ShileyOud lidBerichten: 3.748Lid sinds: 11 maart 2009
nou tessa, jij maakt het wel spannend hoor haha. das al de 2e die geen controle streepje kreeg. stomme testen af en toe. zou niet moeten kunnen.
Lindy schreef:Tessa jij ook al mislukt test? dan zit het gewoon in de lucht idd...
Tessa1981 schreef:Goedemorgen allemaal,
Beuker: Toppie..Ga je het nu aan meer mensen vertellen dan??? Heerlijk hoor.
jamilah79 schreef:ladyd: Van harte gefeliciteerd! geniet er lekker van en ronde 4 zwanger is nog aardig snel hoor..
Beuker: wat fijn dat de echo helemaal ok was. Leuk om dat zo te zien he...ik smolt echt helemaal weg toen, had echt tranen in mijn ogen om de kleine toen te zien. En t is idd leuk om te zien hoew beweeglijk ze al zijn met 10 weekjes. Die van mij was toen al aan het zwaaien 😉 .
Liefs Jamilah
Tessa1981 schreef:Volgens mij heeft dat temaken met je placenta die dan achter ligt. Mijn vriendin had hem ervoor liggen waardoor ze pas later wat voelde.
Ik kan niet wachten. IK WIL OOK ZWANGER ZIJN * zucht*
Mariekepiek schreef:Ik ben hier helemaal onder de indruk! 14 gewonden in Apeldoorn door auto ongeluk. Was waarschijnlijk de bedoeling om de bus van de koninklijke familie te raken. Ik woon hier en hoor de trauma-heli's in de lucht. jeeh echt erg. Zijn al een half uur bezig met een aantal mensen te reanimeren.
lonnekeleoni schreef:Mariekepiek schreef:Ik ben hier helemaal onder de indruk! 14 gewonden in Apeldoorn door auto ongeluk. Was waarschijnlijk de bedoeling om de bus van de koninklijke familie te raken. Ik woon hier en hoor de trauma-heli's in de lucht. jeeh echt erg. Zijn al een half uur bezig met een aantal mensen te reanimeren.
Ja ik kom ook uit Apeldoorn, ben 's ochtends in het oranjepark geweest en heb daar de hele familie gezien, was heel leuk, daarna naar huis gegaan om de rest op tv te kijken en toen gebeurde het ineens. Heb echt de hele middag achter de tv gezeten en ben niet meer naar de stad geweest...Wat een heftige dag zeg, ben er nog steeds helemaal stil van...
VeldRoosje schreef:Tessa, wat jammer dat je vriend zo ziek is en dat je (hoogstwaarschijnlijk) je ei al gevoeld hebt, waardoor de test niet door kan gaan....Misschien dat je het al eerder hebt uitgelegd, maar waarom krijg je deze test precies??
Tessa1981 schreef:
Maar ik voelde mn ei gister dus al dus kunnen ze die test niet meer doen. Kan wel maar dan loop ik het risico dat ze net een bevrucht eitje eruit halen. En dat is dus niet de bedoeling.
Tja, kan gebeuren. Alleen als ik idd echt gister mn ei had (exact 14 na mn 1ste ongi dag) zou ik gewoon voor het eerst in mn leven een cyclus van 29 dagen hebben :shock:
Mn gyn was al hoogstverbaasd toen bleek dat mn laatste cyclus opeens 32 dagen was.
Dus spannend weer hoor. Dus ga even mn mannetje beter maken en dan vanavond proberen of ik hem nog aan de klus krijg. Hij begon er net zelf al over maar ik weet dat hij het dan echt voor mij doet en dat vind ik eigenlijk wel sneu want hij voelt zich echt enorm beroerd.
Tessa1981 schreef:Joehoe, niemand hier vandaag!!!
Mannetje is nog steeds ziek en we hebben niet meer geklust sinds afgelopen vrijdag dus geen zwangerschap voor mij deze ronde.
Volgende ronde maar weer proberen.
Tessa1981 schreef:Tja, overduidelijk mijn ei in aantocht!!! Behalve dat ik hem voel heb ik ook draderig rekbaar melkwittig slijm in mn string :shock:
Vanavond ben ik druk meiden 😉 ziek of niet die man van mij moet toch echt aan de klus 😂 😂 :lol: