vj schreef:beuker83 schreef:Bevallen wil ik graag in het ziekenhuis doen, mijn vriend heeft dit ook liever. We wonen nogal afgelegen en ik ben bang dat als je met spoed naar het ZH moet, dat het gewoon te lang duurt. Ik heb nog wel meerdere redenen waarom ik graag naar het ZH wil. Ik kan m'n bed niet op klossen doen, want we hebben een te hoge leuning en het bed staat tegen een schuine kant, het is hier gehorig en m'n hond die blaft alles bij elkaar als er vreemd volk hier komt en dan ook nog z'n vrouwtje "rare geluiden" hoort maken 😉
Hey beuker, ik moet nog 3 blz lezen dus weet niet of iemand het al heeft gezegt maar je moet eigenlijk wel je bed omhoog doen voor de kraamhulp!! en voor het geval de bevalling zo snel gaat dat je geen tijd hebt om naar het ziekenhuis te gaan.
Wij kunnen ook geen klossen want ik heb geen poten onder mijn bed. maar een rechte plank.
dat worden denk kratjes bier!
Ja ik weet dat het bed op klossen moet, maar bij ons kan dat onmogelijk, wij hebben de leuningen voor en achter te hoog om het op klossen te doen. Of ik moet door de schuine kant kunnen, maar helaas dat kan niet. 😉 Maar ik neem aan dat ik voor die tijd nog wel iemand hier krijg die bepaalde dingen controleerd en dan kunnen ze me vertellen hoe ik het op moet lossen.
DRAAKJE IK WIST HET HE, WE HADDEN HET GEZEGD HE MOEDER OF ZWANGER ONDER DE KERSTBOOM HAHAHA.
GEFELICITEERD EN GENIET ERVAN !!!!!!