Ik hoop dat iedereen in 2009 zwanger is inclusief ikzelf
😂
rheetjeOud lidBerichten: 405Lid sinds: 1 januari 2005
rheetje schreef:Tessa, geniet maar van je verliefdheidsperiode 😃
als je getrouwd bent word het een stuk minder hoor, grapje :lol:
rheetje schreef:Tessa, geniet maar van je verliefdheidsperiode 😃
als je getrouwd bent word het een stuk minder hoor, grapje :lol:
susieq12 schreef:volgens mij kan dat niet ;)
draakje27 schreef::-) ja jyntha ga je schamen 😊
zou inderdaad niet mis kunnen gaan dan toch!! succes
geloof dat er aardig wat mensen nu rond hun ei zitten!! bah... nou baal ik dat ik daar nog niet bij hoor!! nog 3 weken wachten, duurd echt lang dan!! jullie gaan dan al weer testen en dan zit ik net rond me ei!! zijn dan wel weer spannende momenten voor iedereen....
en....ben je je nou al aan het schamen ???? 😊
weet niet meer vanaf wanneer je niet meer geweest ben....maar volgens mij zijn er niet veel zwangere bij gekomen
ja susanna.... das de enige die ik me kan herinneren en regina...
( maar mijn hoofd is een zeef de laatste tijd!!)
Jynthe schreef:
@ Beuker....sjee meis wat spannend allemaal! Ben benieuwd wat de gyn zegt!! Hoop voor goed nieuws in ieder geval!
jamilah79 schreef:Ben eens even gaan googlen. Een teveel aan B12 heeft idd niks geen nadelige effecten op je lijf. Een tekort zoals Susie en ik hebben dus wel. Zou er dus zelfs voor kunnen zorgen dat je niet zwanger raakt omdat het van essentieel belang is in combinatie met de opname van foliumzuur. Verder kan het er dus voor zorgen dat je geen eetlust hebt (had ik dus jaren lang), en dat je denken en geheugen verstoort word (ook geen onbekende kwaal hier 😂 ).
Dus een teveel van B12 hoef je je geen zorgen over te maken, is juist prima, betekend dat je lichaam deze vitamine goed opneemt.
liefs Jamilah
jamilah79 schreef:@Veldroosje: ik voel me eigenlijk geweldig. heb momenteel weinig tot geen klachten, al blijven sommige klachten wel bestaan maar in mindere mate. Moet er ook nog niet aan denken dat het na de bevalling weer bergafwaarts kan gaan zeg maar. Maar ik voel me dus echt goed momenteel. Had ook niet verwacht dat het zonder alle medicatie zo goed zou gaan, maar ik had idd al van meerdere mensen gehoord en meegemaakt dat zij in hun zwangerschap bijna totaal geen klachten hebben gehad van hun chronische aandoening. eerst word dit idd opgevangen door de HCG en later word dat weer overgenomen door je andere hormonen, aangezien de HCG al weer in week 16 uit je lichaam verdwijnt.
liefs Jamilah
balou schreef:Ik heb testenbesteld van madcare. Heb ik vandaag toch nog een test gedaan en tot mijn verbazing kwam er een streepje 😮 1 donker en een licht streepje. Ik durf nog niet helemaal een gat in de lucht springen heb al eens eerder een test gedaan met een licht streepje en toen was ik toch niet zwanger. Ik wacht denk ik toch maar tot zaterdag en anders zondag.
@draakje: hoe was het in het ziekenhuis?
juud schreef:balou schreef:Ik heb testenbesteld van madcare. Heb ik vandaag toch nog een test gedaan en tot mijn verbazing kwam er een streepje 😮 1 donker en een licht streepje. Ik durf nog niet helemaal een gat in de lucht springen heb al eens eerder een test gedaan met een licht streepje en toen was ik toch niet zwanger. Ik wacht denk ik toch maar tot zaterdag en anders zondag.
@draakje: hoe was het in het ziekenhuis?
Balou wat super, je weet wat ze zeggen he streep=streep. Heb je die die 4 dagen of 6 dagen voor je NOD kunnen? staat in de bijsluiter... Heel veel voorzichtig vast beetje gefeliciteerd!!! 😃
Ik heb zelf mega buikpijn op het moment, nu heb ik even op de site van predictor de biologische klok ingevuld en het zou heel goed kunnen zijn dat vandaag mn innesteldag is. Begin dus heel klein beetje vast te hopen, maar moet nog tot volgende weekend wachten met testen. Pfffffff 1,5 week klinkt zoooooooooo lang :shock:
Draakje heb je al nieuws?
juud schreef:Ik weet het eigenlijk niet, ik hoop het je over 2 weken te kunnen zeggen hihi...
je kunt het wel voelen, maar ben bang dat ik gewoon te veel gegeten heb hahaha...
Nou ja je moet ergens je hoop uit halen toch.
beuker83 schreef:He susanna wat leuk ja. Waar haal je nou zoiets dan? Want ik heb wel eens gehoord van het 9 maanden dagboek voor vrouwen. Maar wel een leuk idee zeg.
Susanna schreef:beuker83 schreef:He susanna wat leuk ja. Waar haal je nou zoiets dan? Want ik heb wel eens gehoord van het 9 maanden dagboek voor vrouwen. Maar wel een leuk idee zeg.
Ik ben gewoon bij de boekhandel naar binnen gewandeld. Ik weet alleen niet meer wie de schrijver is... Maar volgens mij moet het ook wel op internet te vinden zijn, het wordt volgens mij uitgegeven door een vader-website, ikpapa of zo. Ik had al wel eerder van die organisatie gehoord.