Bambi80Oud lidBerichten: 6.223Lid sinds: 8 oktober 2008
ongigevoel heb ik ook al paar keer gehad, maar kan vanalles zijn. Ik hoop natuurlijk dat het is, wat je wil dat het is.
Lindy schreef:Ja lief he, ben er ook helemaal gelukkig mee...
Morgen de intake bij de VK spannend... dan maken we ook afspraak voor de eerste echo, kan niet wachten haha...
X lindy
Lindy schreef:Veldroosje speciaal voor jou ******* het is je dubbel en dwars gegunt!!!
En voor Tessa ******
en de anderen natuurlijk *****
X lindy
draakje27 schreef:hoi hoi
ben er wel hoor...maar type niet zo veel meer...erg druk en niet echt lekker de laatste paar dagen...misselijk neemt erg toe hier!! vorige zwangerschap alleen in de avond en zonder overgeven, maar nu dus ook in de ochtend met overgeven... ook erg moe dus ontzettend brak!!
nu weer druk bezig met het uitzoeken voor een taart voor het draakje...die word bijna 4 en hij wil een prinsessentaart...( jaja mijn zoon is gek op roze en prinsessen!! enop meiden, want er mogen alleen maar meisjes op zijn verjaardag komen)
dus even kijken hoe we toch een leuke stoere jongenstaart kunnen creeeren maar dan met een meisjes twist eraan hahaha
voor veel meiden weer spannend hier he!! zal voor jullie duimen hoor!!
ik ga weer snel effe verder
liefs
jamilah79 schreef:Wauw, Tess wast spannend maak je het zeg! Ik hoo pecht dat het de symptomen van een zwangerschap zijn, wat zou dat gaaf zijn meid! Ik ga heel hard voor je duimen. Ben wel benieuwd hoe lang je het testen nog kan uitstellen.
liefs
Monalisa schreef:ik denk wel dat tessa zwanger is.
je kotst echt niet voor de lol en die moeheid komt ook niet zomaar aaangetovert.
hoe kan zoiets tussen de oren zitte....
Monalisa schreef:Tis je van harte gegund. The whole pakkage zou ik zeggn, verloofd, en een kleintje op komt.
Lucky you
jamilah79 schreef:Lieve meiden,
Even een berichtje van Snippie.
Snippie komt voorlopig niet terug op het forum.
Ze hebben het zaad van haar man laten testen en dat was niet goed.
Er was maar 14% bewegend zaad en de vorm was ook niet goed, dus nu door naar de gyn.
Ze zijn er erg down onder, wat natuurlijk logisch is, maar hopelijk kan de gyn nog iets voor ze betekenen. Zoals ze zelf al zegt: 14% is beter dan niks. Maar moeilijk is het wel natuurlijk!
Jamilah