en was overtijd en ben nooit overtijd.
en het was us niet 1test die ik had gedaan maar 3 positieve testen meissie.van verschillende merken.
liefs
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
mdtje schreef:Ik blijf het goeie tekens vinden bij je, Tessa. Je mag er dan wel erge last van hebben, maar het klinkt wel als zwanger. Of heb je dit vaker?
Jynthe schreef:@ Tessa, we lopen bijna gelijk hahaha Grappig zeg!
Ga jij wachten op je nod? Of wacht je tot je overtijd bent....
Tessa1981 schreef:Jynthe schreef:@ Tessa, we lopen bijna gelijk hahaha Grappig zeg!
Ga jij wachten op je nod? Of wacht je tot je overtijd bent....
Ik ga zaterdag testen als ik dan nog niet ongi ben. Vind het echt enorm spannend worden dit keer.
Durf eigenlijk niet te hopen, heb al zovaak gedacht dat ik zwanger was. Alleen toen was ik misselijk en had ik een opgezette buik, huilbuien. Dat wijt ik nu allemaal aan het ontpillen ed.
Sinds ik primolut heb gehad heb ik daar dus geen last meer van. Dus ik heb nu het idee, dat ik de verschijnselen niet inbeeld of mezelf aanpraat maar dat ze er ook echt zijn.
Mijn borsten doen echt PIJN gewoon. En ik ben echt chagerijnig. Althans, nukkig. Kan niks hebben en echt iedereen irriteerd me
Jynthe schreef:Ik hoop met je mee meid! Je hebt inderdaad veel kwaaltjes;)
Tijdens het ontpillen had ik die klachten ook.
Ik durf ook weining meer te hopen nu en wacht rustig af tot mijn nod.....we shall see!
finaly87 schreef:oke tessa, dat is duidelijk..
vind het idd ook erg flauw dat veel van die verschijnselen ook bij t ontpillen horen, heb t niet zo heel erg gehad, maar heb maar 2 maandne ontpilt, want was in 3e ronde zwanger..
t is een oneerlijke tijd die je doormaakt als je zwanger wil worden, dat is echt zo.. zo veel onzekerheid, vreselijjk.. maar geloof mij, die onzekerheid gaat ook nog een tijdje door in je zwangerschap hoor haha
veel succes met zwanger worden! liefs
susieq12 schreef:hihi hoe ga je dat volhouden jynthe???
Jynthe schreef:Ohh jij loopt ook bijna gelijk met mij en Tessa.....3 nod-jes in één keersusieq12 schreef:hihi hoe ga je dat volhouden jynthe???
Ohh jij loopt ook bijna gelijk met mij en Tessa.....3 nod-jes in één keer :D
Tessa1981 schreef:Jynthe schreef:Ohh jij loopt ook bijna gelijk met mij en Tessa.....3 nod-jes in één keersusieq12 schreef:hihi hoe ga je dat volhouden jynthe???
Ja en hopelijk kunnen we dan met zn 3-en naar Uitgerekent in Oktober... 😃 😃 😃
Duimen draaien overuren inmiddels...
finaly87 schreef:hey jamilah!! Ik heb net mn echo gehad! en ben echt super blij 😊 zo geweldig hoe compleet het al is he! Vind het echt een prachtige echo ook.. en inderdaad toch gewoon 9 weken zwanger hoor 😉 😃
Liefs!
L.NDA schreef:@Beuker,
Wow, wat een prachtig nummer. Ik dacht dat mijn tranen nu wel op waren, maar nee.
Tessa1981 schreef:Jynthe schreef:Ohh jij loopt ook bijna gelijk met mij en Tessa.....3 nod-jes in één keersusieq12 schreef:hihi hoe ga je dat volhouden jynthe???
Ja en hopelijk kunnen we dan met zn 3-en naar Uitgerekent in Oktober... 😃 😃 😃
Duimen draaien overuren inmiddels...
juud schreef:Nou meiden bij mij zijn de 😈 😈 gekomen, veel te vroeg, ben helemaal verdrietig.
Ik ga het forum even wat met rust laten, want ben er teveel mee bezig op deze manier...
Iedereen heel veel succes en ik hoop op heel veel zwangeren. Ik kom af en toe wel even meekletsen!
liefs juud
Tessa1981 schreef:Goedemorgen meiden,
Linda en Juud: echt Klote voor jullie.. Ik hoop niet dat t ook een voorbode voor mij is.
Hebben gister vergadering gehad. Duurde echt tot 22 uur ofzo. dus ben gelijk mn bedje ingerold.
Vandaag de hele dag alleen op kantoor. Saai....
