morgen bloedprikken!
had vandaag een weeeig gevoel in mn buik...stom want moet over 2 weken pas ongi worden
MonalisaOud lidBerichten: 5.314Lid sinds: 28 januari 2009
Monalisa schreef:morgen bloedprikken!voor wat moet je prikken dan?
had vandaag een weeeig gevoel in mn buik...stom want moet over 2 weken pas ongi worden
Monalisa schreef:morgen bloedprikken!
Tessa1981 schreef:Monalisa schreef:morgen bloedprikken!voor wat moet je prikken dan?
Ik heb de auto gekocht 😃 😃 😃 Volgende week woensdag kan ik hem ophalen, of zaterdag maar daar belt hij nog over. Zde linker buiten spiegel is kapot en ik heb verzocht een nieuwe erop te zetten. Dus afhankelijk van wanneer die binnenkomt kan ik hem zaterdag of woensdag halen. Hoop zo dat hij vrijdag belt..
Bloedprikken was nu helemaal peace of cake. Mag wel oppassen, straks ga ik het nog leuk vinden 😉
Zo spontaan besloten net om te gaan bbq-en met zn tweeen op het balkon. Dus hij belt zo als hij bijna bij het centrum is en dan gaan we samen ff vlees enzo halen.. lekker vroeg maar goed, het weer laat t toe dus waarom niet.
angel81 schreef:Ow lekker bbq-en!!!! Wij gaan vandaag ook lekker onder ons nieuwe afdak buiten eten denk ik. Lekker warm...heerlijk weertje. Ineens lijkt alles beter en minder erg met zo'n weer.
Waarom moest je zoveel buisjes prikken en wat testen ze dan?
VeldRoosje schreef:Draakje ook veel geduim van mijn kant!!!!! Ben blij dat je geen bijwerkingen voelt en hopelijk blijft dat ook zo!
BBQ-en lijkt me ook weer heerlijk! Ben zo blij dat eindelijk de zon er is en dat het weer warmer wordt!! 😃
Anoniempje: ik kan geen antwoord op je vraag geven...zowiezo is ieder vrouwenlichaam anders en reageert daardoor anders...meer kan ik er niet van maken. Ik had de eerste twee maanden na het stoppen van de pil ook veel meer afscheiding, maar dat is nu een stuk minder geworden. Misschien dat het daar bij jou ook van komt....probeer lekker door te klussen en je niet teveel door 'berekeningen' laten leiden. Veel succes in ieder geval!
angel81 schreef:@ L.NDA: vorige keer heb ik helemaal geen clomid gebruikt, toen was ik direct de 1e x zwanger. Na de bevalling kreeg ik misselijkheidsklachten en ovulatiepijntjes (terwijl ik geen ovulatie had :roll: )
Toen ze echt een hele cyclus lang alles bijgehouden hebben zagen ze dat het rijpen van de eicellen erg langzaam ging. Vandaar de clomid.
@Draakje: Nou, was er helaas gisteren niet door werk en 's avonds de sollicitatiegesprekken. Ik heb gisteren laatste pil gehad. Klachten vallen tot nu toe erg mee (gevoelige borsten), en bij jou? Hoe ging t gisteren????????????????
@Tessa: het klinkt als een ontsteking: pijn en een kloppend gevoel. Goed mee opletten, koelen is altijd goed bij ontsteking. (ben therapeut 😉 )
Tessa1981 schreef:Nou ik ga wel door hoor. Met dat superzaad van hem maakt het volgens mij geen bal uit als we het elke dag doen hahahahaha... Zoalng we er maar lol in hebben toch?
huisvrouw42 schreef:Hallo dames..
ben al 3 maanden niet meer op het forum geweest. na mn miskraam in januari besloten om me er toch niet meer zo mee bezig te houden.. Nu ben ik inmiddels weer ongesteld geweest en gaan we er weel vol tegenaan! Nieuwe ronde nieuwe kansen..
Beuker, zag toevallig een paar bladzijdes terug dat je zwanger bent! Helemaal super voor jullie, gefeliciteerd!!! Moet wel een hele opluchting zijn na al die tijd!!! Ben echt blij voor je!
