@Snippie en Linda, ik begrijp dat jullie wat afstand nemen maar jammer is t wel....:)
Hoop dat jullie terugkomen met goed nieuws en ik blijf voor jullie duimen meiden!!
Liefs Jynthe
JyntheOud lidBerichten: 713Lid sinds: 1 januari 2005
draakje27 schreef:oooh jynthe ik zie het nu weer staan..... je 3de ronde, wat gaat de tijd dan snel he hahaha ( terwijl ik maar steeds loop te zeuren dat die tijd zo ontzettend langzaam gaat)
vandaag maar begonnen met teunusbloemolie...baad het niet dan schaat het niet denk ik dan maar, maar wat een enorme pillen zijn dat zeg, niet normaal!!
en dan die foliumzuur... echt ik slik meer pillen dan ooit tevoren!! wat je al niet moet doen vor een goede zwangerschap, die dan zo lekker lang weg blijft!! verschrikeliljk gewoon!
nou ik ga effies het huis doen! het is zo weer half twaalf!!
liefs
Lithaatje schreef:vandaag was NOD, maar het is niet gekomen...
Lithaatje schreef:vandaag was NOD, maar het is niet gekomen...
draakje27 schreef:eeij meiden
allemaal lekker geslapen?
hoe ist nou met iedereen??
word hier wel heel rustig hoor!! wel jammer...
hier wat buikpijn...gisteren een positieve ovutest dus dan vandaag of morgen me eisprong...
is het nou wel zo dat als ik een positieve test heb dat ik er dan wel vanuit mag gaandat ik inderdaad een eisprong heb? want dan hoef ik me daar ook niet meer druk om te maken is dat ook weer een zorg minder!!
nou laat het eitje maar springen, hoop dat de zaadjes weten wat ze moeten doen 😊
meiden fijne dag verder!!
liefs
Tessa1981 schreef:Hey Meiden,
Nou Tim is helaas niet aangenomen bij Fortis 😢 😢 😢 dus moeten we SUPER snel opzoek naar wat anders want over3 wkn staat hij op straat.
pfffffffff.... zo waardeloos dit.
susieq12 schreef:ow tessa sh*t sh*t sh*t en dat is nog zacht uit gedrukt!!! op zoek naar wat anders en alvast het cwi bellen om te horen wat je moet doen!
ikke dacht gister nog dat ik zwanger was, vandaag denk ik weer van niet.... naja raar ik hou mezelf er weer lekker mee bezig, dat ik het zo rustig heb op mijn werk helpt ook niet echt mee.
oei jynthe haha wou ik ook morgen doen zo'n test van 6 dagen voor je NOD.... hmmm misschien toch maar niet! Maar kan nog alle kanten op hoor met je
draakje, wel vervelend als je ei elke maand opschuift, voel je je ei ook of weet je het dmv van ovu testen???
beuker83 schreef:Meiden wat spannend allemaal weer zeg.
Ja het lichaam kan soms hele rare dingen met je doen. Ik praat uit ervaring ;)
susieq12 schreef:ja ik twijfel ook, vind het ook zo raar dat je jezelf zo voor de gek kan houden....
Tessa1981 schreef:Ik heb gelukkig helemaal geen buikpijn dus weet in elk geval zeker dat ik vandaag en morgen NIET ongesteld ga worden. Maar of ik zwanger ben is weer een ander verhaal.
Het is een beetje Jantje huilt,jantje lacht hier op het moment.
Gisteravond in bed en vanmorgen in de bus wel weer een soort van steekjes en ergens onder mn navel een vreemd gevoel. wat dat dan weer is.
Ja en die scheten nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :oops: schaam me rot. En ze stinken ook nog :lol:
susieq12 schreef:oi oi wat zitten we dicht bij elkaar, dat maakt het voor mij wel leuk! denk dat ik morgen toch maar zo'n test ga doen (ook stiekum)
jaaaaaaaaaaaa brood stinkt, en ook frituur lucht en ook de wc en ook de hond en ook mijn rokende collega en ook naja heel veel in ieder geval
mdtje schreef:Hihi, wat hebben jullie allemaal (grappige) kwaaltjes, hoop dat t echte zwangerschapsverschijnselen zijn!
Ik ben er stiekem weer even. Ik word gek van mezelf!!!!!
