heeeij mdtje...
welkom weer terug,gezellig!! en wat spannend... hoop zo voor je dat je gevoel gelijk heeft!! me duimen draaien zich weer rot hier!!
draakje27Oud lidBerichten: 924Lid sinds: 1 januari 2005
L.NDA schreef:
Wie verdenk jij in Wie is de mol?
mdtje schreef:@Balou: geweldig! Gefeliciteerd, meid! Het gaat nu vast goed. Blijf erin geloven!
@Linda: dat wordt nog een spannend (en lang, waarschijnlijk 😉 ) weekje voor je. Hopelijk wordt dat wachten aa het einde van de week beloond met een positieve test!
Ik heb trouwens inmiddels Wie is de Mol gekeken. Ik zat er weer lekker naast. 😊 Wat denk jij? Ik gok op 1 van de vrouwen. Maar ja, die Jon is ook wel een erg goeie acteur natuurlijk...
@draakje: fijn dat je hebt genoten in de sauna. Altijd goed voor je, lekker even ontspannen!
Nou, we zijn gistermiddag eerst naar mijn schoonouders gereden. Schoonvader was nog even niet thuis, dus heel erg moeite moeten doen een gewoon gesprek te voeren met mijn schoonmoeder (en wij elkaar niet aankijken, hihi). En toen hij er was, hebben we ze de ingepakte positieve test gegeven. Schoonmoeder dacht dat t een thermometer was. 😊 Dus toen heeft mijn vriend ze een handje geholpen en gezegd: jullie worden opa en oma. Nou, toen vloog ze op en knuffelde me plat. 😃 Schoonpapa was ook blij, maar die is iets minder uitbundig.
Toen door de files heen naar mijn ouders, 2,5uur over gedaan ipv 1,5uur en de spanning bleef zich maar opbouwen bij mij. Mijn ouders waren net klaar met eten toen we binnenkwamen en zaten nog aan tafel. Mijn moeder vertelde dat ze zo'n lange en drukke dag had gehad op der werk en ook een beetje bizar. Dus ik: nou, dan ga ik je dag nog wat bizarder maken en gaf haar de (inmiddels weer ingepakte) test. Mijn vader dacht vast dat is weer een prulcadeautje, dus die lette niet zo op. Maar toen riep mijn moeder: och nee, ze is zwanger! Ik was meer met mijn moeder bezig, dus heb de reactie van mijn vader niet gezien, maar mijn vriend zei dat hij echt een beetje voor zich uit zat te staren en toen mijn moeder dat riep, je hem ineens geschokt zag kijken. 😃 Mijn moeder pakte me na te hebben gezoend meteen beet en trok me naar de bank en daar hebben we tot 20:00uur zitten kletsen erover (EIN-DE-LIJK!) en hebben toen maar een pizza besteld. Daartijdens en daarna tot 23uur verder gekletst. Mijn vader moest helaas weg, maar die zal wel een beetje verdwaasd in het volleybalveld hebben gestaan. 😊 Oja, moest nog snel de test wegmoffelen toen mijn oom binnenkwam om mijn vader op te halen. 😊
Zo, dat nam wel even wat spanning weg, zeg. Heb ook voor het eerst deze week weer eens redelijk normaal geslapen vannacht. 😊
Nu alleen alle 3 de ooms (ik heb 2 broers en mijn vriend 1) nog bellen.
Poeh, wel lang verhaal. Hoop niet dat jullie het erg vinden. Ik vond het ook altijd leuk om van anderen te lezen dat ze zwanger waren. En bedenk: jullie tijd komt nog en dan gaan jullie deze leuke dingen allemaal nog meemaken.
anna123 schreef:Misschien gewoon wat geraakt vanbinnen? Of misschien wel wat innestelingsbloed! Dat zou ook goed kunnen natuurlijk! laten we hopen dat dat het is!
L.NDA schreef:Hé Meiden,
Zo, me prakkie zit er weer in! Even snel alleen op de bank gegeten.
Hoe is het met iedereen? Hoe zit het met de NOD'ers?
Zaterdagavond na het vrijen :oops: sorry voor de details :oops: , ging ik na de "daad" van mijn vriend af. Daarbij lekte ik meteen sperma :oops: . Dit lag op zijn buik. Bij de sperma :oops: zat wat bloed. Dus ik naar het toilet, en er zat idd bloed bij de sperma.
Dus ik dacht, nou daar komt mijn ongi. Maar nee, tot op heden nog helemaal niets!
Weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken?! Jullie?
ik vroeg nog aan mijn vriend of het misschien van hem kon zijn?
Sorry voor dit verhaal, maar wil graag weten wat jullie ervan denken.
Heb ik ook 2 keer gehad. Denk dat je soms gewoon je baarmoeder laag hebt zitten en als je dan op je vriend gaat zitten kan hij bv tegen je baarmoeder aanstoten.