En voor de andere zwangere natuurlijk ook gefeliciteerd, maar is zoveel geschreven, kan niet alles gaan lezen!! hahaha
net de ongi weer achter de rug dus ga weer lekker klussen komende weken..
Groetjes
angel81 schreef:@ L.NDA: vorige keer heb ik helemaal geen clomid gebruikt, toen was ik direct de 1e x zwanger. Na de bevalling kreeg ik misselijkheidsklachten en ovulatiepijntjes (terwijl ik geen ovulatie had :roll: )
Toen ze echt een hele cyclus lang alles bijgehouden hebben zagen ze dat het rijpen van de eicellen erg langzaam ging. Vandaar de clomid.
@Draakje: Nou, was er helaas gisteren niet door werk en 's avonds de sollicitatiegesprekken. Ik heb gisteren laatste pil gehad. Klachten vallen tot nu toe erg mee (gevoelige borsten), en bij jou? Hoe ging t gisteren????????????????
@Tessa: het klinkt als een ontsteking: pijn en een kloppend gevoel. Goed mee opletten, koelen is altijd goed bij ontsteking. (ben therapeut 😉 )
draakje27 schreef:8 mei pas...maar goed ga hier niet over dubben hoor, want zeker de helft is progressief...dus dat betekend geen dood zaad...dus hoop want er is er maar 1 nodig 😊
vandaag me laatste pil genomen...nog nergens last van hoop zo dat dat zo blijft!! vanaf gister gaan we proberen om de dag te klussen ( dat is een streven, maar alleen als we zin hebben!!) en dan zien we wel weer verder
linda.... lekker de nacht in?? als je je verveel.... je hebt me mail he 😊
ik ga naar boven filmpje kijken!! meiden de groetjes
liefs
Tessa1981 schreef:Waar is iedereen???
Lekker van het weer aan het genieten zeker. Groot gelijk.
Ik zit me wat af te vragen hier! HOE KAN IK ER NOU NIET MEE BEZIG ZIJN!! Ik voel mn ei. Links dit keer. Veels te vroeg maar goed beter te vroeg dan te laat!
En ik heb al de hele dag zin, maar nu ik weet dat mn ei er is ga ik er dan niet alsnog mee bezig zijn? Ondanks dat ik gewoon echt veel zin heb om te klussen? hmmmz dilemma :?
Susanna schreef:Draakje, je bent er maar druk mee. Pas je wel vaker op je nichtje?
Tja, ik ben vanochtend wat later. Komt omdat ik vanaf nu mijn man niet meer naar z'n werk hoef te brengen 😃 we hebben namelijk een nieuwe auto gekocht, dus vanochtend om 6 uur heb ik me heerlijk nog eens omgedraaid :D
VeldRoosje schreef:Tessa: wat een baaldag voor je! Het zit je niet mee...hopelijk wordt het allemaal snel opgelost!
Lindy, mijn gevoel zegt dat mijn ei al voor het weekend was...weet ook niet waarom. Ik heb ook geen idee wanneer mijn ei precies kan zijn. Ik heb gewoon het gemiddelde genomen van al mijn drie cycli en daar basseer ik het maar op....
Maar hoe voel jij je nu??? Ik merk dat je echt een beetje afstand probeert te nemen van het forum...bevalt het? Heb jij je ei afgelopen weekend gemerkt?
Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn eigenlijk...proberen zoveel mogelijk te klussen en dan zien we wel. Op een ander forum is een meisje nu zwanger en zij heeft ovulatietesten geprobeerd..misschien dat ik dit volgende maand ook wel ga proberen...mits het nu niet gelukt is natuurlijk 😉 (ik probeer een beetje positief te denken)
Mariekepiek schreef:Tessa, Jij gebruikt ook menstruatienet he? Ik krijg niet meer de mogelijkheid om de temperatuur in te vullen. Jij?
Tessa, Jij gebruikt ook menstruatienet he? Ik krijg niet meer de mogelijkheid om de temperatuur in te vullen. Jij?
