Mariekepiek schreef:Nou mijn temperatuur was een teleurstelling vanmorgen. Flink gedaald en ook een negatieve ultratest. Zal morgen wel ongesteld worden dan..
He meis, wat balen zeg!!! Nou dan hopen dat hij snel doorzet zodat je snel door kan naar de volgende ronde. Dikke knuffel voor jou meis....
draakje27 schreef:Nou tessa....hoop dat het allemaal niet voor niks is geweest zal voor je duimen!!
Hoop het ook....
Meiden, STROOI EVEN DIE *********** ik heb ze heel hard nodigIk ben weer op mn werk.
Ik heb zo'n schatje van een vent he!! Ik smste hem dus gister dat ik mn ei voelde. Alleen toen ik hem belde toen ik klaar was met werken bleek een vriend van ons bij ons thuis te zitten die ook bleef eten. Of ik even lasagna wilde maken :shock:
Dus ik was enorm over de zeik toen ik thuis kwam. Die vriend blijft altijd tot middennacht zitten...
Maar vriendje lief voelde zich zo schuldig dat hij tegen die vriend had gezet dat ik een romantisch avondje met massage ed in gedachte had en nu teleurgesteld was. Dus dat hij na het eten maar naar huis moest gaan.
Dus hoppa aan de klus. Normaal als hij klaar is gekomen kan hij niet meer bewegen omdat dat te gevoelig is (hij is besneden) maar nu bleef hij gewoon nog doorgaan 😂
Ik vroeg het later aan hem en hij had bedacht dat door dat hij door blijft bewegen hij zn zaadjes de goede kant op hielp 😃
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhh das toch lief!!!