niet veel en alleen bij het afvegen, op het toiletpapier) vanochtend had ik er al weer geen last meer van. Voel me tot op heden (kan elk moment weer veranderen bij mij :| ) veel minder opgeblazen. Ik vind het best spannend, ik ga er nog steeds niet vanuit dat het raak is in de 2e ronde, maar die kleine bloeding en de eventuele innesteling vallen wel toevallig samen :roll:
Daphne1002 schreef:@Quincey: ik was ook bang dat ik het mezelf aanpraatte 😉 Dan dacht ik op het moment dat ik iets voelde: "Dit is niet echt!" Maar dat is het dus wel!
Nu doet mijn onderrug trouwens geen pijn. Is wel even lekker rustig 😉 Mijn onderbuik voel ik nog wel...
M'n vriend vindt me anders dan anders en hij heeft dan ook goede hoop. Ik durf het bijna niet te denken.. toch hoop ik natuurlijk dat ik echt zwanger ben 😃
En dan hoop ik uiteraard dat we straks weer hetzelfde hebben!! 😃 :D