Lindy schreef:
Ik heb mn ei niet gemerkt maar vorige week zondag had ik een positieve ovu-test. Denk dat ik dan vorige week maandag of dinsdag mn ei had. Ik ga niet mer testen omdat ik weet dat de kans toch klein is. Als ik over 2 weken het weekend nog geen ongi heb moet ik haast wel zwanger zijn dus dan ga ik pas testen. Ik ben niet heel bewust het forum aan het mijden maar in het weekend ben ik druk met andere dingen en dan probeer ik gewoon te genieten en niet met zwanger worden bezig te zijn. Ik merkte al direct dat ik ineens veel meer zin in klussen heb, grappig he... Drink ook gewoon een wijntje, vanavond een lekker biefstukje op, dus laat niet meer alles in het teken van zwanger staan en dat deed ik op een gegeven moment wel... Eerst maar eens de 2e zaadtest afwachten en dan zien we wel weer verder. Als we toch allebei eens zwanger zouden zijn, zou geweldig izjn he 😉 wanneer ga jij op zn vroegst testen, of weet je het nogniet?
Liefs Lindy
Angela81 schreef:Hallo lieve meiden,
Na lang weg geweest te zijn, ben ik er weer. Ivm met de verhuizing een tijdje zonder internet gezeten, zie ook dat alles niet bij te houden is met lezen 😉
Verder is het met mijn cyclus weer zwaar 😈 😢 Ik ben een week ongesteld, dan een week niet en dan de andere week weer wel. Laatste cyclus was 15 dagen. Nu nog 6 dagen te gaan en het komt weer....
Vorige week naar de HA gegaan, en ben nu doorverwezen naar de gynaecoloog. Afgelopen zaterdag een brief gehad en 2 vragenlijsten, voor mij en manlief. 20 april beginnen ze met onderzoeken of mijn eierstokken en baarmoeder wel in orde zijn.
Dus we hebben weer een rot tijd gehad en te gaan. Aan de ene kant ben ik blij dat we doorgestuurd worden aan de andere kant baal ik gewoon dat het niet op een normale manier wil lukken. En vooral die onzekerheid nu..
Ik hoop dat het allemaal mee zal vallen..
Sorry, maar moest mijn verhaal even kwijt
Liefs
jamilah79 schreef:Mariekepiek schreef:heeh tessa, viel mij op dat menstruatienet sowieso dat ei wel veel vroeger aangeeft als fertility friend dus vraag me sowieso af of menstruatienet het wel goed berekent. Je kunt dit bij wijzig instellingen veranderen van die temp. en je kunt zelf ook een ei aangeven.
Ik gebruikte ook menstruatienet naast FF toen ik tempte en idd menstruatienet gaf altijd mijn ei op een heel andere dag aan dan FF dat deed. Toen ik zwanger was gaf menstruatienet hem 4 dagen later aan dan hij aangegeven werd in FF. Ben blij dat ik meer vertrouwde op FF!!
Raad eigenlijk die menstruatienet ook af bij mensen. FF is iets ingewikkelder, maar veel nauwkeuriger.
liefs Jamilah
draakje27 schreef:goedemorgen meiden
allemaal lekker geslapen?? ik dus totaal niet...ben ontzettend onrustig geweest kon niet stil liggen raar gevoel door me lichaam, dus was echt waardeloos...vandaag weer werken dus ben benieuwd he ik het daar van af ga brengen met zo weinig slaap!!
bij de uitslag van me hubbie zijn zaadjes stonden nu hoeveelheden bij...
dus het i zo dat hij 100.000.000 sperma's per ml ( 6ml ingeleverd) heeft waarvan er 54 % onbeweeglijk zijn, 1% stationair en 45 % progressief.
de VCM is 270.000.000 hier weet ik dus nog niet van wat dat betekent!!
en weet ook niet wat het aantal ronde cellen aangeeft dus wat voor betekenis die hebben
dus ja wat dat betreft een redelijke uitslag!!alleen kon ik nergens lezen over de snelheid enzo...maar goed
we hebben dus een redelijke kans!
nou ik ga effies opschieten...anders ga ik dalijk nog te laat komen ook!
have fun vandaag!
KUS