Ik weet niet of dit echt de reden is maar ik heb zelf bedacht dat dat het wel zou zijn :oops:
balou schreef:Vandaag de verloskundige gebeld kon met moeite een afspraak krijgen 7/8 weken. Ik snap het niet de verloskundige heeft het zelf gezegt de vorige keer dat ik met 7/8 weken mag komen voor een echo. Nu heb ik een afspraak 25 mrt dan ben ik 7 weken. Ze hebben me zo onzeker gemaakt door te zeggen dat ze wwarschijnlijk niks kunnen zien. Ik weet het nu ook even niet meer. Heb ik er goed aangedaan om het nu zo vroeg te doen? Weet iemand of er al een hartslag kan zijn met 7 weken. 16 apr heb ik een intake gesrpek. Ik ben benieuwd.
Liefs linda
L.NDA schreef:
@Tessa,
Kreeg even de kriebels, wat een bekend verhaal. Ik heb ook een vriendin die precies hetzelfde heeft meegemaakt en nu ook weer zwanger is met de zelfde onderzoeken 😮 Maar zag dat jij uit blaricum kwam, ik niet hoor.
angelhelm schreef:Hallo allemaal,
Sinds een tijdje lees ik mee met t forum maar nog nooit zelf iets geplaatst. Ik heb een zoontje van 1,5 jaar. Na zijn geboorte is bij mij PCO vastgesteld. Nu heb ik second opinions gehad en elke gyn. zegt weer wat anders. Sinds augustus '08 zijn we weer aan t klussen voor een tweede kindje, maar dat wil vooralsnog niet erg lukken.
Heb temperatuurcurves bijgehouden, vanaf januari een maand lang elke 2 dgn naar de gyn. voor echo's om te kijken of er eitjes groeien....tja, ook dat was weer de vraag. Nu heb ik vorige week mijn eerste clomidkuur gehad...en beroerd!!Pfft.
Hopelijk komend weekend me ei...
Ik zit er ook helemaal vol van en heb steeds meer moeite om het voor me te houden. Mijn schoonfamilie weet van niets, die zijn in de veronderstelling dat mijn man en ik geen tweede kindje willen 😊
Gr Angel
angelhelm schreef:Jeetje, ik ben thuis maar kan het amper bijhouden allemaal. Zijn de meesten in de weer voor het eerste kindje of ook voor de tweede?
angelhelm schreef:Jeetje, ik ben thuis maar kan het amper bijhouden allemaal. Zijn de meesten in de weer voor het eerste kindje of ook voor de tweede?
VeldRoosje schreef:
@ Beukertje...ik vind het soms lastig als ik weer hoor dat mensen zwanger zijn..dan denk ik: ik ook!!! Maar ja...aan de andere kant weet je ook niet hoe lang zij bezig zijn geweest...vast langer dan ik, want ik zit nu in mijn derde ronde....Dus ik kan me het voorstellen als het voor jou moeilijk is om baby's vast te houden en dan net te moeten doen alsof je het geweldig vind.....
beuker83 schreef:VeldRoosje schreef:
@ Beukertje...ik vind het soms lastig als ik weer hoor dat mensen zwanger zijn..dan denk ik: ik ook!!! Maar ja...aan de andere kant weet je ook niet hoe lang zij bezig zijn geweest...vast langer dan ik, want ik zit nu in mijn derde ronde....Dus ik kan me het voorstellen als het voor jou moeilijk is om baby's vast te houden en dan net te moeten doen alsof je het geweldig vind.....
Ja in het begin had ik er nog niet zo moeite mee, maar nu... Killing man. Als ze al over bevallingen, baby's o.d. praten vindt ik het al moeilijk. Kijk de andere kant op...
Met kindertjes ouder dan 3 heb ik geen moeite maar eronder gewoon wel. Als het bij ons direct was gelukt dan hadden wij ook al een kindje van 3 kunnen hebben en misschien wel een 2de. Maar helaas is dat niet zo. Ik heb dan gewoon moeite met het feit dat ik maar 1 keer leef en dat de laatste 4 jaar gewoon in het teken staat van onze kinderwens. En ja je geniet van dingen, maar bij heel veel dingen wat je doet denk je aan kinderen. Logisch natuurlijk. En ja ik geniet wel van de dingen die ik wel heb, maar begin d'r steeds meer moeite mee te krijgen. En het ergste is, mensen denken dat hoe langer je bezig bent, hoe minder je er mee bezig bent. Ze moesten eens weten. Alleen mensen die hetzelfde meemaken, weten hoe een kinderwens voelt. Ik gun gewoon niemand wat ik voel.
Wat een verhaal zeg, zal d'r wel effe uit moeten denk ik.
Voor de rest ik voel wel wat vage steekjes links en rechts onderin m'n buik, maar dat kan ook gewoon wat anders zijn. Voel het niet constand. Wat k*t zijn die wachtdagen weer