Heb hier op mn werk dus geen geluidskaart in mn pc dus ik kan dat nummer nog steeds niet luisteren.DOe ik vanavond even.
Heb weer koppijn trouwens. Hoop niet dat mn ongi eraan komt..
Jynthe schreef:
Laat de :twisted: maar ver uit onze buurt blijven!!!
mdtje schreef:Meiden, ik ga er ook weer even voor een paar weekjes vandoor.
Heb vanmorgen nog een test gedaan omdat ik al een paar dagen moe was en mijn buik bleef rommelen, maar het zal wel een lichte buikgriep zijn, want de test was gewoon negatief.
Maar goed, omdat mijn ongi zo kort was, hebben we wel gisteravond al lekker een keertje kunnen klussen zonder dat t echt klussen was, zeg maar, da's ook wel eens fijn.
Allemaal heeeeeeeeeeeeeeeel veel succes deze ronde en als ik terugkom wil ik nog meer zwangeren zien hier!
groetjes,
mdtje
Jynthe schreef:Het wordt bij mij ook steeds minder...maar weet inderdaad niet hoe ik het beschrijven moet...vreemd gevoel in ieder geval!
In Nederland schijnt het echt de gewoonte te zijn om het pas na 12 weken te vertellen omdat de kans dan kleiner is dat het mis gaat.....vreemd eigenlijk....want stel...het zou mis gaan...dan weten ze toch ook dat je zwanger was?
Wij vertellen het ook gewoon meteen aan ouders/broer/zusje.
Mijn ei was vorige week 28-01 en mijn nod is 11-02 bij een cyclus van 28 dagen.....
Je ei is dus 14 dagen voor je NOD! Als jouw ei vorige week vrijdag was...dan zal jouw nod volgende week vrijdag ongeveer zijn.....
finaly87 schreef:hey jynthe. t schijnt inderdaad normaal te zijn pas met 12 weken. nou ik heb t zodra ik t wist al aan ouders en broer/zusjes verteld.. en gister met 9 weken aan de hele wereld!! 😊 heb er totaal geen spijt van, heb zoveel leuke reacties gehad, mn hyves draait overuren!
en daarbij kwam ik na de echo op de zin:
Van ons mag iedereen het nu weten,
want wij zullen jou toch nooit meer vergeten.
!
Tessa1981 schreef:Jynthe schreef:Het wordt bij mij ook steeds minder...maar weet inderdaad niet hoe ik het beschrijven moet...vreemd gevoel in ieder geval!
In Nederland schijnt het echt de gewoonte te zijn om het pas na 12 weken te vertellen omdat de kans dan kleiner is dat het mis gaat.....vreemd eigenlijk....want stel...het zou mis gaan...dan weten ze toch ook dat je zwanger was?
Wij vertellen het ook gewoon meteen aan ouders/broer/zusje.
Mijn ei was vorige week 28-01 en mijn nod is 11-02 bij een cyclus van 28 dagen.....
Je ei is dus 14 dagen voor je NOD! Als jouw ei vorige week vrijdag was...dan zal jouw nod volgende week vrijdag ongeveer zijn.....
Mijn ei was vrijdag 23 januari. Dus aanstaande vrijdag zou ik dan mijn NOD hebben toch? OF zit ik nou verkeerd te rekenen.
Tja, zoveel mensen bij ons weten dat we bezig zijn. En idd als het misgaat wil ik het toch ook kwijt bij de mensen die het nu al weten, dus waarom wachten. Daarbij stond ik echt helemaal achteraan in de rij toen het geduld werd uitgedeeld :lol:
jamilah79 schreef:Hey meiden,
Ben bij de vk geweest vandaag en het hele verhaal van mijn 20 wekenecho ook daar gedaan en ik mag vrijdag in het echobureau zoiezo een extra echo laten maken door mijn vk. Zij zit daar nl vaker omdat ze de niet medische echo's verzorgt en ze vond ons verhaal zo naar dat ze ons dit aangeboden heeft. Ben zo blij. Ze gaat ons het gezichtje goed laten zien en uitleg geven over wat we te zien krijgen zonder dat we hoeven te raden...
Heb vandaag me 1e echte schop gevoeld van dat mannetje! Ze zette dat ding erop om het hartje te horen enb we hoorden ons ukkie ertegen aan schoppen. Toen wilde ze kijken of ie het nog een keer deed, en ja hoor, ik kreeg me een schop! Was de 1e duidelijk voelbare schop! Ben zo happy, mijn dag kan niet meer stuk vandaag.. hartje was verder goed, deed wat ie doen moest, dus nu weer 4 weekjes wachten op de volgende afspraak bij de vk. Maar goed, eerst ons kleintje vrijdag nog een keertje zien!
liefs Jamilah