Dus vorige week korte ongi gehad en afgelopen dinsdag negatieve test. MAAR ik heb al 6 dagen constant buikpijn. Dat moet toch ergens vandaan komen zou je zeggen. Was toevallig voor iets anders bij de dokter (die was zwanger, hihi), en die zei na t weekend maar weer eens testen. Was ik ook al een beetje van plan. Als die negatief is en de buikpijn blijft, maar even een inwendig onderzoek. En mocht hij wel positief zijn, moet ik natuurlijk die buikpijn ook in de gaten houden.
Pffff. Krijg ik toch stiekem weer hoop, terwijl ik ook het gevoel heb dat dat nergens op slaat omdat ik ongi ben geweest. Maar ja, t komt voor... En ik had best wel wat ongi-kwalen, maar er ontbraken er ook een paar.
Verder geen verschijnselen ofzo. Ja, moe (dat komt wel vaker voor) en soms wat misselijk (maar dat kan ik mezelf heel goed aanpraten 😉 ). Alleen die buikpijn en misschien heel af en toe een laag steekje dat ik anders rond mijn ei of vóór mijn ongi heb, en dus niet in deze tijd. Vreemd!
Gek word ik ervan! (Maar dat had ik geloof ik al een paar keer gezegd 😉 )
Meiden, het is heel spannend bij een paar van jullie, ik duim heel hard voor jullie (en ook stiekem een beetje voor mezelf 8-) )
groetjes,
mdtje
mdtje schreef:Oeh, Tessa, ben echt benieuwd naar jouw test van zaterdag!!!
Ik wacht nog even af tot maandag, als me dat lukt 😉
Lithaatje, ga je testen?
Tessa1981 schreef:Pff,hou maar op schei maar uit... Nog 2 nachtjes slapen en dan eindelijk testen. Nu kijk ik er naar uit, en zaterdag wil ik ws niet meer.. hahaha
susieq12 schreef:haha tessa we maken je helemaal gek met zijn allen...
jamilah79 schreef:@Jynthe: Met "onze" Snippie gaat het goed hoor. Die wacht gewoon nog even rustig af wat er gebeuren gaat en zo, en hoe het verder loopt. Gaat prima met haar. Lief dat je aan haar denkt. Zal het haar ook zeggen dat je aan haar denkt hoor, maar dat weet ze wel van jullie allemaal!
liefs jamilah
Tessa1981 schreef:Ohw wat lief, zit ik gelijk weer te janken om jullie lieve berichtjes..
Moeten hier gewoon even keihard doorheen. Is soms alleen moeilijk te geloven dat de zon ook weer gaat schijnen. Elke keer als we denken "Nu hebben we het gehad" komt het volgende weer.
Wil helemaal niet negatief doen hoor maar tis zo frustreren, vooral omdat we er zelf geen grip op hebben.
beuker83 schreef:Tessa ik weet wat je bedoelt. Ik heb de laatste jaren ook alleen maar ellende gehad. Veel mensen die dierbaarwaren zijn overleden, na 14 jaar moest ik m'n hond in laten slapen, het kinderen krijgen wil maar niet, mensen die me totaal niet begrijpen.
Maar ik geniet van de dingen die ik wel heb. Hele lieve neefjes en nichtjes die heel blij zijn met hun tante, een hele lieve vriend, een hele lieve hartsvriendin, een goede en gezellige baan.
En als ik daar dan aan denk. Dan vergeet ik een gedeelte van de ellende wel.
Sterkte he meis,
Tessa1981 schreef:Goedemorgen meiden,
The Never Ending Story of my life: Gisteravond voor de 2de x in 2 weken ingebroken in onze auto. Tim helemaal over de rooie, weer autoradio weg dus frontje ook maar weggegooid. slot van de deur helemaal geforceerd, alles overhoop gehaald.
Vannacht echt KUT geslapen, kon niet in slaap komen! Hoorde buiten van alles, lag maar te malen en te piekeren.
Dus ik ben nu echt helemaal stuk.
Vanmorgen de hele morgen aan 1 stuk door aan het huilen 😢 😢 😢 Kan echt niet meer ophouden gewoon..
Hoop zo op goed nieuws morgen,kunnen we wel even gebruiken. Als dit ook weer negatief is denk ik dat Tim helemaal over de rooie gaat..