Bambi80Oud lidBerichten: 6.223Lid sinds: 8 oktober 2008
ja dat lijkt me echt heel leuk. want dan kan ik daarvan een foto toevoegen aan de vakantiefoto's en het zo aan de familie vertellen.
anne* schreef:snippie ik vind het wel eng klinken ik zou het echt na laten kijken
tara het klinkt heeeel erg goed hoop het zo
Monalisa schreef:ik ben vergeten een thermometer te kopen...ach ja
ik denk wel dat de duivels volgende week op bezoek komen.
heb bruinverlies met slijm en daarnet een miniscuul klein roood stolseltje gezien.
echt doorzetten doet het nog niet.,begin ook al een weeeig gevoel in mn buik te krijgen en af en toe een doffe steek in mn liezen, zit dus echt ronde 10 aan te komen,
jammer maar ik geef de moed toch lekker nog niet op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
snippie schreef:met de pil kun je soms doorbraak bloedingen hebben.
Monalisa schreef:einde verhaal dames!ik ga naar sept
anne* schreef:hoi meiden
tara en monalisa ik hoop dat het meevaltmaar klinkt niet positief.
heb net mijn eerste spuit gezet
viel wel weer mee
heb me vandaag bij een sportschool aangemeld wil echt een paar kilo afvallen
ran83 schreef:Tara alsnog k*t meis
Monalisa voor jou ook weer k*t meis
KNUFFEL VOOR JULLIE MEIDEN
Snippie jij moest deze week toch naar de HA voor je borst wanneer was dat ook alweer (weet niet meer hoeveel blz terug dat was) Ik heb de WII fit, maar daar merkte ik het echt wel in m'n spieren. Momenteel gebruik ik hem niet, maar straks wil ik hem wel weer gebruiken. Als je minimaal 2 dagen in de week intensief sport kunnen al spieren gekweekt worden en vet verbrand worden.
Anne* waarvoor moest je spuiten, ben even dat verhaal kwijt :oops:
Voor alle meiden die het kunnen gebruiken ook een hele dikke KNUFFEL
Lindy schreef:Monalisa en Tara knuffel voor jullie meiden!!!
Snippe succes woensdag bij de ha.
Veldroosje, jij schiet ook al lekker op zeg, voel je je goed? heb je al afspraak voor de 20 wkn echo?
Ran hoeveel weken moet je nog werken totaan je verlof?
Ik moet morgen weer beginnen na 3 wkeen vakantie, nou kan wel zeggen dat ik niets, 0,0 zin heb, maar ja meestal als je er bent valt het dan weer mee... Nog 12 weekjes en dan al met verlof, dus is lekker af te tellen...
X Lindy
Lindy schreef:Kan ik me voorstellen, jij doet dus ook 6 wkeen van tevoren stoppen, doe ik ook.
snippie schreef:jah idd.
want de blouwen plekken zitten precies waar mijn beugel zit.
en heb echt beugel nodig heb cup D dus helaas:(!
snippie schreef:jah idd.ik ben er al te laat me begonnen omdat ik de eerste van de klas was.
en tjah dan durf je nog niet zo :oops: !
ik heb een tijd met een B cup zonder bh gelopen.en dat zie je nu wel een beetje.maar ach!me man vind mijn borsten mooi dus:D
liefs
snippie schreef:ik wilde er echt niet aan me moeder en me zus hadden me ook al gewaarschuuwd.
maar zat ent in groep7.dus tjah had er niet veel zin!
achteraf spijt van,maar ach!zolang me man er blij mee is.
liefs
anne* schreef:
ik had vandaag een meisje bij mij in de winkel een jaar of 19
5 maanden zwanger denk ik
en die was zo aan het klagen over haar buik en over haar zwangerschap
ze dronk red bull en rookte en zei echt tegen haar vriendin dat ze zo baalde dat ze zwanger was
ik vroeg toen of het door de warmte kwam dat ze er even door zat ofzo
maar toen zei ze echt dat het een foutje was en dat ze er vreselijk van baalde en zei toen ook nog dat ze er niks voor ging laten en niet ging stoppen met roken en drinken
dat voelde zo rot
anne* schreef:dat misselijke heb ik ook altijd en denk dan steeds nu is het raak
maar heb zelf ook echt het gevoel dat het dan goed is voel me dan echt zwanger klinkt mischien stom
maar dat gevoel is dan ineens weg en vraag me altijd af wat er dan fout is gegaan
vorige keer had ik borsten als pamela anderson misselijk ik dacht echt yes
maar echt ineens weg
ik had vandaag een meisje bij mij in de winkel een jaar of 19
5 maanden zwanger denk ik
en die was zo aan het klagen over haar buik en over haar zwangerschap
ze dronk red bull en rookte en zei echt tegen haar vriendin dat ze zo baalde dat ze zwanger was
ik vroeg toen of het door de warmte kwam dat ze er even door zat ofzo
maar toen zei ze echt dat het een foutje was en dat ze er vreselijk van baalde en zei toen ook nog dat ze er niks voor ging laten en niet ging stoppen met roken en drinken
dat voelde zo rot
Lindy schreef:Woehahaha zit de spaanse droom te kijken, echt een geweldig nieuw programma. Die stellen spreken echt superberoerd spaans. (spreek zelf spaans dus wel beetje vals om ze zo uit te lachen) en de ondertiteling vertaald echt precies zo krom als ze het zeggen. Zit hier echt te schuddebuiken (arme ukkie...)...
snippie schreef:jah heb dat forum gezien.maar ik wacht eerst maandag even af.het kan namelijk ook nog IVF worden.
ik hoop ook dat marieke zwanger is!