draakje27 schreef:tuurijk is het zo dat je moet genieten en alles op ze beloop moet laten en je er niet teveel mee bezg moet zijn en geen stress enz enz...we weten het allemaal...maar toch kan je eht niet los laten!! maar dat wil niet zeggen dat je niet geniet toch??
Tja, daar zeg je wat. Daarbij bedenk ik me nu ook dat ik waarschijnlijk in de stress ziek als ik weet dat ik moet klussen maar ik geen zin heb wat ik wel moet hebben omdat ik anders niet mag klussen :? :? snap jij hem nog??? 😂
Enne, ik ga niet meer naar de sauna. Het begint hier te onweren en dan ga ik echt niet daar buiten in het bubbelbad zitten...
Dus onverwachts lekker thuis. Ga denk zo maar mn mannetje proberen zover te krijgen om lekker samen in bad te gaan.. Zo eerst maar even boodschappen doen. De kattenbak is hard aan verschoning toe.. Die twee poepen wat af.
Zit net op menstruatiekalender te kijken bij gebeurtenissen. Zie ik daar scheerbeurt staan. Dus ik druk daar op. Kun je dus echt aantikken wat je hebt geschoren.
En bij schaamstreek, kaal,streepje,plukje en zelfs landingsbaan 😂 😂 😂 Maar nu zit ik me af te vragen. Al die gebeurtenissen hebben ook zin om bij te houden. Wat is hier niet goed aan dan? Ik snap hem even niet :?